Separate names with a comma.
Två timmar kvar, sen får man åka hem :)
iPhone ❤️❤️❤️[emoji16] PC är Windows. :)
Allt möjligt inom forumets regler ;)
Hej, Sakura-san! Hehe
Haha. ;)
Haha, jag är som dig då. Det är väldigt sällan jag faktiskt kommer ihåg vad jag drömde om och när jag väl gör det så kommer jag ändå inte ihåg...
Minns inte vad jag drömde om, hehe. :p
Japp :)
Japp, eftersom jag ska jobba vid 7 så vore det en fördel att vakna ;) Härligt att du sovit bra, hoppas det håller i sig. :)
God morgon. Dags för lite jobb idag då. [emoji857][emoji857]
XD
You're a ninja Honda-san ;)
Bootloop. Det är ordet du letar efter.
Nej då, det är lagom träning för benen. :) Jag har för stora benmuskler för att kunna ha dom i kors ;) [emoji16]
Exakt, högerbenet får stå för gas och broms och vänsterbenet vilar bredvid. :)
Tyvärr, bilen verkar inte riktigt på promenadhumör.
Jag har hunnit med många timmar datorspelande sen jag gick upp. ;)
Duktig pojk.
Enligt Google ska det finnas. https://goo.gl/g99mhW
Spelar yo
Ja.
Japp, Prime är mycket bättre. :) Apex kan jag inte svara för.
Triss finns på Svenska spels hemsida ;)
Nova Launcher Prime.
Köp? Kanske är din turdag.
Han hade ätit henne hel om han vore hungrig nog.
Det var antingen det eller plankan, men det sistnämnda tyckte hon inte lät alltför lockande.
Med storvinst på triss?
Apan betydde mycket för honom så han kunde förlåta allting, oavsett vad. Piratmamman hade bara som uppgift att föda, sen var hon oanvändbar för...
Jag kommer ihåg det som om det hände igår. Blåskägg var mycket sur på Ragnar efter det, men han gjorde inte mer åt det. Det var antingen att...
Blåskägg var inte rädd för att skryta, det var så han blev omtyckt.
Ragnar tålde inte katter, men hundar gick bra. De smakade bra också tyckte han.
Han blev för besvärlig med rom i kroppen, så det var enbart vid sin födelsedag som han fick lite rom. En kopp eller två var lagom då.
Jo, precis, men Pythagoras tog åt sig äran.
Ja, runt midsommar var Blåskägg som mest givmild. Han höll hårt om romen men kunde vid speciella tillfällen låta andra smaka lite, och det var...
Redbull fanns inte på Blåskäggs tid, han fick istället tugga på en ginseng som han fick av sina kinesiska bekanta. Tyvärr, ja. Han var en mycket...
Ja, usch, hon var nästan för galen. Hon lade fina ägg, dock.
Ja, det har du rätt i. Blåskägg hade ett husdjur - en liten apa, och den hette också Ragnar.
Blåskägg kände tre samuraier från sina färder. Hideki, Ichiro och Yoshiro har jag för mig de hette. Den skulle Blåskägg tyckt om.
Nej, det var en sällsynt 20-armad jättebläckfisk. Väldigt farlig. Han hette Ragnar. Blåskägg hade sin handkanon och sitt svärd.