Separate names with a comma.
Det har också stått på Comviqs sida hela tiden så det är inget dom bara säger när media ringer. Har alltid stått på Comviqs hemsida att man ska...
Har du testat med att ha Magisk installerat och aktiverat Zygisk och valt i Zygisk att blockera för MitID?
Värt att tänka på är att de som har problem hörs mycket mer än de som inte har problem :)
Enligt Comviq ska samordningsnummer accepteras, från länken till SVT tidigare i tråden: "Hos Comviq säger man att Silvana ska kunna registrera...
Jag kan tänka mig det Jag är ledig dom 2 nästkommande veckorna
Bara använt några gånger men helt ok. Tillbehören kan kännas/låta lite plastiga men helt ok. Skulle väl säga att för under tusingen är den värd...
Hos min leverantör kan jag se fram tills 2 dagar sedan ungefär har jag märkt. Alltså de senaste 2 dagarna brukar jag inte kunna se
Skaffade en handdammsugare när Webhallen hade iiglo handdammsugare 2 i 1 på rea för 789:- [ATTACH] [ATTACH]
Du kan inte sätta hela telefonen på ljudlöst. Ha telefonens ljud på, men aktivera DND, då är telefonen tyst för alla signaler förutom sms/samtal...
pund, då är det Storbritannien. Kom också ihåg att Storbritannien inte är med i EU så det tillkommer avgifter på paket som kommer från...
Sätt telefonen på DND och i inställningar för DND så kan du ställa in att den bara ska ge ljud från stjärnmarkerade kontakter. Så har jag haft det...
Ja, det var det jag kopierade in i mitt inlägg som du citerade. Däremot behöver man inte använda säkerhetsdosan för att beställa mobilt bank-id....
Det brukar bli 2 julbord för mig.
Har du använt mobilt bank-id hos LF tidigare? Jag har hämtat hem flera bank-id aktiveringar under hösten och har inte fått det kravet någon gång....
Får du ens sälja den? Är det en hyreslägenhet så skulle jag kolla upp det väldigt noga om du ens får sälja den
Det är upp till din bank om dom vill kräva så. Den bank jag har, vilket är Länsförsäkringar har inte något sånt än
Tyvärr inte, bara luftfuktigheten
Kan rapportera att numera kan man se temperaturen på Google Home/Nest skärmar. Har kommit under året till skärmarna
Ska detta börja gälla redan nästa år eller varför blir det ändring nästa år?
Precis. Det är märkligt att det inte fungerar när Comviq själva skriver hur man ska göra.
Inga problem med IP klassificering. Samsung Galaxy S5 hade IP klassificering och hade utbytbart batteri
Jag tror fanimej att mina Bluetooth hörlurars batteri som är ca 5 år faktiskt börjar säga upp jobbet. Efter ca 50 minuters lyssnande rapporterar...
Testat att nollställa appen? Och avinstallera alla uppdateringar till appen?
Hittade det nu. Står "Du kan när som helst begära hemligt nummer hos oss och då skickas upp-gifterna inte vidare. Vänligen kontakta då...
Märkligt. De flesta operatörer har en ruta som man får bocka i om man vill att sitt nummer ska finnas på nummerupplysningen eller inte. Tele2 och...
Nu har det numret suttit i en telefon som varit avstängd mycket senaste halvåret, men inte fått något SMS från Telia att folk försökt nå numret...
Jag får i princip inga såna samtal alls. Jag är dock restriktivt med att ge ut mitt "riktiga"/huvudnummer utan anger mitt 2:a telefonnummer till...
Är du säker på att du hämtat hem rätt version? Missmatching image and device menar på att filen du hämtat hem är inte till för din enhet
Det står till jorden och då räknar jag med att de pratar om det så länge man är ansluten till hemmanätverket och inte roamar
Nu vet jag inte hur Telenor gör, men hos Comviq så las det som en pott som kunde användas till att betala abonnemanget för mig. Hade närmare 200:-...
Min telefon blir varmare om jag laddar med en 2A laddare (alltså jag känner att telefonen blir varmare) än om jag laddar med 1A. Jag har också...
Update: 1 timme senare så fortfarande där tyvärr. Aja :(
Testar den nu, låter den köra i närmare 1 timme. Upptäckte dock att pixelfelet inte visas mot vit bakgrund utan mot mörkare färger.
Chromecasts nätverk är inte gömt så det är inte Chromecast iallafall. :)
Pixel 6a är nog bättre på allt. Kameran är iallafall typ den bästa i prisklassen skulle jag säga. Skulle valt Pixel 6a om du väljer mellan dom 2.
Om jag inte missförstått så såna här banningar brukar bara betyda att man inte kan köpa hos Google eller Google Store längre, men att du...
Ja, men jag kör med adblock :sealed:
Skulle vara YouTube, dock betalar inte för det. Och Twitch. Annars typ ingen. Väldigt sällan Netflix.
Isläggningen är nu klar Isläggningen klar – nu kan elen bli billigare
Ok. Jag har också en telefon med 4GB RAM och för det mesta går det bra, men vid spel så märker jag också att den stänger en del andra appar i...