Separate names with a comma.
Ja, den kan ha stöd för en del 4G+, men kanske inte för alla band som används i Sverige Ja, jag skulle också säga det Är det US modell så har...
Du får ingen 5G täckning i Sverige alls. Sedan hur viktigt det är för dig, är det bara du som kan bestämma. För 4G kan det vara så att du inte har...
Finns i olika modeller av den. 4G stöd: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66 - SM-G986B 1, 2, 3, 4, 5,...
Vad för modell och tillverkare så kan man (jag) kolla upp det. AT&T finns inte i EU vad jag vet
Beror på telefon. Det brukar vara lite äldre telefoner som har mer problem, men som sagt, om @mattihp säger vilken modell och tillverkare så går...
Uppgifter: Explosion i Polen Oj då! Om det har skett är det inte bra alls
Alla Android telefoner som har Google Play tjänsterna och Play Store samt har NFC kan använda Google Pay/Wallet, så nej, det är inte bara Samsung...
A52s och A53 har 120 Hz om jag inte missminner mig
MAC adress används inte när man använder mobildata. MAC adress är Wi-Fi och visas som inte tillgänglig om man stänger av Wi-Fi :)
Dock olika servrar på bilderna.
Finns folk som fått över 10 upp, se citatet nedan
Hos mig låter det tut-tut när jag får ett till samtal under tiden jag redan har ett samtal. När motparten får ett till samtal blir det bara helt...
Då kanske det är så i dom områdena du är i. Halebop skriver iallafall max hastighet 50 mbit/s på uppladdning enligt deras villkor
Den där visar inte (vad jag kan se) noggrannhet utan bara vilka satelliter din telefon kan hitta.
Enligt...
Fint. Vad för program använde du för att få diagramet så att du kan välja vilka år som visas :)
Lol, i April och i September ser man en större skillnad. 17% och 13% mer användning
Verkar inte ha sparat på elen direkt i år :/ [ATTACH]
Hittar ingen info om det hos Google. Däremot gäller garantin i hela EU om telefonen köps inom EU, annars är det bara i det land där telefonen är...
Det är upp till tillverkaren angående garanti. Google, och OnePlus är 2 tillverkare jag vet att garantin inte ryker bara för att man låser upp...
lol...
Då inleder man julkänslan. Dags att käka macka med julskinka och oboy till frukost [ATTACH]
Har aldrig återställt sms via Google eller Samsungs backup. Jag använder mig av SMS backup & restore. Bilder har jag på Google Fotos så dom kommer...
Xiaomis Redmi Note serie brukar vara bra, särskilt sett till priset.
Vad jag vet så brukar man inte kunna nedgradera med Samsung telefoner. Om man får problem efter en stor uppgradering (så som ny Android version)...
Fråga @keyser :P
Självklart. Det är samma funktioner bara att SIM-kortet är elektroniskt
Själva bullen som var saffran. Det var mandelmassa i den som vanligt. Den var inte dum kan jag säga
Pappa hade köpt hem detta idag [ATTACH] Ska man säga att detta är första för säsongen? @keyser @bernard det är en saffransemla
Mja, om inte måste snabbladda så laddar telefonen fortfarande med 2.1A med OnePlus laddare. Inte snabbladdning men jag skulle inte säga att det är...
Varför det tyvärr?
Kostnader för oktober 2022 Elnät: Ellevio Fast avgift 105:-/mån Rörlig avgift: 52 öre/kWh 112 kWh totalt 58.24 kr Energiskatt: 45 öre/kWh totalt...
Bara att köra enligt mig. Inte haft problem alls med 22H2 W11
Om den är köpt via Tre, så om jag minns rätt har S21 CSC kod HTS. Då verkar det som om 3 valt att ta bort alternativet för VoLTE för 3 SIM-kort....
Om ni båda har samma bank, så skulle jag visa för banken att det fungerar för din fru men inte för dig och att det då nog är mer bankens fel än Google
Ja, du har den möjligheten. Låter som om en återställning kommer lösa problemet för @mjoha i o med att både du och en annan har valet att slå på...
Låter mycket märkligt. Om lite mer än 1 år är 3G nedstängt hos 3 av 4 operatörer i Sverige och då finns det knappt något val att inte använda...
Och så var den igång igen redan 6 timmar senare Reaktor 3 på Oskarshamn är i gång igen
EU lagen är 2 år. Svenska KKL är 3 år Nu har visserligen inte Pixel 5 varit lanserad i Sverige, där emot gäller garantin inom EU så testa att...
Google Assistent har funnit på svenska sedan slutet av sommaren 2018 :)