Separate names with a comma.
Rullband?
Haha. :D
En naken Leonardo DiCaprio? ;)
Torktumlaren på högsta värme fungerar också. :)
:(
Varsågod. :)
@Sweden2 http://www.wep9.com/8f7c0_Framtidens_Volvo
Hehe. :D
Jag tycker faktiskt att du ska överväga en Apple Watch ändå @tomishu. Jag gick också först in med tänket att den är för dyr, men jag ändrade mig...
Det hade tagit dig kanske 10 sekunder att Googla så hade första länken visat vad du undrade. :)
Grattis! Du lär inte bli missnöjd ;) Jag är fortfarande nöjd med min 6S Plus ;)
Du får göra som jag säger och skaffa en vetekudde som du värmer i mikron. Helskönt när man har nackspärr eller stel nacke. :)
Android wear fungerar väldigt halvdant med iPhone. Jag kunde bara se notiser på min G Watch R men lite svara på några och de försvann inte från...
Jobbigt. :( Kanske det man får utav en ögonlaseroperation. :O Låter som en sedvanlig tapatalkbugg.
Japp. Fick jag göra häromdagen :(
Yep, räknar med 30k per öga.
Jag vill också göra en ögonlaseroperation :)
När jag kör lastbil och när jag behöver koncentrera ögonen (datorn, tv, etc) men nu kanske jag börjar använda dem på heltid.
Japp ;)
Därför jag tog glasögon lokalt istället, så kan man noggrant testa bågar. :)
Gött, vad blev det?
Haha. [emoji23][emoji867]
Nexus 6P? Konstigt namn på en iPhone. :eek: ;)
Det kanske jag med hade varit med en sådan upplevelse. Kommer bli svårt att gå tillbaka till en android när man är såpass bortskämd med...
Ja, något var det, minns jag. :) Nu fattas det bara att du ska tycka om iPhone så är det guld, hehe.
Är nog manad att hålla med, faktiskt. :)
Var hos Specsavers precis och beställde nya glasögon. Har haft mina nuvarande (som jag köpte hos lensway) i två år och jag ser inte riktigt lika...
iPhone 6S
Ser fint ut, ja men inget vidare roligt att köra i/på!
Usch
Bästa dagen hittills. Förhållandevis regnfritt och solen har tittat fram skapligt tidigt med.
@SonyHONDA Rice, a.k.a ricer är ett amerikanskt slangord som innebär upphottade importbilar (främst japanska).
[MEDIA]
Bara att köpa med andra ord. ;)
Får kolla på den senare och avgöra. Kanske den är såpass dålig att jag gillar den. :)
Har jag missat något? :p
Tasker är tillbaka i play store nu
Blev det inte skitigt eller hittade du plastsäckar/dynor? ;)
Jag betalade gratis och de byttes på farsans jobb. ;)