Separate names with a comma.
I'll take two!...
[IMG] :teeth:
[MEDIA] @bvb Vad tror du? ;)
Nepp, bara köpsugen. ;)
Kanske blir en liten tripp till Elgiganten i helgen... [emoji355]️[emoji6]
Inte konstigt att han viker telefoner som pappersark då, liksom.
Han kanske är övermänskligt stark. Då bryter han ju vilken telefon som helst som en tändsticka. ;)
Apple uppfinner inte per definition mycket, utan de tar funktioner och förbättrar dem. ;)
Apple sysslar väl aldrig med deals på kontantköp? Det är väl i så fall på abonnemang man kan deala rätt kraftigt?
Jag bokade och hämtade min iPhone på Telia i stan. Bekvämast så eftersom vi varken har MM, EG, Apple Store, etc. Sen slapp jag så klart vänta...
Den är 5 kr billigare på Mediamarkt än hos Apple själva. Det i sig är ju en deal? :D
Nä. :teeth: Behövs inte med iPhone. ;)
@Rebecka http://www.mediamarkt.se/mcs/product/_APPLE-iPhone-6S-Plus-64GB-Space-grey,90952,2419170.html?langId=-16 ;)
Innerst inne tror jag redan du bestämt dig. Nu ska bara ditt undermedvetna vinna över dig. ;)
Lite som att ha en vit bil. Hemskt fult färgval (om man kan kalla det färgval, ens. Avsaknad av färg, haha). Mina åsikter, så klart. :)
Abonnemang/avbetalning? Flörta med far din? Borde vara belagt med böter att ha vita telefoner. :teeth:
Värt varenda krona. :innocent: Samma här! Jag avskyr vita telefoner.
Svart/guld hade varit något, eller svart/blå. :)
Bara köp en! Blir det en rose gold då eller? ;)
Många, men inte alla. Quizkampen ser ut som skit på min 6S+ för de har inte uppdaterat den till den högre upplösningen. En av anledningarna till...
Grattis keisuke :D
Det är en dll-fil för Logitech Download Assistant, testa uppdatera deras driver-program.
Hon och jag kommer bra överens. ;)
Märkligt. Siri pratar med mig ;D
Precis. :)
Jag har ett svagt minne av det med.
Jag brukar bara koppla inloggningen till en viss app. Jag minns dock inte på rak arm exakt hur man gör det.
Nej, autofyll funkar i appar oavsett, kolla i inställningarna för lastpass. Det är en sak jag saknar från android nu när jag har iPhone. Jag...
Lastpass till Android stödjer ju autofyll i appar?
Min CM Seidon 120M funkar väldigt bra. :)
Alla måndagar är härliga ;) Jag skaffade vattenkylning långt innan jag överklockade, idletempen är riktigt trevlig. :)
Härliga Måndag [emoji1] Angående processorer så har jag en 3570K klockad till 4 GHz, vattenkyld.
Om man ändå vore så välklädd. Bilden är inte min. :p
Om ändå. Jag har helt vanliga byxor. :cool:
Icke. Mina byxfickor har gott om plats för mobilen. :)
LG G4?
;) Hehe. ;) Finns inget att klaga på, det är iPhone. ;) Vem vet vad framtiden utvisar. [emoji16]
Iofs. Apple Watch, t.ex. [emoji6]
[emoji41] Det är inte värt 8500 kr, men 9690 kr är det värt. [emoji16]
Köp iPhone. Då behöver du inte köpa ny iPhone förrän nästa iPhone. ;)