Separate names with a comma.
Jag kör Apples officiella läderskal, hyfsat slimmat men skyddar bra. Tappade iPhone från runt huvudhöjd platt ner på betonggolv med ryggen före,...
:(
Nån som vill köpa OP2? Jag har tre delbara invites
Ännu bättre!
[IMG] Bosch GL-20. 800 kr på Maxi.
Mfw när man får ett 9-pack Nuggets på donken när man beställde ett 6-pack. [IMG]
Är det en sån här kyl du har, @bvb? http://existenz.se/out.php?id=133072
Säger samma om svarta läderskalet! :) Det till 6 Plus passade min 6S Plus utan minsta bekymmer.
Jag kollade på några spelvideos och är nog manad till att hålla med dig. Har du några andra tips? Gärna spel som är optimerade för 1080p så de...
Någon som har nåt tips på bra spel till iOS? Gärna open-world. Funderar på om Infinity Blade III kan vara värt pengarna.
Vi nordmän är härdade. Vikingar, vet du. ;)
Ska vi byta?
Du klarar det nog på 9-14 minuter. :)
Jag lade ett pussel en gång. Det stod 5 år på paketet men jag lyckades lägga det på bara en vecka. :)
iPhone 6S Plus rekommenderar jag! ;)
God och glad som en kexchoklad.
Det var faktiskt 9690x2... [emoji28]
Dom rika lever sitt liv. ;)
@indika
Not good. :(
Jag har inte "lämnat" Android på det sättet, jag tar bara en semester från Android för tillfället. Jag var trött på alla buggar och drains. Jag...
Aha. Kan vara så, det stod dock inget om rabattering när jag kollade på appen.
Lite smått.
Kanske inte just iPhonespecifikt men priserna på App store verkligen skenar iväg tycker jag. Detta spel kostade häromdagen 125 kr, nu är det uppe...
Hehe ;)
Jag visste ju egentligen att apparna till iOS var dyrare än till Android men så här jävla dyra? :p Jeez.
Nu börjar det bli löjligt. Nu har Namco höjt priset till 159 kr :p https://itunes.apple.com/se/app/soulcalibur/id481958471?mt=8
Vad tror folket om gratistweaket iCleaner Pro? Något att hänga i granen?
Hade jag haft något val? [emoji28]
Jag skulle bli galen på hans konstanta livsnjutande ;)
Då tar jag hellre ett fint fruntimmer [emoji1]
Det kanske sker, men någon som aldrig kommer ske är barn. Det vill jag aldrig ha, jag avskyr barn.
Har inga direkt bra minnen att dela, än i varje fall. Haha. Inte jag?
Måste man ha sånt?
Sakta i backarna. Familj?
Skulle aldrig falla mig in, jag är lägenhetsmänniska :)
Gillar mörk design men jag tyckte inte nightmodes design passade in
Nu kan man köpa tweaks på cydia läser jag på reddit