Separate names with a comma.
Haha jag vet... jag tog kortet precis efter jag möblerat om här hemma och jag hade inte fixat alla små detaljer.
To be fair, så står det inte att man enbart får lägga upp teknikprylar även om det tas för givet. Men jag har medvetet utnyttjat det kryphålet för...
Det var kul. Så mycket penishumor så det pushade mina gränser till och med [emoji1] Hälften av de som var där rökte marijuana inklusive de som...
Yes de kom till Annexet. Sent from my Mate 8
Jag var till och med och tittade på dem förra året i sthlm [emoji4] Sent from my Mate 8
Ja [emoji7] Sent from my Mate 8
Fan @Leo83 du ser ju ut som en riktigt skön lirare. Sent from my Mate 8
Det är rätt vanligt att statistiken visar fel. Alltså batteritiden påverkas inte negativt. Sent from my Mate 8
Nope! Bara för mig själv. Really. Sent from my Mate 8
Det gör ju det. Färskvara. Men man orkar inte hålla på hela tiden. Men inte tappat så mycket som jag trodde. Snart tillbaka! Sent from my Mate 8
Vet. Säger bara så. Tränar enbart för min egen skull och ingen annans. Har ett jobb där det är viktigt att ta hand om kroppen. Sent from my Mate 8
En blomma till och en matta. I'm on a roll! [IMG] Sent from my Mate 8
Dags att ta tag i lite träning snart igen inför beach 2016. Sent from my Mate 8
Alltså Oavsett i nyhetsartiklar. Unbelievable.
Inte på just Mate 8. Den sätter DPI vid varje boot p.g.a. deras egen implementering. Med custom rom funkar det. Sent from my Mate 8
Yes. Så jävla söt. Sent from my Mate 8
Bubbles [emoji173] Sent from my Mate 8
Och Instagram [emoji57] Sent from my Mate 8
480
Jaså det blev en ny sandlåda igår det trodde jag inte.
[MEDIA]
Haha du tänker så. Sneaky sneaky! Sent from my Mate 8
Jaså köper du en åt mig? :) Sent from my Mate 8
Som mig och min Mate [emoji4] Sent from my Mate 8
Den ser trevlig ut på de flesta sätt och vis men pga att den är 5,2" så kommer den aldrig hitta till min ägo.
Me too.
Tydligen så var den bättre förr och kunde göra det vi vill att den ska göra. Sen tog de bort funktionaliteten i en remake av appen. Sent from my...
Imgur-appen är totalt värdelös och har inget syfte. Mobilsidan klarar allt du vill använd den istället.
De måste ju ha betalt för att ha delat den ;) Sent from my Mate 8
Ja men nu pratar jag bara bezels [emoji1] Sent from my Mate 8
Mate 8 perfekt [emoji173] Typ nästan exakt samma storlek som din. Sent from my Mate 8
Skriva meddelande samtidigt som man kör är livsfarligt man tappar all form av koll på vad som händer. Polisen bötfäller en om de ser att det...
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=66049831&postcount=57
Det finns flera på XDA som har haft problemet och en hade kontakt med Samsung och till honom sa de att just det här problemet beror på ett...
Såg tidigare idag, de nämner dock Edge/palm rejection vilket inte riktigt är problemet jag störde mig på. Men verkar fixat nu i alla fall ska...
Yes fan vad gött man mår utav dem. Sent from my Mate 8
Skippade mat på lunchen idag och satt ute i solen istället. Fan vad skönt!
Plast? Den är ju helt i glas och aluminium.
Ses senare för en glass i parken [emoji8] Sent from my Mate 8
Håller solen i sig idag blir det en utomhusglass senare [emoji39] Sent from my Mate 8