Separate names with a comma.
Jag med. Jag gör inte mycket som unga gör ändå så jag kan lika bra vara gammal. :P
Såg också den igår och jag tycker likadant. :)
Lite smått, ja, men alltid när det gäller Apple ska saker uppförstoras ordentligt och skrivas om överallt. :p Det kan jag förstå. Jag kände...
Okej. :) Föga förvånande. Det var nog lite Apples strategi med, faktiskt. Härligt, ska nog testa det då! Verkar ju dock finnas en uppsjö av...
Vilken storlek och färg valde du? :)
Not you too.. .;)
Härligt, hoppas du blir nöjd! När jag var inne på elgiganten i Kalmar igår så såg jag att skalet fortfarande låg på 549 kr medan onlinepriset var...
Skalet passar perfekt! Det bygger på ytterst lite och greppet blir mycket bättre. Utan skal är mobilen på tok för hal och tappningsrisken är (i...
I see!
Är inte Mr Grey din framtida make? Eller är han bara älskaren / ögongodiset vid sidan av Leo?
Tänk om någon gör en film där någon spelar Leonardo Di Caprio som aldrig får en Oscar, och så får han som spelar Leo en Oscar för sin...
Ingen nackdel på iPhone, bla. Där finns medicinskt ID som man kommer åt från låsskärmen. :)
[MEDIA]
iFunBox kommer jag ihåg. Den brukade jag använda på min jailbreakade iTouch 4. Var inte riktigt nöjd med den. Batteritiden var undermålig för...
Precis, lever exakt som jag vill! Följer inga normer eller "så här ska du leva, do this and that". Vi kommer alla dö förr eller senare. :)
Samma här, men jag tror knappast jag kommer ändra synsätt. Jag hatar småbarn.
+1
Äsch ;)
Ett program likt iTunes som tydligen ska vara väldigt bra. Aldrig hört talas om det dock https://imazing.com/
Vad är det som säger att du inte kan spela gamla SNES-klassiker, gå ut i skogen och bygga en koja och inte behöva bry sig nu när du är 28? ;)...
Not a chance. ;)
810 lär vara väldigt intressant i Microsofts Lumia 950 XL efter den (likt 950) ska vara vätskekyld. Då slipper man ju värmeproblemen och därmed...
Är imazing bra? Någon som testat?
Yes, det jag köpte av dig. Det är dock inte till salu då jag planerar på att sälja alltihop till min kusin. :)
Jag är hellre 30 än 22, någon som vill byta ålder?
Kan jag tänka mig, jag jailbreakade min iPod när jag hade den och det var trevligt. Just nu rakt upp och ner så saknar jag inte mycket från...
22 GB Varierar från månad månad hur mycket jag använder.
Yes! :)
Imponerad av min &S Plus trots Samsungchippet. Den får utstå mycket användning så som Facebook, FB Messenger, Tapatalk etc och stort sett alltid...
Jag har Samsungchippet. :)
Har nog mest att göra med våra högst varierade användarmönster. Facebook, Facebook messenger och tapatalk är de appar som drar mest. Jag är redan...
[IMG] Så här ser det ut just nu. Från 100% runt 5 imorse.
Jag med, jag är bara naturligt klumpig. [emoji38]
Apple A9 är den bästa ;)
Väldigt klumpig. :)
Ett skal skyddar bättre än ett klistermärke. :)
Lite för hal, ja.
Aha :) Yep, jag kör apples läderskal för iPhone 6 Plus och det passar min 6S Plus utan problem.
@Sweden2 @220volt på tal om trådlös laddning, jag såg faktiskt ett skal med QI till iPhone 6/S Plus på Clas Ohlsson. :)