Separate names with a comma.
Hehe. ;) Jag vill också ha en telefon att köpa.. Är lite trött på Z3C faktiskt. Laggar då och då och ibland är minneshanteringen helt CP.
Sparar du till Nexus 6P?
Antingen har telefonerna jag köper något fel, eller så presterar de inte som jag vill. Vanligast är massa oförklarliga drains och buggar. För...
Haha, skulle inte förvåna mig.
Det är tecken. Köp! :( Haha, jo iofs. Är bara lite trött på att alltid ha otur med telefoner. Minneskortplats behöver jag inte så länge där...
Why not?
Hmm. Vad kan en beg iPhone 6 64gb gå för? Kanske man skulle testa...
Den bästa vyn av Stockholm är den man har i backspegeln. :)
Sök på orzly value pack eller något sånt. Nope, dessa var enbart 2.0. Vill du ha usb 3 eller 3.1 får du räkna på minst 100 kr per kabel om du inte...
25% påslag för svensk moms. Vanligt att folk glömmer det i beräkningen.
Verkar vara Comviq/Tele2's 2G-nät.
Gotham S02E02. Fyfan. Satt som på nålar genom hela programmet! Älskar denna serie!
Bara redigera titeln och byt prefixet till 'SÅLD'. Svårare än så är det inte.
Massa som bumpar sina annonser med att varorna är sålda. Det ska man icke.
Fasligt många i köp och sälj som inte verkar veta reglerna, inte ens de som varit där länge.
Kameran på 6P är som en nagel i ögat. Inte att den sticker ut men hur bedrövligt ful den är. :/
För kassa specs på 5X och 6P saknar OIS och QI. Hade sett fram emot det på 6P faktiskt.
Ingetdera för min del. De sköt sig tyvärr i foten denna gång. Två gånger till och med.
IPhone 6 Plus har dock bara 5.5-tumsskärm och inga fronthögtalare.
Jag har gärna en kamera med OIS för jag darrar som ett asplöv om jag ska ta en bild, tex på nära håll så den optiska stabiliseringen är underbar.
5X är på tok för klen. 808 vill jag inte ens se åt, minst 810 ska nästa telefon ha, och minst 3GB RAM, gärna 4. Om jag läst det rätt saknar även...
Definitivt. Jag kan med lätthet skala bort Nexusarna från listan över tänkbara telefoner. :)
Yep. Startade i början av 2000-talet, men stängde ner efter bara 5-6 år av ekonomiska skäl.
Nån som kommer ihåg Hogwarts.nu? Hängde där regelbundet som ung. :teeth:
@220volt jag vet fortfarande inte vad för telefon man ska köpa! Kanske man blir extra sugen efter 18.00 ikväll..
Tack <3 Hemskt företag där goodwill inte betyder någonting.
Gick inte alls tyvärr, fick ta pengarna tillbaka. :(
Det går ju det med. :) De flesta jag har känner jag IRL, sen har jag en handfull mindre bekanta. Hade det inte varit för sociala medier hade jag...
Man kan ta bort vänners poster från ens nyhetsflöde, men det vet du nog redan. ;) Facebook är vad man gör det till. Man behöver inte spela,...
Srsly doe. Verkar vara en massa nu för tiden som stänger ner sina konton.
Who needs vänner när man kan följa diverse teknikbloggar?
Fejsbok är svinbra, varför vägra det? ;)
Det förklarar varför mitt nyhetsflöde vägrade ladda. Tycker de ligger nere titt som tätt nu för tiden. Dock verkar Messenger fungera, om än...
Jag var inte nöjd. Batteritiden var inte mycket att hänga i granen, jag är väl för van med det jag får på min Z3 Compact.
Jag tror inte på något jag läser om nya Nexusarna förrän de har presenterats. Nyhetssajter likt AP är väldigt kvicka på att skriva spaltmeter...
De utdelningsbara bar dock börjat delas ut, men enbart till de absolut första köparna. Våra kommer.
Alla har inte fått sina utdelningsbara. Den första man får från OP är personlig nu (knuten till ens mail och konto) och kan inte bara ges ut som...
Jag har aldrig haft bra batteritid oavsett så jag har inget riktmönster direkt. Klarar den en hel arbetsdag utan att behöva stödladdning är jag nöjd
6P kanske vore något.
First world-problem när man inte vet vilken ens nästa telefon ska vara.