Separate names with a comma.
Faktiskt nog inte Netmonster som är felet, såg nu att om man går in i "Testa" via *#*#4636#*#* och in under telefoninformation och går ner till...
Jag har uppdaterat telefonen till Android 10, det hjälpte inte gällande att det står 24085 eller att den inte visar vilket band som används. För...
Men för helvete!
Låter mer som om Samsung dödar appen. Kolla in batterisparfunktionerna och exkludera Spotify från batterisparfunktioner som Samsung har
Inte hört något från någon operatör än
Lite OT, men frågan är om de kommer gå tillbaka till det överhuvudtaget
Nope. Det är dock inte bara Arlanda som har detta problem. Många flygplatser i Europa har detta problem just nu. T.ex. så fick KLM flyga flera...
Med 240 24, vad bör det stå i Netmonster, eller någon annat app för den delen? Kommer det fortfarande stå Tele2 eller kommer det stå något annat...
Jag vet inte om det är U900 som telefonen använder när det stod 24085, där Netmonster på den Android versionen inte vill säga om det är U900 eller...
Hitta min iPhone ska inte stängas av bara för att man byter operatör fyi, den är inte beroende av SIM-kort. Vad jag vet går det inte att aktivera...
Inte åkt runt så mycket, men när jag åkte runt så vidade den majoriteten av tiden 24085. Kanske har med det faktum att Android versionen är så...
Nej, där står det Tele2 Ja, den visar 240 85 idag också
Antingen en Mi Smart Fan 2 för 899:- eller Mi Smart Fan Pro för 1149:-, vad hade du valt? Men då är man väl utomhus, då blåser det väl vind...
Nu har jag kollat lite. Står i kvalet mellan 2 och Pro:en. Jag funderar på hur mycket jag verkligen kommer använda fläkten på batteri kan inte se...
Precis det jag gör. Lånar en Pixel 1 från en vän som har 2st till att ladda upp bilder och videor till mitt Google Photos :D
Bara Pixel 1 har obegränsat utrymme i full kvalité, Pixel 2-5 (observera att det är 5, inte 5a) kan ladda upp obegränsat antal bilder och videor i...
Ah! Tackar! Får kolla upp det där när jag kommit hem igen.
Om du kan, så poppa förbi en Kjell och company butik och ta med dig Nest mini o se om dom kan hjälpa dig :)
Vad är skillnaden mellan inbyggt batteri och laddningsdocka? Tack för informationen. Om du kan svaret på från jag skrev ovanför din citering får...
Jag håller på o kollar lite på fläktar. Någon som kan hjälpa mig vad som är skillnaden på dessa 4 Produktjämförelse hos Prisjakt i o med att det...
Ja, det är en bra fråga. Tele2 gick från att först erbjuda 9 extra datakort utan kostnad till 1 datakort utan kostnad och övriga 19:-/mån för att...
Inlägget/tråden du länkar till gäller nya kunder. Jag har kvar mina datakort till 0:-/mån fortfarande så vet att det inte gäller oss som redan har...
Ja, det är med Tele2 SIM. Dock så fick jag upp då o då när jag senare på eftermiddagen åkte i södra Stockholm att den visade Tele2 för att någon...
Ja, där är anledningen. Hade du inte bytt till Comviq hade du fått ha kvar dom datakort du har utan kostnad
Ny täckningskarta hos Telia, från den 2 juni. 3Gn ser ut så här [ATTACH]
Jag skulle inte välja den om kameran är det viktigaste, vilket enligt TS verkar vara.
Är du säker på att du behöver göra det? Jag har bytt abonnemang 2 gånger de senaste 2 åren och enligt Tele2 så är dom datakort jag har i dagsläget...
Hade förväntat mig Tele2s logga som de har på deras hemsida, likt Telenors som jag visade tidigare men det hade de visst inte. Tack för bilderna!
Nu verkar det som om Tele2 börjat aktivera 3G 900 iallafall i Stockholmsområdet. En större del av Ekerö, som för några veckor sedan hade väldigt...
För några veckor sedan var Tele2s 3G täckning runt Vällingbyområdet God täckning, eller bas täckning. Nu när jag kollade 3G täckningen så har...
@schrödinger eller någon annan som är bra på nät: Någon som vet om detta är Tele2 (N4M) 3G nät på 900 bandet? Detta är på en telefon med Android...
Låter som om du inte använder svenska, så här ser det ut hos mig [ATTACH] Om det inte händer något så är det något fel på din sida
Det går också. Du kan göra det du säger, men går lika bra med det den personen du citerade skriver också
Ny 5G karta för Stockholm [ATTACH] Nytt område med 5G: Delar av Solna Centrum Område med mer 5G: Råcksta
Ja, det är alltid intressant o se utbyggnaden av 5G även om jag inte själv har 3 :) Ah, okej.
Ska man säga grattis eller jag beklagar :P
Nej, jag vill mer se hur mycket av ett visst område som nyss fått 5G täckning täcker, men kan inte göra det.
När man går ut i deras forum om nya siter bör man iallafall göra det någon dag efter att man gått ut med informationen
Jag tycker det är märkligt att Tre inte uppdaterat täckningskartan sedan den 9 maj. Någon som vet varför?
Knappen till höger om svara heter bifoga en bild/fil (iallafall hos mig) använd den. Om du inte kan ladda upp via den, är det något fel hos dig