Separate names with a comma.
Undrar jag med.
Är ordet fruntimmer nedsättande? :o Vad tycker forumets andra kvinnor? @Barbie @Rebecka etc
Det blir säkert ett köp för mig med. :)
Bra om de förutsätter med 720p på Compact. Jag har en Z3C och den behöver verkligen inte mer än 720p.
Skit i vad Halebop säger, skrota deras formulär. Vänd dig till Sony direkt. http://mysupport.sonymobile.com/se/#/support
Må så vara, men personerna som är med där behöver det, så de faktiskt begriper vilken situation de sitter i.
Aj då.. Anmäl personen i fråga till lyxfällan? :p
Kan inte personen i fråga ta ett banklån istället för att alltid vända sig till dig?
Haha, tyvärr. ;)
Ja :)
Yes
Ja, det är tråkigt. Nej, de stod kvar. Brorsan såg det när han kom hem från jobbet, så ringde han ner mig.
Trivs med Sony just nu.
Nä, repor och lite färgavskrap, troligtvis från deras bil.
Tycker bättre om LG än Samsung. Så kan vi säga. ;)
Fick bilen påbackad nyss.
Fick ingen notis om den taggen. Nope, mitt är sålt sen länge, tyvärr.
Jag vill ha den.
Hehe.
Ja.
Testar AMIDuoS nu efter att jag läste om det på AndroidCommunity. :)...
Nä, jag har inget som helst intresse med att kolla utveckling och så. :)
Tyvärr, en viss del av dem är utlovade till OnePlus i utbyte mot en OPT. :teeth: Ja. :(
Då har du iaf något att lägga pengarna på. Jag måste lägga mina på hög. :(
Jävlar. [emoji16]
Inte såå länge, ju. [emoji57]
Haha. Jag har typ bara nött Borderlands 2 och Pre-Sequel senaste tiden. Skyrim spelade jag ett tag med men tröttnade. :P [IMG]
[IMG] Var ett tag sen man spelade.. :teeth:
got 2 uninstall mina mods först, annars kommer jag säkert bannas men orka...... 3 much work 5 me
Jag sveper bara från höger och inåt för att nå den skärmen. Sen väl där kan man trycka på "settings". Jag har också mini launcher och den är...
Jag förstod inte det först heller, sen köpte jag en LG G Watch R och nu kan jag inte vara utan den. Jag slipper plocka upp telefonen hela tiden...
Psykos pls :teeth:
Nä :(
Sorry, IRL-vänner går före :teeth:
Menar inte så Bubben ;)
Får se om familj och eller vänner ska ha först, sen får vi se ;)
Här strålar solen än men regnmolnen börjar gadda ihop sig...
Det tar väl tre veckor för dem att komma efter man väl köpt sin telefon? ;) Härligt ;)
Haha. Om folk bara kunde förstå att det inte är så lätt att få stopp på massvis med ton när de chansar och kastar sig ut framför. Nu kör jag bara...
Tyst med dig pojk ;)