Separate names with a comma.
Vad är det du kommer sakna? För mig är det hur notifikationsystemet fungerar på iOS som iallafall är nr 1 på varför jag inte kommer köpa en...
Google Pay fungerar oavsett vart i världen en telefon är köp, så länge du har Google apparna och din bank stödjer Google Pay
Nu när den varit avgiftsfri i så många år och att många företag använder den så tror jag det skulle bli rätt mycket negativ press om den skulle...
Om jag inte minns fel, så byts inte skärmen som finns under samtal när man byter telefonapp, utan bara det innan man gör själv samtalet. Alltså...
Jag hoppas på Pixel 6a, men Google I/O är för det mesta ett mjukvaruevent och inte hårdvaruevent så hoppas inte på för mycket
I Android finns det en "Återställ Wi-Fi, mobildata och Bluetooth" men vet inte vart den finns i Samsungs OneUI. Testa att söka på det jag skrev,...
God idé att skriva vad för telefon du har
Vad finns det mer att ta upp om avvecklingen?
Hur gammalt är ditt företagsabonnemang? Du är säker på att det finns 5G i städer du varit i?
Låter som om du har egen erfarenhet? :P
Enligt Prepaid Data SIM Card Wiki så använder dock Lycamobile nu Telia, men kan inte hitta riktigt om det verkligen stämmer.
Ny 5G karta för Stockholm igen [ATTACH] Nytt område med 5G: Helenelund Edit: Delar av Hjorthagen Område som fått mer 5G: Solna, Årsta och...
Sedan 1:a juli 2021 tar de ut VAT Vad för fraktval valde du hos Aliexpress. Jag fick tull en gång men då valde jag inte Aliexpress Standard...
Ja, jag har inte fått några avgifter, så länge jag valt Aliexpress Standard Shipping eller något med Aliexpress i början
Lycamobile använder Telenors nät
Skön bugg i iOS Bisarr IOS-bugg byter ut Spotify mot Apple Music
Min hade inte heller fått något kommando på flera timmar
Jag gick över till Google Podcast ungefär när den kom ut. Använde BeyondPod innan men utvecklaren verkade övergiva appen. Fungerar bra för mig och...
Testa att göra en återställning via recoveryn
Testade detta precis. Verkställdes under 1 sekund efter att jag slutat prata. Kan det vara något med ditt nätverk?
När din mobilskärm är av så är också NFCn avstängd
Vad menar du?
Plats: Kanaan, Bromma Operatör: Tele2 4G B8 Telefon: OnePlus 6 [ATTACH] Telias mottagning är väldigt mycket sämre än Tele2 (runt -120dBm för...
Använder du regelbundet en mobil plånbok? Hade gärna gjort det, men min huvudtelefon har inte NFC :(
Självklart är det inga avgifter på paket som skickas inom EU Det finns andra tillverkare som för med "Google experience". Motorola t.ex. har i...
Om jag inte minns fel har både 4a och 4a 5G slutats tillverkas så det kommer nog bli rätt svårt att hitta dessa nya nu Hos Fnac kostar frakten...
För att mätningen gjordes någon timme innan skärmbilden togs :)
Ryktet säger att den inte kommer ha jacket kvar Pixel 5a säljs bara i USA och Japan tyvärr. Så den kanske inte har rätt stöd för 4G+ (CA). Allt...
Jag har bytt mjukvara på min nuvarande telefon (och kommer troligtvis göra det med nästa telefon också) så måste då välja molnbaserad. Vi får se...
Vet faktiskt inte det där med appdata
Den kan flytta musik och det du har på telefonen, inklusive bilder och videor även om du inte använt Google Photo om du kopplar ihop telefonerna...
Va trevligt, fick post idag och det verkar som om problemet med polislåset gick på garanti
Vad jag vet, går det inte att bara välja en tråd, utan då gäller det hela det underforumet :)
AB i detta fall tolkar jag som abonnemang, inte att han ska teckna företagsabonnemang
Det ska inte vara så stor skillnad på Poco F3 och F4. De kommer ha samma CPU iallafall. Vet inte om custom ROM är viktigt för dig, för F3 verkar...
Kan en Poco F3 kanske passa? Den är ändå nästan 6.7 tum
Det är ett bra abonnemang du har för 169:- Kan hitta 8GB för 149:-/mån hos Hallon eller 7GB för 145:-/mån hos Fello. Det där abonnemanget hos...
Du kan välja att få en SMS kod under startup gudien när du loggar in. Det finns ett val som heter andra alternativ typ, och där finns det en drös...
Menar du 2 stegs verifiering med 2FK? I o så fall behöver du inte ta bort det bara för att du behöver logga in på en annan enhet :)
I början valde Telenor att inte aktivera 5G överallt där Tele2 slagt på 5G. Vet inte om Telenor fortfarande gör så eller om de nu slår på 5G på...