Separate names with a comma.
Inte till klockor. Om jag förstått rätt så erbjuder Comviq e-SIM till kontantkort för mobilen
Visste jag inte.
Nope, är väldigt tyst av mig. Dock så går jag på bio mitt på dagen när det typ är 5-6 pers i salongen
Testa om Google Messages appen fungerar bättre? :)
Självklart. Man måste ju ha tilltugg till filmen :D
Finns det alltså 5G i Citybanan nu?
Nu när jag kommer på, så tror jag inte det är en lag, däremot typ en rekommendation. "All personal music players and mobile phones sold in the EU...
I det 5G område där jag bor finns det till o med 5G på ställen där både Tele2 och Telenor säger att det inte ska finnas. Jag tycker Tele2 och...
Nej, det gäller självklart alla tillverkare. EU regler brukar väldigt sällan specificera sig på ett system
Kan ha med EU regler om volymen.
Tack. Har du mer tips och tricks gällande inställningarna? T.ex. inställningar som är bra att slå på/av? :)
Ja, vi får hoppas på att jag gillar den. Lyckades få den för 3590:- hos Tele2 i slutet av förra månaden Ah, jag kommer nog också inaktivera dom....
Precis vad jag tänkte göra :) Jag har inte ens ställt in telefonen med appar och sånt just för att jag tänker återställa den när alla...
Nope, tyvärr gjorde den inte det. Första december uppdateringen och nu OneUI 4.0 och januaris patchnivå.
Android version: 11 One UI version: 3.1 Android säkerhetskorrigeringsnivå: 1 November 2021 Hade den som programvaruinfo. Nu måste jag installera...
Vågar man starta om telefonen när den är i detta läge. Har varit så i nu 55 minuter minst och på datorn står det fortfarande 0% [ATTACH]
Denna är ny, inte använt telefonen än. Kollade aldrig i telefonen vad för version som var installerad. Tänkte uppdatera den till nyaste versionen...
Den hämtade hem 7100MB (bland annat One UI 4.1) och det var 1:a Mars som säkerhetsuppdatering enligt programmet (Notify Update) .
Någon som använt Smart Switch för att uppdatera telefonen? [ATTACH] Min har stått så här i nu 30 minuter. Vet inte ens om något gått fel eller om...
Nej, detta är en annan telefon. Batteribytet gjordes på en OnePlus 3. En väns OnePlus 6 usb uttag satt kabeln extremt lös, så skickade in den på...
Hur menar du med andra hands telefoner? Jag skickade in en OnePlus 6 som inte var köpt av mig som första ägare och det gick utan problem
Otroligt. Jag har nog aldrig köpt godis på biografen. Är mycket dyrare där
Ok, jag tolkade det som att du menade båda, då du inte skrev något om varifrån Norton var.
Långtryck på aviseringen så står det vilken du ska avaktivera :)
Inget jag fått hos mig. (har dock en Roborock S5 Max). Testat att inaktivera den notistypen i din Samsung telefon?
Norton är inte ryskt fyi. Symantec är utgivaren av Norton och de är inte ryskar
Bara en undran, har du kollat Telenors täckningskarta, tänker vad de säger om täckningen i ditt område?
Jag antar att han menar sin mobil och enligt hans info här på forumet så har en S21.
Ja. I Windows 10 har jag i princip bara kört med Windows inbyggda och det fungerar alldeles utmärkt. Till vänners datorer som jag hjälper...
Ja, -104 är väl en okej täckning men jag skulle inte klassa det som mycket mer än okej. -120 på 3G är väldigt dålig täckning, så är väl lite...
Plattan har ju helt klar väldigt mycket bättre 3G mottagning än mobilen (-80 vs -106 dBm). Har du fått in 4G med föregående telefoner?
Bank ID och Swish finns i Huawei AppGallery FYI
Låter nästan som något fel på din/era telefoner. Har ni någon vän som också har Telenor som kan komma till er? Det kan ju vara något fel på...
Nu vet jag att detta inte är poppis, men har du övervägt att göra en återställning på datorn?
Är det 4G som är dålig så kan det vara relevant att se om 3G eller 2G är bättre.
På tal om reklamationsrätten så är det också värt att påpeka att om man ser till lagen så gäller den bara 1:a ägare och inte om man köper...
Jag kommer in på sidan. Ser ut så här [ATTACH]
Tänt på att tangentbordet är annorlunda om du köper därifrån utan att konfigurera den med svenskt tangentbord
Har du testat att kontakta expresset och frågat dom?
hmmm, det gav inte någon ledtråd direkt