Separate names with a comma.
Jag instämmer jag föredrar utseendet på Flyme framför EMUI faktiskt. Känns mer polerat.
Haha [emoji5] Nytt utseende ja men funktionaliteten är precis likadan som i äldre version utav EMUI när det gäller låsskärmen :)
Man måste ha låsskärmstemat "Magazine" för att de ska visas, samt sätta på aviseringar själv för en del appar såsom Instagram t.ex. [IMG]
Exakt vad störde du dig på?
Efterlös kvinnligt sällskap på fejan igår för en trevlig kväll med bio och middag snart framöver. Hade förväntat mig att en vän skulle roffa åt...
Men tänk vad många telefoner man skulle kunna hantera då. Då skulle en S7 Edge få plats [emoji33]
Jag vet. Förlåt [emoji30]
[emoji8]
Jag frågar mig själv detsamma. Men det kommer inte bli någon.
=D
Kanske därför man inte fått svar på sin penis-selfie :eek:
Jag är inte van vid så klart och rent ljud på telefon innan. Meizu Pro 5 har likvärdigt ljud men tycker ändå Mate 8 har en liten edge. Simulerat...
Såg nice ut :)
Länge sedan jag själv använde den faktiskt.
Tack. Nope tyvärr!
Pimpa den med mina gamla WinAMP skins ;D http://dj-designs.deviantart.com/gallery/24500005/Winamp-Classic-Skins
What the fudge is that? En Amigaspelare eller?
WinAMP <3
GSMarena bekräftar mina tankar om det suveräna ljudet i hörlurar med denna telefon. http://www.gsmarena.com/huawei_mate_8-review-1367p7.php
Härligt! Jag har inte köpt bönor än [emoji33]
Har även sett en 7" mobil från Huawei men kommer inte ihåg modellnamn.
Köp ;)
Tycker den svarta är snygg :)
Skumt problem. För mig funkar det fortfarande om jag kör originallauncher jag provade nyss. Finns ju som sagt inga inställningar för det vad jag...
Det har ju blitt två nya nu på rätt kort tid. Jag är ju relativt ny i sandlådan så har ingen insikt i hur intensivt det var förr.
170000 inlägg med nonsens är inte så illa pinkat =D
Nej tyvärr har ingen aning. Det funkade så länge jag körde Huawei's launcher men jag har dragit in Nova så då kommer jag ändå inte åt den där...
Fy fan vilket grymt ljud det är i hörlurar med denna telefon. Bästa jag hört i någon telefon! Dynamiken och klarheten är fantastisk. Låter till...
Melodifestivalen hade en charm förr i tiden, när det var en tävling. Nu är det utdragen sörja.
[emoji23] Så jävla sant. Melodifestivalen är efterbliven.
Lär ju bli nåt med semla [emoji57]
Finns det några rykten om S7 Edge Plus?
Tull tull! [IMG]
Det där beror ju helt och hållet på telefon samt setup. Oerhört individuellt. Både hur mycket ström den tar över natten samt hur mycket en...
Förlåt =(
Aldrig spelat.
Det där har jag missat!
Jag kan fortfarande mitt ICQ nummer i huvudet! 4756030 =D
Liten promenad med telefonen idag. Redigerade bilderna lite med de inbyggda verktygen. [IMG] [IMG]
Typ noll med tanke på modulerna.