Separate names with a comma.
Ser massor med folk skriva bytar här och där hela tiden! Vart kommer det ifrån?
Det mest imponerande jag varit med om var när köpte en telefon från Hong Kong (Ebay) på en Söndag och hämtade ut luren på lunchen på Tisdagen på...
Härligt då har min Meizu Pro 5 landat i Örebro i morse. Blir det att plocka upp den idag och leka med!
Ja visst gör jag det ;)
Det gör sig bra på en svart Mate S =D
Uppdateringskväll... (uppdaterade min iPhone tidigare idag till 9.2.1) [IMG]
Dotterns mor säger i alla fall att det område de bor i i Kalifornien påminner lite om hur Sverige var förr. Känner några som flyttat utomlands,...
Jag känner mig nöjd att jag kommer få möjlighet till permanent visum i USA i framtiden. USA är väl inget favoritland i sig men joina dottern i...
Välkommen till det nya Sverige.
Det får jag verkligen hoppas [emoji1]
Ni snackar inte skit om mjölk här va? [emoji39]
Buuuu!
Åsens Lantmjölk ❤️
De skulle döpt den till Honda Jizz istället =D
Jag älskar chokladpudding med marsansås.
Ditt nickname makes sense ;)
[MEDIA]
Har aldrig haft magbesvär faktiskt. Den klarar det mesta [emoji4]
That's more like it!
En?
Är här på jobbet och väntar på lilla julafton senare i veckan! Ser fram emot att få köra lite Meizu igen. Den ska bli intressant att jämföra lite...
MX5 har Gorilla Glass 3. Det går så klart också sönder som allt annat glas om det landar rätt eller fel eller vad man nu ska säga....
Verkar som att Meizu Pro 5 ska kunna matcha iPhone's plusmodeller i batteritid. Den får ju absolut räknas som ett flagskepp. Ska bli intressant...
Jag tycker Tradera är bäst/mest smärtfritt för då får man dagsvärde och rättvist pris på produkten sen så slipper man generellt hållas med...
Rätt OK test av Meizu Pro 5. http://www.gsmarena.com/meizu_pro_5-review-1336.php
Det vet jag ju inte än till 100%. De som jag läste var missnöjda med skärmen saknade det översaturerade från någon tidigare Samsung de jämförde...
Hepp det blev ingen Huawei P8 Max den här gången. Istället blev det rätt spontant en Meizu Pro 5. Jag gillar ju Meizu starkt sedan min upplevelse...
Kaffe och lugn och ro på morgonen <3
Ja det gjorde ju det! Väntade med att läsa meddelanden etc till man var inomhus då jag seriöst var rädd för att vinden skulle slita tag i mobilen...
Nej det är en Lumia 1520 som är 6". Du blandar nog ihop med att jag är sugen på att köpa en Huawei P8 Max som är 6,8" [emoji4]
Nej kameran är ingen höjdare. Kul mjukvara med Pro Camera men den slutgiltiga bildkvalitén lämnar lite att önska tyvärr. Men som sagt funkar bra...
Man vet att man har en stor telefon när man inte vågar använda den med en hand ute för det blåser mycket och vinddraget tar tag i luren.
Om du har root så prova ifall Viper4Android fungerar.
Särskrivningar ska vi inte ens gå in på ;) Även Svenskar är fruktansvärt dåliga på det. Särskrivning eller ej.
Jag kommer personligen inte köpa ny TV förens Oled kommer att finnas tillgängligt till överkomligt pris, vilket inte ligger alltför långt borta...
Ja din Svenska är riktigt bra. Tänkte bara det är bra att påpeka så att du lär dig vissa ord korrekt innan fel ord sätter sig för hårt i hjärnan =)
Ursäkta men här kommer språkpolisen! Det finns inget som heter ostabilt man säger instabilt (och förståeligt) :)
Ja det vore grymt tråkigt. Men de kanske har kvar det för sina entusiaster vem vet men då borde man inte kunna förvänta sig riktigt bra hårdvara...
Det är ju mer eller mindre sant. Jag har länge trott nu att Windows Phone/Mobile inte kommer att kunna rycka upp sig. De har "rebootat" nån gång...
Lite lätt ont i huvudet bara. Brukar kännas annorlunda om jag börjar bli sjuk. Men men jag känner nog imorgon när man vaknar om det är något =)