Separate names with a comma.
Du kan inte ändra modellnumret från 900t till 900f, det är mer som skiljer än numret. Det du kan göra dock, är att skicka in en custom rom (roms...
Far Cry 4 kan klaras ut på en kvart om man vill. Utan fusk ;)
Tyvärr. Svart hade kunnat funka. :)
Tyvärr, LG är inte intressant just nu. Jag finns i Oskarshamn.
Nu är det bestämt, jag vill byta min Note 4 mot en annan mindre mobil, den börjar kännas för stor och otymplig. En svart olåst Note 4 som jag...
Nej, det gör den inte. Jag tyckte om Expendablesfilmerna. :p
Obama är klart skönaste presidenten!
G4 Edit: den kanske inte har inbyggd QI förresten [emoji14]
En ikonisk roll! Vill man ha än mer humor ska man se expandables 2 och 3. ;)
Det är mycket möjligt att jag gör, men jag kan inte se Alien med ett straight face. Nästan så man kan se trådarna på saker som flyger. [emoji14]...
Då tycker vi olika. :) Aliens är dock bättre än Alien.
Tänk typ avatar. Hur skulle den sett ut typ 30 år innan? Det finns en james Cameron väntade runt 10 år med att göra filmen.
Haha, ja. Det var inte en tyst stund i bion direkt ;D
Man måste älska leendet ;D
Äktenskap överlag är värdelöst!
Inte om man gifter sig statligt ;)
Om det inte är en Samsung. ;)
Beställde nyss ett G710+ från Dustins weekend rush. Helt rätt pris! :D
[MEDIA]
Folk verkar inte förstå att giftermål inte är ett privilegium, det är en rättighet. Älskar man någon ska man självklart kunna få ingå äktenskap...
Samsungs egna är helt okej.
Exakt, hur svårt ska det vara? Religion är orsaken till mycket. "Gud vill si, gud vill så, gud tycker inte så". Etc.
I stort sett alla spel är så numera.
En stor del amerikaner tycker det är helt okej att gifta sina kusiner, men när man vill gifta sig med samma kön är det tydligen helt oacceptabelt....
Terminator Genisys. Kanonfilm.
Förlåt mig då för att jag inte tycker om de gamla Alienfilmerna. [emoji14] Räckte med att ha sett delar av de filmerna. De hade garanterat varit...
Fel!
:D Matrix var bra, men inte lika bra som Hobbit. Tredje Hobbitfilmen gillade jag nog bäst i trilogin.
Den är nog den sämsta trilogin, precis efter gamla star wars och alien [emoji14]
Sagan om ringen? ;)
Islamrelaterat?
@Rebecka Hörde på radion att fjärde boken har släppts nu. Har du läst de tre första än? ;)
För dryga 1500 kr tycker inte jag man ska vara så värst petig. ;)
Mums
Cold as an ice cold beer?
Den är inte värd priset den säljs för. Vill du ha en N6 bör du leta efter en beganad i stället.
Ja precis! Speciellt med kort frisyr.
Jag börjar snart jobbet så du kan nog höra med @Facemeat, han slutar snart. :)