Separate names with a comma.
Värt att tänka på är att 3 inte är helt i metall som 2/2.1, utan det är både plast och metall.
Bättre ljud skulle jag våga påstå. Bättre mellanregister framförallt.
Ja då. De har fått smaka mycket Sabaton.
Rekommenderar Pistons v3. Beställde ett par från Geekbuying häromdagen. :)
Nu kanske du lär dig citera inlägg ;)
Risken med kinaskrot är värdelös/icke-existerande support, krångel med tull, etc etc. Man köper grisen i säcken.
Värdelös skittelefon som annonseras med 8 GB internminne men enbart 1.26 GB kan lagras på enligt en artikel på XDA. Kunskaper i engelska krävs för...
Min telefon är rätt ny så ;)
Kanske rer sig om jag flashar en debloatad custom rom
[emoji20]
bump 1
Spigens skal. Neo Hybrid, Aluminium Fit samt Thin Fit är alla väldigt bra. Vissa av dessa verkar inte finnas lättillgängliga på typ Mediamarkt och...
Yes, av typ alls drop tests på Youtube att döma verkar silikonskalet klara stötar väldigt bra.
Hunk. Det var ordet jag sökte.
Visste inte hur jag skulle förklara på svenska, haha [emoji23]
Folk har så konstiga idéer om allting att jag inte längre bryr mig. Man kan vara för jämställdhet och ändå tycka mycket om en "chiseled body".
Det kan nog stämma väldigt bra. Kan kolla nån dag vad jag verkligen har, men det blir ju svårt att få en rättvis mätning med varma däck.
Konstigt. Killar har ingen rätt att gnälla för det kan föras oändligt långa diskussioner om snygga kvinnor i filmer.
Jo, det förstås. Hemsk? Inte alls. ;)
Vad kan gå fel, liksom? ;)
Kanske det skulle det om de visste att vi har en Christian Grey-tråd?
Intresset är stort nog från kvinnfolket. ;)
En Christian Grey-tråd, då?
I helvete heller. Det har jag inte råd med nu när bilfan strular var dag i veckan. :p
Hmm. Har märkt en grej med min Note 4. Den är rätt slö, och ibland blir det såpass slö att den nästan fryser ihop totalt.
Vad för ROM tycker Note-folket om? Jag har börjat fundera på om man inte skulle slänga in en custom ROM ändå. Tycker det är för jävligt med bloat...
http://store.apple.com/se/product/MGQF2ZM/A/silikonfodral-f%C3%B6r-iphone-6-svart?fnode=322183d91c53fe8b8679564c23c55254b57988a2c93384de828bb78d73c...
Illa illa... ;)
Hon borde vara van vid det där nu kan man tycka ;) Ska du lära mini-masze hur allt det där funkar också? ;)
Ja precis
Som en blandning mellan gamla och nya.
12 timmar? [emoji33] Vad ensamt det måste varit. :teeth:
Stackars @masze g4 ;)
Tog bara en förbannat lång tid.
Samsung <3 :teeth:
Jag var fullt seriös.
Dagen efter... Brorsan (Facemeat) köpte en G4 häromdagen och jag blev med sugen på en.
Köp en trevlig hårdrock-platta?
Finns inget roligare än att lägga ut massa pengar i reparationer :D
Ja, jag hade inte velat ha två av mig. En räcker gott nog.