Separate names with a comma.
[ATTACH] Mysigt väder i Stockholm. Apparent = känns som
Jo då, de hämtas ner som standard. Hur menar du annars?
Finns faktiskt en karta MIM Coverage där man kan välja "Visa nätelement" då visar den mastarnas position :)
Du skulle kunna köra Comviq kontant. Behövs bara tanka på 1 gång per år, alternativt Halebop då behöver du bara göra ett samtal, sms eller använda...
Plus, att på vintern brukar det väl vara rätt så mycket dyrare med rörligt pris än fast pris?
Vart finns den? Hittar inte det där på vimla.se eller vimla.se/bestall
Det är bara jobbigt (tycker jag) att behöva tänka på vad för pris som det är just nu. Skönare med fastpris då tycker jag, så länge man binder sig...
I o med att: 1 det står LTE och 2, att det är delvis vitt i signalstyrkan så betyder det att du har mottagning, men inget internet
Ja, precis, också bra att tänka på
Nja, inte om båda numrerna ska vara till ett o samma abonnemang, då kan du skippa det jag skrev om esim och fysiskt sim, för det kommer bara vara...
Har aldrig sett att förlust % varit mer än 0% de gånger jag kört tester. Mycket märkligt enligt mig.
Dock så måste man också ha gjort en överlåtelse till företaget innan numret kan flyttas fyi
Märkligt att Telia testade hade 19% förlust? Och den dåliga hastigheten på båda nätverken
Rekordkallt i Stockholm idag.
Det är för att de tar ut svensk moms, 649 är inklusive fransk moms, 676 är inklusive svensk moms
Du kan annars också stänga av så att appen inte får visa notiser alls i telefonens inställningar, under appar och sedan Mi Fit appen och...
Ah, du menar så. Jag har för mig att företag kan göra det, dock så tror jag inte man kan ha två 07X nummer, utan isåfall är det typ ett 08 nummer...
Det är upp till företaget om de vill göra det eller inte. Jag skulle dock inte säga upp ett abonnemang i förskott. Du måste ändå betala för de...
Ja, kontakta Comviq för det. En iPhone XS eller nyare (en iPhone SE) klarar av 2 SIM-kort, ett fysiskt och ett eSIM. Om ditt jobbnr har fysiskt...
Wi-Fi enheter behöver inte någon hub, utan kopplas direkt till din router.
Jag har inte sett någon som är lik Philips Hue tyvärr
Skulle ha tecknat mitt fastpris abonnemang på elen i längre tid än 1 år :/
Vad menar du med Google certifierade? Winlevel (om det är det du menar med Netflix) 1 så har den inte det, däremot har den Google apparna och det
Japp, håller med om att i många fall stämmer inte det. Jag har dock sett att Cellmapper har rätt info om placeringen av den mast som är närmast...
Inte med dimmer. Har bara erfarenhet av den jag länkade
Fixa i den bemärkelse att de tänker bygga ut med 4G? För det var en annan här i tråden som hade klagat på att 4G kapaciteten var dålig och då hade...
Timer? Menar?
Det vet man inte.
Det är för att du försöker köpa av en 3:e parts säljare och inte Fnac själva. Fnac själva har den inte i lager nu.
Ja, den har bara på och av funktion
haha. Får se vad min väderstation har rapporterat imorgon kväll och när jag ska gå till jobbet imorgon
Den borde finnas i Wi-Fi inställningarna, testa o följ dessa How to Set Wi-Fi Network as Metered or Unmetered on Android 9, 10 och under Samsung...
Jag köpte en sån här i början av förra året 7.99US $ 40% OFF|WiFi Smart Push Button Switch 2 Way RF433 Wall Panel Transmitter Kit Smart life Tuya...
Hur menar du att Google inte stödjer knappar? Jag har väggbrytare som Google kan styra. Både Tuya och Aqara väggbrytare har jag
Yepp
Tror inte det.
[ATTACH] Prognosen för imorgon när man ska stå ute o jobba. Edit: Det kommer vara satans kallt o stå ute. Varm choklad ska självklart med, men...
För mig (nu kör jag inte Samsung telefon) så kan jag gå in i Wi-Fi och sedan kugghjulet bredvid det nätverk jag är ansluten till, så kommer jag...
Står dock på svenska sidan "Obs! Vilken valuta du debiteras i visas alltid innan du slutför transaktionen." så du kommer alltid se vilken valuta...
Borde väl inte vara något problem tycker jag. Vad är det du tänker skulle vara problem?