Separate names with a comma.
Vet faktiskt inte om den funktionens finns men det är inget jag använder. Det enda som andas tablet egentligen är väl just det att settings har...
“Sony Mobile Communications would like to provide an update in response to reports around abnormal audio functionality and quality; that some...
Jag kör alltid Engelska på alla mina elektronikprylar som innefattar mjukvara. Lättare att förstå sig på allt då. Tycker inte om bajsnödiga...
En gång om dagen på ett ungefär. Missade ett alarm en morgon pga denna bugg. Min lur är opålitlig då den dessutom har startat om sig 4 gånger helt...
Verkar bara finnas till Nexus 7 & 5. Sent from my Sony Z Ultra
Här har du ROM'en: http://forum.xda-developers.com/google-nexus-5/development/rom-miui-v6-kitkat-t2687409
Nån MIUI v6 port från en Nexus 7 2013 tablet vad jag har förstått. Settings och sånt har tabletUI. Riktigt fräsch ROM. Lite annorlunda från...
MIUI och mina 2 hemskärmar. Action Launcher, Event Flow Calendar Widget och Morena ikonpaket. Trixat med MIUI bakgrunden i photoshop. [IMG]
Nu har jag jämfört lite. Jag diggar appen starkt. Den är skönare att navigera med, den är snyggare och överlag har den även bättre flyt än...
Action Launcher Event Flow Calendar Widget Timely [IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Fan Deezer var ju riktigt nice. Bättre och snyggare app än både Spotify och Play Music. Detta ska utvärderas ordentligt i helgen. Tack för tipset....
[IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Nå, köpt en Nexus 5 än? :p
Power + volym ner samtidigt och hålla in. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Sony's 4.4 uppdatering är nog det sorligaste jag har varit med om i mjukvaruväg under mina år med smartphone. Uppenbara buggar som man märkte inom...
MIUI v6 [IMG] [IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Yes kör 360 DPI just nu. Vill du stänga av 4G får du trycka *#*#4636#*#* i dialern och gå in i "tablet information" och ändra i rullisten. Det...
Felpost Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Aförfan den fungerar faktiskt som en DD inga krascher eller så efter FC fixen som finns. Känns ändå stabil och rapp. Kör den just nu. Allt är...
WTF! Maximal otur eller? På 9 telefoner har jag aldrig haft en enda död eller "stuck" pixel.
Nej jag har gjort 2 återställningar utan att den buggen har försvunnit. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Testar MIUI v6. Ganska buggigt just nu men fungerar. Provar mest på skoj. [IMG] [IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Så lite så! Detsamma. Måste bara tillägga att jag önskar att Nexus hade Sony's gränssnitt. Tycker det är så vackert och stilrent. Gränssnittet...
Jadu. Jag gillar telefoner ;) Nej men G2'an var jag ju riktigt nöjd med egentligen alltså. Men det var en bugg som fanns i alla CM baserade...
Första laddningen. Nöjd. [IMG] [IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Inga problem förutom lite lös powerknapp som känns lite svampig jämfört med volymknapparna. Trycker man på kanten på powerknappen känner man just...
Tycker ljudet är väldigt rent och fint i mina Harman Kardon CL. Lite lågt bara men det blir det alltid med dessa lurar varvid jag har en liten...
Jag tror nästan jag hade lättare att se digitizern på min G2 än min Nexus 5 som jag hämtade ut idag. I vilket fall som helst ser jag det som ett...
En del 3'e partstillverkare tar bort den möjligheten (ART runtime) i developer settings. Såsom Sony t.ex. Sen kan man få fram developer settings...
Jag har haft en G2 och digitizern syns mycket väl på den med avstängd skärm. Små vertikala ränder över hela skärmen. EDIT: syns på ett foto jag...
Trevligt! Har haft 4 random reboots (gjort 2 återställningar). Samt att notifikationsljudet ibland börjar att spelas upp ur öronhögtalaren och...
Hoppas inte den är lika buggig för er som den är för Z Ultra!
Tack för hard reset tipset det bootade om luren äntligen. Synd att 4.4 ska vara så buggigt. Det är ju nice för övrigt. Sent from my C6833 using...
Har grova problem med 4.4 på min Z Ultra. På de få dagar nu som jag kört 4.4 så har jag gjort 2 stycken återställningar. De har dock inte gjort...
Jepp jag använde Portify. Den hängde sig ett antal ggr innan jag lyckades porta över en del av mina listor. Talar endast om Androidklienten,...
Dessutom hittades bara ca. 75% av innehållet i mina Spotify playlists. Sen vet man inte vilka 25% som inte hittades på ett enkelt sätt. Spotify...
Ja det funkar som det ska nu. Fattar inte hur de kunde fucka upp det så illa i 4.3 som de gjorde. Dålig testning. Det fanns dock en fix. Att...
Jag tycker helt enkelt att Spotify är bättre på de flesta punkter så jag finner ingen anledningen att byta. Riktigt jäkla nöjd med Spottan....
Jag föredrar utseendet på nya notifikationsfältet. Men det är inte lika smidigt att komma åt quick settings. Däremot går det att dra med 2...
[IMG] [IMG] Sent from my Sony Z Ultra