Separate names with a comma.
Moto X2 på Siba för 2990. http://www.prisjakt.nu/product.php?p=2791898
Räckte för mig att leka med Applelurarna på tex Mediamarkt för att komma fram till det. Första störningsmomentet är upplåsningsanimationen.
Le bump
:)
Du menar "ölölölölölölölöl"? ;) :teeth:
Må den fjärde vara med er.
Hehe.
Längre e-penis
Ligg i då! ;)
Nja. Tycker jag är betydligt piggare när jag jobbar kväll [emoji14]
Firar med att jobba till 15.12. :)
Så är inte fallet just nu, iaf. Det blåser på ordentligt. :)
Aha.
;)
Många säger att det ska bytas varje service, men sen har jag hört från en arbetskompis att det inte är så noga utan att man kan byta det när det...
Hoppas han kan låta bli att misshandla nästa producent.
Måste det verkligen bytas så ofta som rekommendationen säger? [emoji14] Tycker inte det luktar skumt i bilen. Än iaf.
Verkar inte alltför roligt att byta kupefilter på v50...
[emoji14]
Haha [emoji23]
Gammal generation AMOLED-panel samt undermålig kamera sett till priset av telefonen. Hade den kostat runt 3.5-4k hade jag förstått det.
hade varit fränt med en Nexus-enhet med bra kompromisslös hårdvara samt ett realistiskt pris. Tyvärr var ju Nexus 6 en stor besvikelse på den fronten.
Vad ska du köpa istället? :)
Självklart. ;)
Känns som att Apple gått ner sig sen Jobs dog.
Freeway är lätt bästa budgetläsken. Alla andra smakar mer eller mindre anus men denna går ner faktiskt. Bäst är ju så klart Coca Cola.
Pepsi är gott det med. :)
Tar man bort romen blir det jäkligt gott. ;)
Det tror jag inte men jag orkar seriöst inte tjafsa hit och dit och åka 14 mil enkel resa för att komma till handlaren.
Nope, nu är garantin slut.
Jag ska serva den på tisdag så det är dags nu.
Tack för tipset men 3k lägger jag inte på en läsare.
Prövar igen. Säljer ett New 3DS XL svart i fint skick. Kartong och kvitto finns och även en drös fysiska spel. Ett 64GB-minneskort sitter i....
PK-tramset kan fara rakt åt h-e, faktiskt.
En PK-boll tack
Beror på sällskap, plats och så vidare. Säger oftast negerboll när jag är runt folk som inte bryr sig, annars säger jag så klart chokladboll.
Brorsan har en obd2 hemma. Får kolla sen. Edit: fick det inte att fungera.
Har problem med min v50 2.4i från 2005. Igår tändes den gula motorlampan, dvs fel i bilens avgasreningssystem. Vad kan detta bero på? Den går...
Jag förstod det som att han alltså köpte en Samsungplatta också.
Hur känns det?