Separate names with a comma.
Första paketet från Aliexpress som fastnat i tullen. Får se om jag behöver betala något eller inte. Aliexpress tog ut moms avgifter iallafall[ATTACH]
Ah, du menar den ikonen. du skerv bara lte, därav min undran, men VoLTE ikonen ja. Jag personligen tycker att den ikonen i princip onödig, då man...
Hur menar du med att Telia markerar att LTE är aktiverat? Förstår faktiskt inte vad du menar där Det finns operatörer som inte har VoLTE, men det...
Mja, se denna bild [ATTACH] så ser du att det är lite skillnader på locations på US version vs ROW. Källa: Pixel phone hardware tech specs - Pixel...
God idé och beskriva vad det är som inte fungerar/du har problem med, alltså inte bara att det är Nova
Det håller jag helt med om!
Det har varit så sedan typ Android 8 på telefoner som kör rent Android. (Den Pixel experience custom ROM jag kör med på min Xiaomi med Android 9...
Bara storleken vad jag vet
Inom Europa (inkluderar UK) ingen skillnad. Köper du från USA kan 4G+ stödet vara begränsat, 5G mmWave finns bara på US versionen. 5G kommer jag...
Ok, då hanteras den lite annorlunda på Android 12
Tar inte den bara bort bilder från telefonen så länge de är säkerhetskopierade till Google Fotos och inget annat? Det är så jag förstått den...
Kan det vara så att du kommer åt skärmen? I så fall har du kollat om du har tap to wake på?
Alla försvinner, om inte appen väljer att skicka notisen igen när den startas
Nu var det nog en månad minst sedan jag använde Instabox men för mig fungerade det utmärkt. Vart i Sverige befinner du dig?
Har du testat att nollställa inställningarna för wi-fi mobildata och bluetooth? Finns under Inställningar -> System -> Avancerat ->...
DHL fakturerar alltid i efterhand. Tar någon eller några veckor så kommer det en faktura
Nope. Ramlade ner från byrån som du ser på bilden när jag stängde dörren intill badrummet, dörren är bakom byrån
Great... Tavla med glas sönder ... [ATTACH]
Iallafall inte från den officiella appen. Det är nog HA i så fall.
Jag tycker mig läsa typ 1 gång per år att folk får 2 stora uppdateringar när en ny Android version kommit ut. Jag antar att den behöver uppdatera...
Själva funktionen att blockera tror jag finns i Android, däremot är det nog lite upp till tillverkarna hur man blockerar. På min Xiaomi telefon...
Kan ju vara så att de satt upp en ny 4G när de tagit ner 3G :)
Nej. Det finns också en dedikerad tråd angående hörlurarna
De kanske går på vad för operatör SIM-kortet tillhör
Som tidigare sagt, så i går EES i EUs regler för roamingavgifter så det ska vara lik där som hemma i Sverige
Jag ansökte i slutet av november och de skickade paketet någon gång under februari i år. Vad är de som Swedroid och Google Sverige ska lösa?...
Ah, ja det har redan verkställts inom EU. Vad jag förstått så är det vissa UK operatörer som börjat med roamingavgifter igen (EE bland annat)...
Fast roaming kommer ju alltid finnas, i o med när man åker utomlands så finns ju inte den operatör man har i Sverige.
Som sagt, så länge hörlurarna inte har skickats iväg, så kan man bli nekad även efter att ha fått godkänt första gången. Vi får hoppas på att din...
Det brukar bara vara avsändaren som kan ändra leveransadressen tyvärr
Du kommer märka av det när du använder VoLTE. Har du aldrig använt det vet du inte hur snabbt det går jämfört med 3G. Jag hinner knappt ens ta upp...
Nu räknade jag inte bara Pixel 6 telefonen, utan även andra under hela detta år.
Senaste året har i princip ingen (tror jag läst att 1 beställning iallafall skickats) beställning med schweden tricket har gått igenom på Google DE
3G näten i Sverige hålls på och tas ner. Telia och Tele2 har redan börjat stänga ner 3G nätet. Det gör att du i så fall ringer över 2G (2G ska...
Lika absurt som att de nekade en person bara för att det inte var samma person som köpt telefonen som tar emot hörlurarna, vilket har hänt.
Vad är senaste nyheten därifrån?
Enligt pixel-offers.com franska regler säger översättning till engelska följande "This Promotion is only open to natural persons over the age of...
Det är lag på att man måste skicka med hörlurar med mobiler i Frankrike
Tror inte du kan återgå till den tidigare versionen på något enkelt sätt. Tror du måste flasha in den igen via fastboot. Och för att kunna göra...
Varför har du inte avregistrerat dig från nyhetsbrev?