Separate names with a comma.
Kör Mahdi-rom. Den större bugg som jag veterligen ramlat över är att jag får inte emulatorer (SNES t.ex.) att fungera då tochen inte fungerar i...
"In iOS 7, Apple introduced a new multitasking feature, providing all apps with the ability to perform background updates. This feature prefers to...
Det som också bidrar mycket till den rappare känslan i iOS är just hur mycket mer responsiv skärmen är vid beröring. Den följer fingret mycket...
Nej de är helt olika fortfarande i det stora hela. iOS har inte ful multitasking. Vissa få appar kan köras helt numera såsom Spotify tror jag....
Du jämför päron och äpplen ( nästan bokstavligen). Android fryser aldrig appar i bakgrunden så som iOS gör. Därför har iOS klar fördel där då det...
Vanilla Android (4.4) på en Nexus 5 eller G2 t.ex. flyter på lika bra i stort sett som iOS 7 gör på en gammal iPhone 5. Det är mer eller mindre...
Oj tackade av misstag. Visst går det men då får du att göra i photoshop. Sent from my G2 using Tapatalk
Mahdi-rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2590700 Med "Google Stock Package" för den fulla Nexus 5 upplevelsen:...
Hmm. Jag får grova problem i alla fall (ibland) till den grad att jag använt strömknappen då istället. Kan få knacka upp till 10ggr. Men som sagt...
Någon annan som kör Vanilla KitKat på sin G2 och kan rekommendera någon bra kamera? Vill gärna ha en med en bra HDR funktion. Saknar det från...
Någon mer som noterat att knock-on fungerar pretty crap ute i minusgrader? Det gör det i KitKat rommen jag kör också. Tackar gud för "pocket...
Ja det kan ju faktiskt vara både positivt och negativt beroende på hur man ser det.
Vi pratar om exponering inte hur lång tid det tar för kameran att ta en bild från det att man trycker på knappen. Den fördröjningen måste...
Provat en Nexus 5? Den har i stort sett lika bra flyt idag som en iPhone 5 har med iOS7. Inte riktigt lika bra respons men flytet är numera ett...
För mig är det en utmärkt feature då jag fotograferar nästan enbart landskap. Männskor till viss del men har inga barn etc som springer runt. För...
Jag tror inte de kommer att fixa det "problemet" i uppdateringen. Det är snarare en "feature". Att kameran släpper in mer ljus till sensorn så...
Ber om ursäkt för den ogiltiga "dumförklaringen" =)
Vad förväntar du dig vinna på en reparation?
Kommer nog lagom till Maj när G3 tydligen ska släppas =)
Q1 sträcker sig till mars. Eller April till och med typ.
Nytt rekord vid morgonanvändandet tror jag. Så klart 0% i ljusstyrka. Tittat Play Store, Chrome, Feedly, Facebook, Tapatalk + skickat ett par...
Slide Aside fungerar tydligen nu. Sent from my G2 using Tapatalk
Jo men nivån blir generellt så mycket lägre på en internetdiskussion. Personliga påhopp etc. Måste vara jobbigt att ha såna irl lika ofta. Då är...
Tack för korrektionen såg inte ens jag hade skrivit fel :) Sent from my G2 using Tapatalk
Det spårar ju alltid ur i sånt här på forum. Så jäkla tröttsamt. Bara lägga ner istället. Swedroid är ju värre än XDA.
Det är nog flera som känner att de tog en chansning med LG när de köpte en G2. Jag försvarar inte LG på något sätt här men jag är en sån som...
Vi vet ju deras historia. De är kassa på att uppdatera helt enkelt. Det går säkert att förbättra med mjukvara vilket några redan gjort på XDA men...
Vad tror du är ett hårdvarufel? Den slöa fokusering/korttagningen?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you are still retarted.
I'm a sensitive little boy since I stopped dating Mary Jane ;) Sent from my G2 using Tapatalk
Det där kan enbart du räkna ut själv. Beror på om du ringer många men korta samtal eller mindre mängd samtal men som är väldigt långa.
Precis du missar en del LG specifika funktioner. Nix har aldrig råkat ut för det meddelandet. Sent from my G2 using Tapatalk
Jäklar vad korkad jag känner mig nu då. Har aldrig sett att man kan göra det. Facepalm. Sent from my G2 using Tapatalk
Ja jag tycker mig se en konstig inställning (försvarsställning) mot denna tråd. Dirk jag tycker du är en jäkligt vettig prick för det mesta men...
1. Först rootar man 2. Lägga in annan recovery (CWM eller TWRP) 3. Ta backup på telefonen 4. Wipa allting på telefonen (förutom internal memory)...
Nja det låter krångligare än vad det är när man läser om det. Svar ja före man flashar en custom ROM så tar man en backup på den stock ROM man...
I värsta fall, om du kan tänka dig en "radikal" lösning så kanske det kan lösas genom att köra en custom ROM. Men få förlorar du ju mycket av...
Man behöver inte göra en återställning för återställningens skull. Vanligtvis gör man det om man börjar uppleva problem såsom mycket appkrascher...
Inget att bry sig om överhuvudtaget. Benchmarks är penismätartävling och som du själv säger du märker inte av skillnaden i praktiken. En del...
Laggar hela Swedroid numera eller? Har märkt det på artiklar på huvudsidan de senaste dagarna (var ju iofs Disqus säkerligen). Nu har jag en quote...