Separate names with a comma.
Köp en Z3, då. ;)
Z2 och Z3.
Tror personen i fråga att du är en bank eller?
Om man vill kunna editera bilden bra i ett program efteråt så är raw väldigt bra. Bilden är inte komprimerad o.dyl. utan är ju rådatan.
@ASR OnePlus One fotar i RAW
Tyvärr är det inte nonsens. Sony kan inte få rätt med mjukvaran verkar det som.
Ingen speciell app just nu.
I fall jag har en surfplatta vill jag att apparna ska vara speciellt anpassade för tablets. Det är det jag menar.
Det förstår jag, men du måste ju fortfarande bygga in tablet-layout-stöd innan appen kan anpassa sig själv till tablets, eller hur? Annars blir ju...
Nej, men man vill ju ändå ha en layout anpassad för tablets om man har en tablet. Det ser ändå inte trevligt ut med en app anpassad för mobiler...
[MEDIA] Uptown Funk :)
Precis. Känns som iPad har betydligt fler tabletappar än Android.
Nja. Jag skulle inte köpa en om jag var du. Androidplattor är inte "där" ännu. iPad känns som den bättre surfplattan överlag.
S5 Mini skulle jag säga. iPad Air 2. Tab S må vara bra på pappret men man kan känna att den kör touchwiz (den känns tungdriven och har sina...
Jag skulle vilja göra en LASEK. Hatar glasögon, och linser är jag på tok för dum för.
Hallon har äntligen byggt ut 4G till lilla Oskarshamn :D
Ända tills de möter asfalt. Då känns inte längre aluminium så värst optimalt. :p
God morgon!
Någon som vet något bra pris på moderkort (Intel 1150), grafikkort (Nvidia) samt processor (Intel)? Absolut inget AMD. @Mikael R kanske?
Blue and black
Haha okej ;) Jag är toknöjd än med mitt 3ds så jag lär ha massa spel i slutändan.
@220volt tror du MH4U är värt att skaffa? Eller det uppkommande Xenoblade Chronicles 3D? Är sugen på ett RPG som verkligen utnyttjar 3DSens hårdvara.
Vi kom just fram till det
1150 är det nya.
Hmm. Vill uppgradera datorn men då jag även vill ha nytt moderkort så måste jag byta ut processorn med. Moderkort med socket 1155 verkar inte...
Yes men stundvis störande slö
https://support.google.com/drive/answer/2375081?hl=en
Min M7 är inte rolig den heller. Vill kasta den i väggen ibland men då är jag ju mobillös.
Aha. Vaknade nyss så orkar inte skumma igenom femtioelva sidor med poster. ;)
@220volt Värt att veta: ska du återställa en iPhone med jailbreak så gör du det med iTunes. Gör det absolut inte i inställningarna i telefonen!
Nä, ska inte köpa något. Mitt 3DS duger gott och väl.
Fan. Nu blev jag sugen på ett ps vita [emoji14]
Man kan tycka det. En trogen kund i 6 år borde man vilja behålla.
Telia skiter i sina kunder. Det är enbart pengarna de vill åt.
Jag skiter i om det så sitter diamantglas på baksidan. Jag tror inte ett smack på att det är speciellt bra. Vi får väl se vad de initiala...
Den har ju gorilla glass 4 ;) En hel sifferhöjning från 3. :teeth:
Folk gnäller för gnällandets skull. :) Ja, speciellt spigens! Vill ha en Edge men tre saker talar emot den för mig: exynos, Knox och priset.
Håller med, men det stör många att den påminner om iPhone. Jag skiter i vilket. :) Det är bara komiskt att läsa.
Inte helt förvånande att iPhonefanboys skulle skrika över att S6 är en ren kopiering av iPhone 6. Hoho.
Bra.