Separate names with a comma.
Observera att denna tråd ska vara för att rapportera din egna batteritid och inte recensioners batteritid
Tele2 och Telia håller redan på o ta ner 3G. Telia har tagit ned en hel del 3G redan, men det finns andra trådar om det. Föreslår att du skriver i...
Bor du i lägenhet eller villa. Tänker om man bor i lägenhet, finns det någonstans att ange portkod?
Ok. Tele2 och Telenor har byggt ut sitt nät om man jämför med för 5 år sedan, men om täckningskartan fortfarande är vita i området så är det upp...
Ok. Testa med ett Comviq kontantkort så kan du se hur täckningen är. När testade du Tele2s nät sist? :)
Pixel 4a och nyare accepteras hos Tele2/Comviq för VoLTE/VoWi-Fi
Hur fick den redan?
Tog Amazon ut importavgifter? Annars kommer du nog åka på det när paketet når Sverige om paketet skickats från UK
Ah, den skickades i tisdag, då har du en jävla tur och får den på 3 dagar, det har hänt mig 1 gång också
Har du Wi-Fi i fritidshuset eller inte?
Schweden trick eller till forwardingtjänst?
Precis vad det är. Skrev om det tidigare :) Förstår inte varför man inte kan få det till ombudet
Så länge ni kan uppge en adress i Tyskland ja. Du har 45 dagar på dig att göra en ansökan. Det ska dock ha gått minst 14 dagar från...
Ja, nu blev jag mer förvånad överhuvudtaget att jag hade ett paket, men det är Waze swag. Vet du ens vad det är som gör att det blir DHL Freight...
Det är inte vanliga DHL heller, för jag kunde inte välja mitt lokala DHL ombud, utan bara att hämta på deras sorteringsterminal, och inte ombud,...
"Stängt eller obemannat- mottagaren kommer aviseras" Ringde DHL, som i sin tur kontaktade föraren, han sa att portkoden inte fungerade, att det...
Står dock inget om lager eller så, bara få i november, det kan lika gärna betyda i slutet av november Nej, finns ingen enligt mig. Clove är...
Har aldrig tagit 1 dag för mig de 4 gånger jag handlat hos Fnac fyi
Och du har räknat med att du kan få moms + hanteringsavgifter när paketet kommer till Sverige :) Bara så du inte blir förvånad. Panprices köper...
Nej, behöver inte vara samma Wi-Fi. Möjligtvis behöver du använda Wi-Fi första gången (i så fall behöver det inte vara samma Wi-Fi) men efter det...
Intressant. Jag fick inte köpa från Google Store Tyskland för ca 2 månader sedan. Försökte använda MailboxDE men fick ordern avbruten samma sekund...
Ja. Kom dock ihåg att paket utanför EU kan komma att hamna i tullen då UK inte är en del av EU!
Man fick gå in här DHL – Boka leveransdag och så fick man 2 dagar framåt välja vilken av dagarna och leveranstiden är 08-11 på förmiddagen. Jag är...
Jag vill dock GÄRNA att de gör hemleveransen för fick bara alternativ om att antingen hemleverans, eller att jag måste åka bort till Rosersberg i...
@Skyrken Och så här såg hela transportförloppen när jag handlade en Pixel 4a åt en vän i oktober förra året [IMG]
För att den inte uppdateras förens paketet kommit till nästa ställe (Belgien, Nederländerna eller Danmark) Så här såg det ut förra året när jag...
Då ska vi se om DHL Fright kan göra hemleverans (bor i lägenhet). Har meddelat portkoden iallafall.
Om du läser tidigare i tråden, så har jag redan skrivit att de inte flygs, utan går markväg. Det är därför det tar ca 4 arbetsdagar
Bara att kontakta Comviq. Jag köpte en S21 med abonnemang i början av året men ångrade köpet efter några dagar. Det var inga problem att returnera den
Säger bara sanningen :)
Paketen flygs inte utan går markväg, det är därför det tar ca 4 arbetsdagar till ombudet. Kan gå via Belgien eller Nederländerna, eller inte visas...
3 dagar är lördag (du ska inte räkna idag) och då beror det på om du har lördagsleverans eller inte hos dig. Jag fick paket från Fnac en gång på 3...
Nej. Den har inte ens kommit till Danmark, om den ens lämnat Frankrike än. Den kommer som absolut tidigast lördag (om man bor i ett område med...
Spelar ju ingen roll när hårdvaran är rätt gammal o tråkig
Kan vara så att den återvände innan den lämnades över till PostNord
Jag tar tvärtom alla dagar i veckan. Går mycket fortare o ha på baksidan än på framsidan
Hallon har också verifierats ha VoLTE/VoWi-Fi stöd hos Pixel 4a (iallafall med 5G versionen av 4a) FYI
Måndag om du har tur, räkna nästan med tisdag. Medelvärdet för de gånger jag handlat hos Fnac är 4 arbetsdagar.
Det har tagit som snabbast 3 dagar och som längst 5 dagar för mig de 4 gånger jag handlat där. 1 gång 3 dagar, 1 gång 5 dagar 2 gånger 4 dagar.
Ja, först o främst så skickar nog inte företagen där utanför UK direkt, utan samma som i Tyskland dvs forwardingtjänst för det andra så är det...