Separate names with a comma.
Räkna inte bort MS riktigt än. Det är det system som idag växer fortast. Fortare än Android. De plockar marknadsandelar sakta men säkert och...
Det sitter säkerligen även komponenter där under som behöver ta lite plats.
Jag kör helt stock på min G2. Tycker om LG's launcher och gränssnitt. Det enda jag gjort är at roota och gjort några små statusbarmods etc. Finns...
Efter två veckor i ägo nu så kan jag lugnt säga att det har varit min bästa Android upplevelse någonsin. F*ck Nexus säger jag personligen just nu!...
Samma här. Sent from my LG G2
Youtube HD tar väldigt mycket bandbredd. Ca. 1gb/timme säkert. Kör över WIFI om möjligt. Men ja din förbrukning låter fullt normal för vad du...
Bytt launcher eller? Sent from my LG G2
Tack för klarifikation ;) Sent from my LG G2
Den är seg att fokusera men SÅ dålig tycker jag inte den är. Stör mig mer på överdriven brusreducering personligen. Bilder ser dock bra ut så...
Ursäkta mig om jag sticker in här off-topic men det roliga för min del är att ni båda räknade exakt hur många mörkerbilder telefonen hade tagit =D
Ingen aning faktiskt. USA brukar vara ett bra val dock. Sent from my LG G2
Jag valde USA i Smartworld. Sent from my LG G2
Bara greppa tag i överdelen av fönstret och sedan dra det så långt mot någon kant du kan tills den blir en liten ikon.
Den lyser när man väcker telefonen. Samt att den lyser medans man är i samtal vad jag vet. Sen nånting med alarmet tror jag. Men nej den går inte...
Hey wait fan hur korkad är jag. Det är ju Android vi talar om. Flyttar jag de redigerade bilderna till kamerans galleri så läggs de så klart i den...
Tack för tipset om Snapseed. Det programmet tyckte jag om. Lite stiligare kan det bli men riktigt trevligt att använda med dess upplägg. Önskar...
Jag är också ute efter de redigeringsverktygen. Sitter och googlar i denna stund. Laddade hem gallery.apk för Kitkat och installerade. Medans...
Försäkringsbedrägeri på G här eller vad?
Tänkte att jag skulle samla ihop de små funktioner som jag själv har upptäckt som kanske inte alltid är helt självklara. Om ni har upptäckt någon...
Root + Xposed framework med modulen G2 settings. Har dock tagit bort den modden nu och kör med långtryck som förr för recents vart buggig med...
Mitt intryck är att LG förlitar sig för mycket på OIS'en och har därför valt att ha en långsammare slutare till förmån för att släppa in mer ljus...
Nix men jag vill nog heller inte köra med floating notifications hela tiden. Ser inte direkt nyttan med det istället för att använda...
Jepp min är också sån. Min Note 2 var likadan. Drar ur min laddare vid 7:00 och den brukar börja sjunka vid 12:00. Då lyssnar jag på musik i 30...
Fullt normalt. Luren håller sig väldigt länge på 100% innan den börjar sjunka. Det där att Andoid system drar mycket batteri är inget du behöver...
Xposed modulen App Settings fungerar på G2. Jag har den installerad och använder den nu. Sänkte DPI från 480 till 400 överallt med en app men...
Ett tips i mörker är att sätta på manuell fokusering. Det kan underlätta en hel del pga den annars slöa fokuseringen i mörker.
Upptäckte själv detta idag. Våra lurar har wireless storage som val i quick settings. Sätt på det och du kan flytta saker mellan telefonen/datorn...
Nej men den har dock trådlöst storage vilket är guld! Finns en toggle in quick settings. Slippa mecka med usb kanel är guld värt.
Sliding messaging är annars en fin messapp. Den har hangouts UI och uppbyggd med swipe in mind. Väldigt väldigt inställningsbar. Går att få popup...
Att den varit inlämnad 3 ggr ja men inte om det har varit för samma fel eller inte.
Måste det inte ha varit samma fel 3 ggr för att man ska kunna få pengar tillbaka? Kan vara värt att veta.
Ja, vad säger man! Går långt mellan laddningarna. [IMG] [IMG] Sent from my LG G2
Testade hangouts nu. Den är ju snygg och fräsch, appen. Dock saknar jag pratbubblan som kommer upp när man får meddelande i stock LG appen. Den...
Aldrig provat den. Ska titta och se vad the fuzz is about. De flesta verkar sakna Talk dock verkar det som. Inte använt det heller. Sent from my...
Kan inte annat än hålla med. Gillar LG's UI rätt så mycket faktiskt. Behövs lite polish här och där men inget katastrofalt. Det enda jag tycker...
Ska bli spännande att se. Men det kommer krävas mycket för att jag ska flasha bort stock på min G2. Väääldigt mycket!
Jag tror det där när jag ser det! Har läst att det ska vara mer lättdrivet på enheter med mindre RAM men inget om att det ska rulla lättare på...
Jag har slutat bry mig om Android uppdateringar. Tycker det blir mer trögdrivet för varje version nästan. 4.1 när de introducerade PB vart väl nån...
Väldigt skumt. Jag har haft många av mina mobiler liggandes utan sim och de har knappt dragit nånting då. Sent from my LG G2
Mjo den är helt OK. Känner inget behov av Nova/Apex eller dylikt. Man kan ändra ikoner om man vill men har inte ens brytt mig om det faktiskt....