Separate names with a comma.
Sant. Lightning verkar jävligt smidigt. Jag skulle gärna se lightning i samtliga enheter istället för Microusb.
Har inte Nokia en sån Microusb man kan ha åt båda håll på sin N1-platta? @Cupcakes
Varför plågar du dig själv så? Eller gillar du nya Tapatalk? [emoji32]
Det tror jag :)
Tog min n5 från laddaren vid 05 Imorse och nu har jag 26% kvar, och jag har 2h skärmtid. Är det bra eller dåligt? Mobilen är helt ny. @jnsson...
Låter vettigt. Seriöst fotograferade gör man med dedikerade kameror.
LG kopierar Samsung vilt. Till och med oflytet...
Ta bort bokstäverna i slutet bara. Tex om postens är 2834SE i slutet så är ju koden bara 2834.
Ja.
Ja men då så. :)
Gå in, ja, men för att komma åt recoverymenyn. Annars är ju defaultvyn en död Android.
Självklart är jag med på den biten! Men JAG personligen älskar dom där små finesserna som nova bidrar med![emoji4] [emoji106] Men man kan ju gömma...
Vanligaste missuppfattningen på swedroid tyvärr. Du slipper inte gränssnittet touchwiz bara för att du kör nova (och därmed byter ut hemskärmen...
Sideloada uppdateringen. Kräver varken root eller upplåst bootloader. Tanka uppdaterings-zippen och boota in i recovery. Vid varningstriangeln...
Låter som du kör senaste Tapatalk.
Jag är inte säker på exakt vad du kan säkerhetskopiera via datorn. Kies för Samsunglurar borde kunna backa upp en del men backup på Android utan...
Utan dator krävs root / custom recovery.
Ring en kompis
Typ :p
noterbart sämre, men så har N5 500mAh mindre än S5.
Du kan nog få en 4500 iaf.
Vilken Android är du intresserad av då? Behåll iPhone annars?
Vilken iPhone köpte du?
My new year's resolution is 1920x1080.
På onsdag läste jag, men imorn får det så klart också vara varmare. Slipper man frysa. :)
Däromkring här med
Tur. Det är svinkallt ute.
Jobbar du inomhus? :)
Trött!
Fel igen. Den är fortfarande inte vattentät. Den klarar att sänkas ner under en viss tid, men har den även X5/X6-certifieringen (som f.ö. innebär...
Jag köpte en Nexus 5 - bästa valet jag gjort på mycket länge. Flytet är helt otroligt fantasktiskt.
Det är förvisso tragiskt att din mobil tagit in vatten så där men jag tror du har missuppfattat vad IP-certifieringen faktiskt innebär. Z3 och Z3...
Inget för den som gillar att spela in i 4K då kameran enbart verkar klara 15 fps (kameran styrs inte av Qualcomm-chippet utan Venusmotorn).
Grattis. :)
Nexus 5? Kanonlur, flyter som en iPhone.
Samsung har i stort sett alltid varit så där, och kommer knappast ändras. Visserligen var de först ut med Lollipop till S5 men det var ingen...
Bara @ nu.
Varför?
Nä. Behöver ingen TV. Det är bara något jag vill ha. :p
Jag har också köpsug. Jag vill ha en TV.