Separate names with a comma.
Har samma radio till 4.2.1 men har aldrig upplevt problem. Jag har inte hållit på att flasha enskilda radios/rils sedan Desire Z tiden.
http://www.wpcentral.com/whatsapp-still-available-just-not-windows-phone-8-users
Använder temat i min info till vänster. Det gör det mesta svart i JB inklusive tangentbord, email, play store mm... slipper ladda in inverted...
JB stock (svart dock). Allt jag behöver.
För de som tycker om att betala saftiga pengar för en lancher så har nu Next Launcher kommit (GO dev tem). SPB & TSF ripoff typ. Inget för mig...
När jag använde Board Express när jag körde WP för några månader sedan så var det otroligt kasst jämfört med Tapatalk. En otroligt nedbantad...
Jaså där ser man. Då har jag lärt mig nåt nytt idag igen då! Tack till dig med ;)
Kan inte tacka ditt inlägg av någon anleding så jag får väl säga det istället. Tack! ;)
Några äldre vinterfoton tänkte jag bara passa på att posta så här vid vinterns framgång. Svårt att ge mig ut just nu då jag saknar bil... [IMG]...
Håller med. Jag önskar att WP tar över Apple's plats som inlåst OS. Modernt medans iPhone känns som stenålder vid det här laget. Men de tappar nog...
En viss person har gått och blivit bannad igen ser jag...
ICS aka 4.0 var verkligen ingen höjdare när det kommer till flyt. Den stora skillnaden kom med Project Butter i 4.1. Hårdvaran spelar ingen som...
Ironin över pmugghc's tackade inlägg är underbar. Tapatalked
Med en Nexus kan man aldrig gå fel ;) Kan ej uttala mig om LG's nya dock! Jag är ju som nämnt tidigare en riktig flytbög. Men Galaxy Nexus laddad...
Tyvärr ser det ju ut så i dagens hårda mobila klimat. Folk har ingen egen vilja generellt. Typ. Det räcker inte att bara ha en grym produkt. Så...
Så kanske det är. Är lite rom skadad vi det här laget ;) Har nästan aldrig kört helt stock.
Tycker det sättet man har löst det på i Android på de romar som har det är väldigt bra. Vet inte om det kommer från CM eller nåt annat. Men att...
Alltså. Jag kan for the life of me inte riktigt klura ut ifall vi har att göra med ett utav internets skickligaste troll eller ifall han är seriös...
Genom en dialogruta skulle man kunna välja att dela skärmdumpen eller bara spara den osv. Snarare 90-tal att inte ha någon. Tapatalked
Bara de på skärmen säkerligen. Har aldrig sett någon screenshot funktion som funkar annorlunda.
Hur ser det ut när man gör det? Tar den screenshot på en gång eller kommer det upp någon form av dialog?
Har laddat hem dem separat från nätet. Kan zippa ihop dem och skicka dem till dig lite senare. Tapatalked
Du vet, utanför din lilla stängda värld så kanske det finns folk som vill stänga av telefonen på nätterna men ändå kunna nyttja dess larm på...
Så gott som avstängd då ;) Hur som så saknar jag den möjligheten!
"One of the new upcoming features in Windows Phone 8 is: screenshots! Yes, ladies and gentlemen, the mobile operating system will now allow...
Finns en del saker som gått förlorat under åren. Som att ha ett larm som går igång på avstängd telefon!
Har kört den jag med ett tag nu. Ligger dock kvar på 006 då den funkar bra för mig. Orkar inte fixa om allt just nu.
Kan tänka mig att Paranoid Android skulle vara jäkligt nice på en Note 2. Om den nu finns till den än det vill säga.
[IMG] Tapatalked
Det här massiva användandet med väderwidgets och sånt har jag personligen aldrig förstått mig på men tittar man på screenshots överallt så är ju...
Min Galaxy Nexus utan gorilla glas tycks vara reptåligare än min Lumia 800 var. Tapatalked
Säkerligen HTC's egna. Tapatalked
Möjligt de har klämt in småfixar såsom det lilla lagget i recent också. Dock märker jag just inte av det ändå för jag flingar iväg apparna så fort.
To be fair, Android har heller inte "äkta" multitasking. Vill man ha äkta multitasking får man kika på en Nokia N9 t.ex =)
Den enda fixen i 4.2.1 är väl typ Dec. buggen? Uppdateringen låg väl på ca. 1mb?
Som väntat alltså. Känns ganska dåligt faktiskt. Early 2013 vet man ju inte exakt när det blir. Hur kommer det sig att WP8 är klart men WP7.8 är...
Riktigt bra skärmtid! Får ut 4-5 på min Nexus. Det är med Samsungs extended batteri då original är klent som fan. Tapatalked
Skumt. Jag har alltid både Whatsapp och Tapatalk öppet i bakgrunden. Min lur drar ca. 0,5-1% i timmen i standby (visserligen Galaxy Nexus dock)....
Haha jag vart helt konfunderad av droidarens inlägg och tänkte wtf kom det där ifrån. Sen tänkte jag på trådtiteln... men aja case closed dårå...