Separate names with a comma.
Förvisso. Får de verkligen in Nexus 6 nästa vecka, alltså? Känns rätt saftigt att lägga ut över 6k på en mobil när min S5 funkar bra.
Mitt lokala mediamarkt ligger 7 mil härifrån :C
Jag vill ha en Nexus 6. @220volt
Köp en surfplatta från netonnet och testa den en vecka. Lämna sen tillbaka den på öppet köp? ;)
S5 electric blue. Inköpt 12 Oktober från Electroworld. Kvitto (digitalt), kartong, alla tillbehör. Trådlöst laddningskit + div. skal finns. Knox...
Du laddar ner en RUU.exe och kör den. :)...
Vad händer om du kör en RUU?
Är bootloadern alltså upplåst eller låst? Har du S-OFF?
Det lät från din post som att du var besviken på Nexus 9 i allmänhet när du enbart fått en DOA. Det händer tyvärr med allt och det är jäkligt...
Ermahgerd. Gief.
Du har fått en DOA, och då är det fel på hela produktkategorin Nexus 9. Låter logiskt. Eller inte. :)
Bump 1.
Klart intressant. Pris? Skick? Olåst?
Dock är det väldigt enkelt åtgärdat. :)
Jag tror tyvärr inte det. Inte förrän Samsung omarbetar TouchWiz.
Precis. :)
Håller med! Känns lagom snålt att skicka ett mail om be om en överförd licens på en app som kostar en halv pizza. :p
Orka bry sig om vad som är nyttigt! Allt onyttigt är ju gott. ;)
Men i slutändan är det ändå bara pengar! Vissa appar köper man mer än gärna om. :)
Köp en iPad Air istället? :) Jag är inte så säker på att Tab S kommer vara laggfri, nämligen.
Största nackdelen för min del är nog att jag är "nedgrävd" i Androidekosystemet. Jag har lagt över 2500 på appköp, t.ex. Det skulle kännas rätt...
Allt det på en macka? ;) :teeth:
Köpte du den helt ny alltså? Funderar på att köpa en beg för att testa iOS lite. 5000+ är lite mycket pengar enbart för det, dock.
Nej.
Erkänn att du var tvungen att kolla på den när du vaknade. ;)
Grattis. :)
@Dirk Diggler
Det är den bästa sortens iPhone. :) Fast är den skivad så fungerar det inte lika bra att ställa kaffemuggen på den, ju?
Ni har fel bägge två. CarPlay är det bästa som hänt sen skivat bröd. Eller vänta, det var ju iPhone, eller kanske det var iPad? Allt Apple gör är...
Man kan inte undvika att åtminstone prova CM ;) Så vida man inte köper iPad :teeth:
Tråkigt att Samsung ska pusha sin källkodslösa skitprocessor i sådan hög grad som de gör nu. Den kan de gott behålla för sig själva och fortsätta...
@benknackan Ursäkta OT men hos OnePlus kan du nu köpa en OPO utan invite, under hela "Black Friday".
Det var fjantigt även på iphone 4s. Känns inte premium alls, imo. Känns snarare väldigt bräckligt.
Med all rätt. Glasbaksida är ett av de tramsigaste koncepten som finns, kort efter tunnhetshysterin.
Senaste inköpet. 1990 riksdaler. [IMG]
Puma Axis? Att Puma skapades utav en nazist (Rudolf Dassler)? (axis powers?)
1. Du har gjort något fel, någonstans. 2. Det där är inget konstruktivt sätt att rapportera ett fel. Med andra ord var det där en högst värdelös...
Köper du med exynos så är aosp redan nu att förglömma.
Ja, för vit 16GB.
Gillaknappen kan gott stanna borta från Off Topic. :)