Separate names with a comma.
Han verkar vara en skön snubbe i alla fall.
Apple vill mer eller mindre att WP ska lyckas i staterna så någon stämning lär vi nog inte se från deras håll. De vill nog att Google ska bort och...
Haha fyfan vad jag är sliten mellan Paranoid Android och Minco v4. Byter fram o tillbaka titt som tätt och utvärderar. Det beror liksom på vad...
Vet faktiskt inte om det hjälper mot svärtan likväl som reflektioner. Inte full koll på det. Men jag kan med blotta ögat se en väldigt svag...
Du ser! Inte mycket att tjafsa om direkt. Men det finns där.
Ser att jag blir quotad en del här. Har inte hängt med i diskussionen om jag ska vara ärlig. Men det enda jag påstod att han inte skulle...
Jag är tillbaka till den :-D Tapatalked
Det är faktiskt över 100.000! WP's app arkiv har växt fortast av dem alla. Tapatalked
Jo Spltify till WP är en sorglig historia. Dock tycker jag personligen den är det till Android också. Bättre dock. Surt man måste ha en extra app...
Då ska jag ge fan i att uppdatera. Låter jobbigt faktiskt.
Jag har hört en massa om det med. Att utvecklare väntar på WP8 tills de kan göra emulering över 8-bit på ett korrekt sätt. Det har tydligen inte...
Haha lita inte på mina ord jag använder bara det jag tyckt varit passande vet inte om det är tekniskt korrekt eller inte =)
Problemet är bara att det finns enbart NES/Mega Drive emulator till WP typ. Vet heller inte om man ens kan koppla in någon kontroll till dem. Det...
Tycker dock vi drar jäkligt off-topic här nu!
På Nokia N9 så hoppar infon omkring på olika ställen för amoled är känsligt för inbränningar om texten skulle vara statisk på samma ställe. Ja...
Provat lite mer Minco v4 nu och batteritiden verkar ju bra mycket bättre på AOSP än AOKP än så länge. Lite tidigt att uttala sig kanske men...
Nej men jag har också kallat det för stand-by skärm ett flertal gånger =) Tror du kan ha rätt ang. No Led. Har läst kommentarer på Play Store som...
Snacka inte skit om rosa en utav mina favoritfärger *tihi* =D
Blir perfekt. Speciellt för navigation. Nokia Drive som ingår gratis är mer än väl tillräckligt för grundläggande navigationsbehov och det...
Lär detta, n_sandstrom. Säkerligen inte alla som märker av bakgrundsbelysningen men den finns där i allra högsta grad:...
När jag säger stand-by skärm så menar jag lockscreen så klart. Snälla argumentera inte mot något som du inte vet någonting om. Tekniken kallas...
Nej han har fel.
Nej. Du har fel. Amoled skärmar är inte helt kolsvarta. Inte på Lumia 800. Inte på Nokia N9. Inte på Galaxy Nexus. Inte på Samsung etc... Även...
Köpte också en Nexus för cirkus en månad sedan. Nöjd som in i helvete. Skulle inte tro att du behöver nyare hårdvara till något. Nexus med Jelly...
Jag känner mig så sliten mellan alla system (förutom iOS). Har gått igenom ett par telefoner inom ett och ett halvt år nu i min jakt på det...
Inte testat No Led än med tanke på att amoled har lite svag bakgrundsbelysning. Men det kanske knappt drar nånting det heller uppenbarligen!...
Kommer inte ihåg exakt men det drog så lite så det var inget att bry sig om. Telefonen drog nog snarare ca. 0,5% i timmen över natten. Som sagt,...
Bättre än No Led. Som jag skrev använder den en speciell teknik så bara pixlarna som visar text är på. Resten är helt avstängt. Vilket syns som så...
Exakt vilka push-meddelanden är det som inte vill funka? Gmail typ? Funkar för mig men jag kör mail for exchange dock på mitt Live konto....
Responsiva utvecklare också! Skickade mail om en request idag att jag önskar att man skulle kunna stänga av det linjära filtret för grafiken. Fick...
Oj oj oj... en legend till salu. Är tyvärr inte intresserad men lycka till =)
Provade på Minco v4 idag för att jag var lite nyfiken då den är väldigt nära stock utan en massa funktioner. Visst märker man skillnad i flyt mot...
http://www.galaxynexusforum.com/forum/galaxy-nexus-general-discussion/5156-grey-blue-signal-bars.html#post100636
Vet inte riktigt hur det där ligger till. Men jag har läst att när mätaren är blå så har telefonen kontakt med Google's servrar. När den är grå så...
Tar tillbaka mitt uttalande om ePSXe. Den har redan kommit ifatt och gått om FPse i mitt tycke. Den typ bara funkar helt okomplicerat till...
Diskussionen är ang. den "aktiva standbyskärmen" som finns på Nokia N9. Den visar alltid klockslag och missade samtal/sms och så vidare när...
Precis! OJ skrev fel namn kanske. Den är redan grym och den har inte funnits länge. Kan bara bli bättre =) Varsågod!
Använder aldrig skärmskydd. Nackdelarna överväger fördelarna för min del. Tar hellre några repor än slänger på något plastlager över skärmen.
Det har kommit en ny Playstation emulator som jag skulle vilja rekommendera. eSPXe Den är ny men för mig så fungerar den redan bättre än FPse....
Det där håller jag med om. Men eftersom trådskaparen hade kontaktat utvecklaren och inte fått något gehör för sin sak så skulle jag tolka det som...