Separate names with a comma.
Jag hade enbart skaffat Nexus 6. För det första är ju den väldigt stor, sen är jag inget fan av surfplattor direkt. Jag gör allt med telefonen...
Tjena. Jag har en OnePlus One 64 GB Sandstone Black inköpt från OnePlus via invite för dryga två månader sen, ca. Jag har kartong samt de...
Irony detected. ;)
Jag är populär. :)
Edit: Bort.
Gissningsvis kommer den plockas bort när de filar lite mer på layouten. Eller kommer den stanna, tro?
Är lite sugen på att skicka in CM på min S5 G900F. Har alltid varit ett fan utav CM sen gott och väl CM6. Läste att en av de "största" buggarna...
Ja? Han bröt ju mot trevlighetsregeln. :) De verkar inte helt säkra på den punkten. Hoppas dock de ändrar sig.
Så klart. Det var ju en direkt kränkning mot min person.
Fanns det inte en regel 1 här förr i tiden om "var snäll eller var tyst?" Jag var ju expert på att bryta mot just den så den minns jag mycket väl.
De har inte installerat tapatalkstödet än. Ja, eller kränkning. Vi får se vad mods tycker. :)
Nej.
Nä.
:D
Du slipper mig aldrig :D
Haha, det tror jag knappast. Det var väl bara skönt att ni slapp mig i två härliga veckor. :)
Tackar.
Ingen aning varför det står så. Jag verkar ju inte bannad längre?
Najs design, men på tok för ljus. Ping @bernard
Undrar om de fixat touchen något då. Fan, är ju så svårt att veta om min One har hårdvarudefekter eller om det bara är knasiga drivare Sent from...
Gnäll ;) Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Den ena kör ett menlöst och nedlåst OS, det andra kör ett featurepackat OS med Samsungs tungrodda UI. Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Tänkte mig ett mer specifikt svar mer än en vag tidsgräns. ;) Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Material Design är nice ;)
Undrar hur länge det dröjer innan CM släpper 5.0 till OPO. Jag lär ju bli varse det då jag inte tänker sälja (eller skicka tillbaka) den. Jag...
Den har 30% kvar. Dock är batteritiden noterbart sämre än på OPO. Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hur funkar 5.0 på N4? Skulle inte vara fel att ha den på OPO. Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Jag har bara inte orkat avinstallera något från OPO'n :p
Bara ett tiotal nya appar på Play, samt femtioelva miljoner meddelanden i form av tapatalknotiser och facebook messenger. :p OPO'n totalfrös i...
Har båda liggandes på skrivbordet. Fick ett litet ryck och ville leka runt. Typ kolla om något nytt landat. ;) Pff. Trivs med S5an! :)
Länge sen man skrev från den här enheten. :p Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Varför gnäller folk ens på priset? Bättre att den kostar mer så lider varken kameran eller displayen. :)
iPhone är totalt värdelöst för mig så länge det inte finns ett stort emulatorstöd/utbud. :)
Om du nu jämt och ständigt klankar ner på Android och prisar iOS, varför i helvete byter du då inte till iPhone permanent? Köper du en...
Gissningsvis saknar den några band våra operatörer har, om nu inte Google släpper en "universiell" telefon.
Köper du appen kan du ju ha den tills du lär dig. ;) En pizza kostar runt 80 kr och räcker max 30 minuter. Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Hur bra funkar pennan med AOSP då? ;) Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Medan om det kommer 5cm snö i Stockholm så är det totalkaos. Bussar stannar, tåg stannar och folk krockar. :teeth: Sent from my SM-G900F using...
Så klart. Den har ju hårdvaran för det, till skillnad från lilla iFånen med en ynklig tvåkärnig cpu. Ska du köpa dig en Note 4, masze;? Sent...
Någon som känner till Ello? Sent from my SM-G900F using Tapatalk