Separate names with a comma.
Vet inte hur det är med det riktigt då jag själv enbart använder min MS kalender. Det ska gå att synka flera Google kalendrar är jag hyfsat...
1. Nej inte vad jag vet vi har skydrive 2. Vet ej men tror inte det 3. Yes, "bankhubben" gör detta 4. Standard miniräknaren blir avancerad om...
Stämmer. Finns nåt gratis sätt men orkade inte då det verkade väldigt omständigt så jag pungade ut stålarna istället. Sent from my Lumia 800...
Yes man måste låsa upp telefonen för att sideloada appar. Men du måste inte ha upplåsbar bootloader det är en helt annan sak. Det behöver du om du...
Ser att XDA appen finns inte tillgänglig i Sverige inte helt oväntat. Men som sagt prova Board Express annars. Vet inte om det fungerar som...
Du kan kika på http://www.windowsphone.com/marketplace och ställa region på Sverige och söka appar så ser du vad som finns eller ej. Board...
Om du inte spelar eller är intresserad av music pass så kommer du nog trivas utmärkt med ett svenska live-id. Vet inte hur mycket större utbud...
På pappret kanske men i verkliga livet så märker inte jag av några begränsingar direkt med hur WP's multitasking fungerar. Så i alla högsta grad...
Härligt med tekniskt mumbo-jumbo (i god ton) det börjar bli här inne. Intressant läsning även om jag förstår långt ifrån allt som refereras till.
En väldigt specifik situation som alltid har framkallat extremt lagg på de Androider jag haft är när man skickar SMS. Om jag skickat ett SMS och...
Skiljer sig säkert en del mellan Android och dator ja men faktum kvarstår att jag alltid hatat java pga hur segt jag har uppfattat det i alla år...
Typ. Jag fullständigt avskyr java på min dator och har alltid gjort. Avinstallerar det för det mesta. Så segt och värdelöst i alla fall på min...
Har fått mitt första batteri ras! Dock ej telefonens fel. Laddade hem ett spel (Wizard's Tower) och lirade igår kväll. Laddade sen upp mobilen...
Yes! Man får googla fram någon US adress.
Jag läste Juni/Juli någonstans. Men hur som helst så får man helt enkelt vänta och se ingen idé att spekulera alltför mycket. Apropå ingenting...
Prova Zune.net och logga in där det funkade för mig. Sent from my Lumia 800 using Board Express
Nåt annat jag läst någon gång är att appar typ emuleras på Android och inte körs på "native code". Finns det någon sanning i det och är det i så...
Som nämnt inget system är laggfritt. Alla gör det i tid och otid men Android är klart värst i detta avseende. Så jag säger som TS att komma in hit...
Har också Tele2 men kan inte kännas vid problemen som nämns här. Visst, tillfälligt nån gång men aldrig nåt som hållt i sig längre tid. Sent from...
Det är nog snarare så att WP plockar lite marknadsandelar och således märker man av mer folk med WP. Flytet är ju det första man märker så jag ser...
Jag hittar inte på källor eller saker. Jag har väl om något i så fall läst felaktiga källor. Väldigt många som gjort i så fall. Lite skillnad.
Som svar till Zooklubba. Jag erkänner att jag kanske hade fel då. Men det är den orsaken jag har läst på ett flertal olika ställen om varför det...
So what? Ska jag hämta min Xperia Play och skriva ifrån istället blir du nöjdare då eller? Måste man vara fanboy för att jag skriver på en MS...
Lugna ner dig. Faktum är att Android "laggar" på ett sätt som varken iOS eller WP gör. Varför skiter jag fullständigt i egentligen. Men det är...
Googla istället om hur Android är uppbyggt jämfört med iOS t.ex när det gäller touch-input, animeringar och processor påfrestningar. När man läst...
Det är ett problem i Android i sig. Inte optimerat för touch på samma sätt som iOS och WP. iOS och WP prioriterar animationer i en egen tråd i...
Hårdvara hjälper inte helt och hållet vilket redan borde vara uppenbart. Vad Google behöver göra i så fall är att skriva om koden från grunden....
Jag tyckte min skärm var lite klen ute i dagsljus med tanke på hur gott man hört om den i de förhållandena. Stängde av auto brightness och den...
Jag har upptäckt en grej som inte alls är självklar och som nog många inte vet om. Det går att påverka den automatiska skärmbelysningen. Beroende...
Hans tips stämmer ganska bra. Har satt min ISO på 200 för att undvika brus jag också för ett tag sedan. Tror den väljer högre än nödvändigt på...
Apparna som försvinner från hemskärmar och att de tappar var de ska vara berör säkerligen enbart de appar som ligger på SD-kort? Att ha appar på...
Måste bygga vidare på hur fantastisk täckningen är på en Lumia. På jobbet har vi stor 3G svacka och vi har plåt tak t.ex. Alla har Android eller...
Ber så hemskt mycket om ursäkt. Det är en ovana jag har då det inte är första gången jag försätter mig i denna milt pinsamma situation :) Sent...
Det börjar gå rykten om att vi kommer få Final Fantasy till WP snart. För min egen del så vore det ju smått fantastiskt i så fall för det var ju...
Lumia 800 har grym samtalskvalité om man jämför med de flesta smartphones. Ljudet kan tyckas lite lågt ibland, men brus existerar i stort sett...
Har bara en kvar på msn som jag snackar med ibland men msn håller ju på att försvinna pga fejan och allt vad det är. Men funkar grymt bra att...
Live messenger är ju inbakat i operativet. Du har ju sms/msn/facebook sammanfogat i vanliga meddelande hubben. Allt i en och samma tråd om så...
Som sagt tidigare appen Thumba Photo Editor är en riktig saviour i nöden men det kan ändå vara knepigt att få det rätt ibland. Vet inte vad det är...
Gör det för mig med ibland men enbart när man skrivit så mycket så att det kommer ner till tangenbordet. Störande bugg. Glömde bort den. Hoppas...
Det den kan bli bättre på är ju hantering av vitbalans vilket den har varit si och så med. Det går nog att tweaka med mjukvara....