Separate names with a comma.
Den länken fungerar inte (iallafall inte för mig) Fick ett nej i appen [ATTACH] Hårdvara från 2010. Första generationens Intel Core i3 370m,...
Ja, vad jag förstått. Är dock inte helt hundra på det
Hur är det, en router som har stöd för Wi-Fi 6, kan den få stöd för 6E via uppdatering eller är det någon hårdvara som den också måste ha som inte...
Det gäller alla. Så 4G också t.ex.
Sist jag hade ett XFX grafikkort så var det inte direkt ljudlöst från fläktarna :)
2 veckor för mig.
Det där är dock en gammal APN. det ska vara 4g.tele2.se Har du testat hans SIM-kort i din telefon och tvärtom? Se om det är någon skillnad.
Här kan du se det Google Fotos under Granska och radera står det hur mycket utrymme som bilder/videor som drar på ditt Google konto drar
Hehe, man ser när jag kom hem, och öppnade i princip allt i lägenheten @keyser [ATTACH]
Ah, du kan till o med säga till den vad för värme du vill att radiatorn ska vara inställd på, nice, Min visar inte en sån där bild som din gör :/
Jag har ställt in i min god morgon rutin att den säger hur varmt det är inomhus. Om du säger "Hur varmt är det inomhus" vad svarar den till dig då...
Den visas i Google Home, men bara att den är en enhet. Du kan inte få någon historik eller att den visar temperaturen, så som på min bild. Du kan...
Nytt rekord hos mig. (Och det är inte något bra) [ATTACH]
De kan först överklaga till kammarrätten
Står "Nu blir frågan om Huawei tänker dra Sverige inför internationell skiljedomstol aktuell igen." Källa: Huawei stoppas i Sverige efter ny dom...
Går väl o överklaga till EU? Stod det i någon artikel jag läsare idag
@keyser Fått upp sensorerna som du sa att du skulle sätta upp igår?
Detta gäller bara att bygga nät i Sverige.
Jag har skal på vintern men på sommaren tar jag av skalet
Och som om det inte var nog, så om jag hade kommit hem när jag skulle, dvs runt halv 7 så hade jag haft ca 4 timmar på o vädra lägenheten (och få...
Vilket helvete det var o komma hem idag. Signalfel på tunnelbanan gjorde att en sträcka som tar 33 minuter normalt sett tog ca 3 timmar idag
Plats: Gamla Stan, Stockholm. Operatör Tele2 4G Enhet: Lenovo ThinkPad T460 [ATTACH]
Förvånad över resultatet så här långt?
Använder en MediaPad T5 med 4G mest för GPS när jag är med familjen och reser med bil.
Vilket fick du?
LOL. Dos 1 eller 2?
Vart i landet är du bor? Jag tror inte de börjat med varannandagsutdelning i hela landet.
De har inte visat 5G mastarnas position, men de har visat 2G/3G och 4G
För mig är det mjukvaran. Jag gillar mer vanilla android än MIUI. Annars har jag varit väldigt nöjd med min Xiaomi Redmi Note 5
Köper du en inom EU, dvs i en Svensk butik, så får den anpassad för EU (officiell från Xiaomi) och då ska det inte (vad jag hört) finnas reklam...
Beror på vad för krav du har, mer än stor skärm och dubbla SIM, för det har de flesta Xiaomi telefoner
Ja, det var inte länge sedan jag kunde se mastarna/siterna fanns, så visste inte detta. Tråkigt att de slutat visa vart masten/siter är...
Du kan testa o gå in på Tele2s täckningskarta och se om Tele2 har en mast där du undrar. Annars är det som @Cupcakes skriver. På boden bredvid...
Är det samma våning, dvs övre plan eller på olika våningar?
Vart tänker du sätta temp sensorerna? På var sin våning eller?
Yeah... Hur många Aqara temp sensorer har du?
Ok, men vad säljs nya i butik (alltså inte på tradera eller liknande) för. Är det väldigt mycket över MSRP?
Vad är MSRP på 6800XT?
@keyser Börjar bli för varmt i lägenheten snart. Detta är också utan någon dator på[ATTACH] Hur varmt är det hos dig enligt dina mätpunkter
Vad motsvarar 6800 XT? Är det typ 3080 eller?