Separate names with a comma.
EU reglerna för roaming är att OM abonnemanget tillåter roaming, så måste det fungera i EU utan extra kostnad, däremot är det ingen lag om att de...
Det fick jag upp när jag startade en telefon igår. Då hade jag inte använt den sedan jag flyttade för ca 2 månader sedan (dock ej pixel telefon)
Vad för telefon tänker du köpa?
Ingen aning. Bättre o lösa problemet själv, så som jag beskrivit hur man gör det. Du får Googla :)
Configure on-device developer options | Android Developers Här får du info om du aktiverar det
Nja, du förlorar den, OM du inte installerar Magisk och gör som jag skrev. Du förlorar också alla appar som kräver Safetynet, så som Pokemon Go,...
Google Pay, är att du betalar med telefonen i affären, på samma sätt som när du blippar ditt fysiska kort. Om du rootar, och sedan flashar in...
Swish och Bank-ID bryr sig inte om om man har rootat eller något. De kontrollerar inte sånt och har inte heller gjort det någonsin. Svenska banker...
Ja, vad jag vet (jag har inte gått över min gräns någon gång) så ska man kunna komma åt sitt konto som vanligt
Så där, då har man fått retursedel av Inet.
Japp, sett det på flera ställen
Om du går över din utrymme så kan du inte lägga upp något, eller ta emot mail längre. Du blir däremot inte av med något, men du kan som sagt inte...
Ja, verkligen! Inte så där direkt. Vet inte alls riktigt vad jag ska välja. Vi får se :/
Nej, det var inte så länge sedan
Nej. En telefon/surfplatta som är köpt utanför EU/EES är bara giltig i det land där den köpts (mig veterligen)
Ja, du kan ju se bilderna från idag och igår. Idag hade jag 3% när jag kom hem, inte acceptabelt för mig. Ungefär motsvarande användningstid med...
Hos mig finns knappen, men står sedan bara följande [ATTACH] Ingen info om Google Foto
För mig kommer det bli en retur. Mina anledningar till det är: Batteritiden Fingeravtrycksläsaren Kameran (inte mycket bättre än min Xiaomi Redmi...
Fanns inte o välja där
Jag är inte nöjd med batteritiden. Den håller inte för mig en heldag, när jag inte är hemma under hela dagen. 5G: På, bor i 5G område, jobbar dock...
Nope. Ska inte vara något problem alls. @bernard något du kan kolla?
Det får du. Jag har laddat ner allt som finns på Fotos och det tog lite mer än 50GB totalt
Nej, bara den del som drar på utrymme. Du kan kolla ditt utrymme här تسجيل الدخول - حسابات Google
Om du använder mer än bara Apple enheter hade jag kört med Google Photos
Dessa val har du[ATTACH] Sedan så fungerar fingeravtrycksläsaren väldigt dåligt för mig när jag är utomhus i soligt väder
Det är en Sony SRS-XB31 som är ansluten och den har stöd för LDAC
@bernard betyder detta att ZenFone 8 inte har stöd för Sonys LDAC? [ATTACH]
Jag håller helt med dig. Jag hade mycket hellre tagit 7XX CPU. Det finns 4 olika lägen plus manuellt (eller avancerat som Asus kallar det) [ATTACH]
Så länge du kan lägga ut 8129:- rakt av, så är det inga problem. Du kan däremot inte ha en delbetalning om du inte har ett aktivt abonnemang hos...
Ser ut som om den säger att du behöver installera mjukvaran via iTunes
Första dagen som den använts helt, dock inte hård användning enligt mig, och jag är inte imponerad av batteritiden. Lite info: 5G: På, bor i 5G...
När jag var i Norge 2018 så kostade ett Triple Cheese-mål 118:- (svenska kronor efter växling). Jag tror att det kostade runt 80:- i Sverige
Du har alltid reklamationsrätt i upp till 3 år om du köpt den ny
[ATTACH] Kul väder för oss som står utomhus....
Min Huawei MediaPad T5 får fortfarande säkerhetsuppdateringar, plus att i senaste uppdateringen la de till smart laddning.
Jag har aldrig själv satt på ett skärmskydd på mina telefoner. Använt skärmskydd i ca 1 vecka då det ingick på den OnePlus 3 jag hade, men tog...
Testat en annan laddare?
Kan bekräfta att det gör det inte.
Ring igen och hoppas på någon annan skulle jag göra
Jag ringer ofta. Och SMSar