Separate names with a comma.
Minecraft är nu sålt till M$, samt har Notch lämnat Mojang.
Jobbar en timme extra idag med då, så jag slutar vid 00.12 :teeth:
Så skön sängen känns just nu. Inte nybäddat, men jag är trött! Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Skönt. Snart slutar man. :) Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Varför är det relevant? Rätt regering sitter ju nu. :) Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Politik och religion går bra i hand. Båda skapar osämja och båda kan vara orsaker för krig. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Snarare folks oförmåga att respektera varandras åsikter. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Synd inga 62GB tillverkas. ;) Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Varför vill du ha argument? Din åsikt kommer inte ändras. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Haha, ja. Skrämmande. Blåröstare är alltså fast i vad som var, snarare än att fokusera på framtiden. Föga förvånande. Sent from my OnePlus One...
Det kommer bli bättre för nu styr inte den blåa sörjan mer! :) Ingen på mitt Facebook-flöde postar något direkt politikrelaterat så där läser...
Alla de där siffrorna kommer bli bättre nu med röd regering. Begriper du inte det så kan vi lägga ner diskussionen här. Orkar inte tjafsa med en...
Jag röstade inte in S i riksdagen så det kan du hålla för dig själv. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Bespara mig ditt blåmålade snack, tack. Regeringsbyte är det bästa som hänt på 8 år. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Det är inte CM stable som följer med OPO, det är CM11S. En helt annan bransch så att säga. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Kan inte bli bättre det här. Nu får vi förhoppningsvis en bättre finansminister och slipper den tragiska blåa sörja vi behövts dras med i 8 långa...
Tror jag gjorde mitt förarprov på B på 9 minuter. Eftersom jag gick Fordon så hade jag också högre krav (fler rätt krävdes) och jag fick tre rätt...
Det delar nog majoriteten av F!-anhängare. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
OP säljer väl 16 GB Silk White...? [IMG]
Sony MDR-10RC, alltså? Ljudet verkar bra i dem enligt en google-sökning, men jag hittade några personer som tyckte att den plockade upp...
En främling erbjöd dig att provsitta i hans bil och du tackade ja? :neutral:
Vaknade med ett stort leende. Äntligen är allianspacket ute! Go Stefan. Go S. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Söker MicroUSB-kablar för laddning samt datasynk. De skall helst ha 24/28awg i rating (24 på laddning och 28 på synk) och inte vara för dyra. De...
Det ska mycket till för att bli värre än tiden med Reinfeldt.
Sant?! :O Nästan värt en fest! :D Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Verkar som Jimmie & Co. kommer slå igenom.
S kommer ta kronan från M :D Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Orkar inte bry mig. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Nu ser jag lite bättre när jag plockade på mig glasögonen ;) Fick bli PP till riksdagen.
Synd att man bara kan välja ett alternativ. Jag röstade på tre olika.
Nu har man gjort sin medborgerliga plikt. Röstade f.ö. olika på alla tre. Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Yes.
Den sången gav mig öroncancer.
Det står "Android 4.3". ColorOS finns inte i KitKat-utförande, och hade den haft CM11 hade det varit 4.4. ;)
Tja, du vet ju vad Apple säger: iOS är ju "världens mest avancerade mobila OS" :teeth:
Det är enbart för den kinesiska 16GB-modellen som f.ö. kör ColorOS.
Drog in Franco kernel nyss (backade upp stock kernel innan) och den nya touchfirmwaren funkar riktigt bra. Kan skriva hyperfort nu utan att det...
Vi borde egentligen starta en grupp. "Vi som minns när det faktiskt var musik på MTV"
Om man kollar på andra ställen än eltramsgiganten så finns t.ex. Bazula som just nu har kampanj på S5. Under 5000 kr. :)...
Den har iaf ingen lila kamera eller bara ynka 4MP ;) Sent from my OnePlus One using Tapatalk