Separate names with a comma.
Kul. Köp en M2 Hub istället :D. Vart köpte du den?
När sånt där händer, så rekommenderar man (på Reddit) att återställa kartan. Finns under Manage maps Nu har jag en S5 Max, men jag säger bara...
Oj, kul. Lyckades du lösa det eller behövde du typ lämna tillbaka den?
Happ, ont i armen en del idag.
Den borde ha det. Iallafall om man köper en t.ex. Pixel telefon så finns alltid svenska med oavsett vart man köper den. Och då det är 2nd...
Då var det gjort!!! [ATTACH] Vågade göra det, och kände i princip ingenting!
Jag kör med i princip Pixel mjukvara, dvs inte original rom på min Xiaomi telefon, så det har inte med MIUI o göra hos mig Den Pixel 4a 5G som...
Samma för mig med S21 som jag testade. 18% efter ca 13-14 timmar med ca 4 SOT. Min Xiaomi lur som är över 2 år gammal ger bättre batteritid...
Kolla här About battery health management in Mac notebooks "Battery health management is on by default when you buy a new Mac notebook with macOS...
Den funktionen finns också på Macs numera. Dock bara från typ 2018 eller 2019 modeller om jag förstått rätt. Syrrans Macbook Air från 2016 har...
Jag var också rädd när jag skulle ta blodprov i slutet av förra året, men det gick utmärkt. Jag använde Emla plåster så kände inte sticket alls....
Enklare sagt än gjort. Jag vill titta bort, min kropp vill titta på den :/
Jag har inget emot vaccinering i sej. Jag hade bara gärna sovit eller något när det görs. Gillar inte o se nålen och sticket.
Happ, dags för vaccinering idag. Och jag som är stickrädd / gillar inte sprutor...
Köper du telefon+abonnemang har du bindningstid hos Comviq. Du kan välja hur lång (om jag minns rätt är inte helt hundra där) bindningstid
Nu svarade jag inte på accesskortet, utan om man kan låna ut en digital biljett, alltså köpt i SL appen och det går inte utan att låna hela...
Vad jag vet så har Nordic versionen en motorstyrka på 250w och kan gå Max 20 kom/h vilket gör den laglig i Sverige
Du kan betala av kostnaden för telefonen direkt, men du har fortfarande bindningstiden kvar. För att bli av med bindningstiden måste du betala...
Det går inte än så länge
I SL trafiken (räknat innan Coronan, då ett bussbolag som kör åt SL ännu inte öppnat framdörren än) så ska man alltid gå på vid framdörren, OM det...
Är en lag i Frankrike som gör att man måste skicka med det.
Vi har bussar i Stockholm också. För övrigt så ska biljetten vara köpt (om man pratar om 75 minutes enkelbiljett) innan man går på bussen här i...
Ah, dumt att det står till 22:30 i appen då.
De där öppettiderna verkar inte stämma just nu, iallafall inte om man ska gå på vad som står i PostNords app @daizoe Testa o ringa PostNord nu,...
Finns var? Är det original batteri / bytt hos Apple?
Med en lägenhet på 32kvm så kan man köpa en för stor TV enligt mig :D
Värt att komma ihåg är att man måste använda UPS när man skickar vidare paketet från MailboxDE, då tysklands motsvarighet till PostNord och de...
Vad sägs om 60:-? Räknar med att det räcker med 1 frimärke, eller vad väger ett sånt band, väger det mer än 40 gram?
Det där ser lite väl lite ut, men man ska också tänka på att mottagning gör en hel del för batteritiden. Du verkar ha rätt dålig mottagning på...
Är en brand i en villa, men det måste vara något speciellt, för nu är det hela 7 brandbilar, 2 ledningsfordon, 3 polisbilar och 1 ambulans jag...
Nope. Fel sida av stan
Något måste seriöst ha hänt i området. 3 brandbilar 1 ledningsfordon (bandkåren) 1 ambulans och 2 polisbilar åkte förbi mig nyss och in till...
Jag har haft 2 problem med min mus till den stationära datorn under 1 år och där har det inte varit något problem alls o få den bytt
Jag har ett sånt här. Tror det är original från när jag köpte min Mi Band 4 [ATTACH]
Min diskmaskin öppnar automatiskt luckan när den är klar. Men hos föräldrarna så öppnade jag den om jag såg att den var klar och ingen hade öppnat
Jag tror inte Samsungs telefon accepterar det, men är inte säker. Kanske går, men kanske triggar Knox. Står iallafall när man gör en uppdatering...
Jag skulle använda Google Pay om telefonen hade stöd för det. Behöver inte ange pin-kod då
Fick den som sagt idag. Nästa städning sker på torsdag enligt schemat
Jo, jag har tänkt på det.
Nej, däremot tillhör jag en prioriterad grupp då jag får insatser via LSS