Separate names with a comma.
Och jag velar mellan G3 och Z2. Sent from my HTC One using Tapatalk
Gav S5, Z2 och G3 en mer genomgång på Telia och S5 faller direkt så klart. Både Z2 och G3 var väldigt bra. Gillade bådas kameror. Sent from my...
Lite betydelse har det väl allt men jag är väl inte sjukt sugen på en Samsung. Nackdelen med vattentåligheten är att högtalarna blir lidande (tänk...
Laserfokus är att den skickar ut en laserstråle som mäter avståndet till objektet och justerar fokusen därefter. Snabbare och bättre fokus skall...
Glas är en så jävulskt ogenomtänkt design, så där håller jag med dig. Har ägt en Nexus 5 och den var helt okej, men undermålig kamera....
Står otroligt nog mellan S5, Z2 och G3. Kanske vågar jag ge G3 en chans. Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag får väl hitta något att nöja mig med ;) Inte lätt att vara Ascii. Sent from my HTC One using Tapatalk
Beror väl på om Samsung ändrar sig men det lär väl knappast hända. Sent from my HTC One using Tapatalk
Högtalarna är halvt om halvt bajs och den verkar lika av kvalitetsproblem Sent from my HTC One using Tapatalk
Haha ja. Håller med dig. Sent from my HTC One using Tapatalk
Det är nog mycket pga högtalarna :) Sent from my HTC One using Tapatalk
Nexus är heller inte intressant, glömde tillägga det. Sent from my HTC One using Tapatalk
S5, och Z2s högtalare låter bajs just pga vattentätheten :/ Fan att det inte finns något likt M8 fast med asbra kamera. Spyr åt det jävla...
Men jag är som sagt osäker på LG. Vilken skulle du köpt i dagens läge och varför? :p Sent from my HTC One using Tapatalk
G3 är ju äckligt jävla snygg och ligger bra i handen. Jag har testat den överskådligt i butik och den kändes väl okej. Sent from my HTC One...
Jag ska isåfall ha 32/3GB :) Osäker på den höga upplösningen och hur mobilen presterar i spel. Sent from my HTC One using Tapatalk
Deras tidigare okunskap i hur man gör en stabil och bra mjukvara samt strulet med G3 och avstängningarna. Hur är batteritiden och ljusstyrkan...
Osäker som fan på LG. Känns som att man skjuter sig i knäskålarna. Sent from my HTC One using Tapatalk
Hej. Jag är sugen på en ny mobil. Pris är inget bekymmer och det jag letar efter i nästa mobil är en bra kamera. Bra högtalare är ett plus....
Finns det någon mobil idag som tillsynes är komplett? D.v.s bra högtalare, bra kamera, bra skärm etc? Någon här som äger en Find 7? Är...
Sen borgarna tog över har Sveriges statsskuld nästan fördubblats.. Källa: Kolla t.ex. 2014 och sen strax innan moderaterna tog över spakarna:...
Netto hade nötfärs 1 kg för 19 kr häromveckan. Var slut bara någon timme efter öppning, om ens det.
För min del kan de höja skatten. Även införa förmögenhetsskatt, rika skall betala mer i skatt procentuellt, så är det bara. Borgarna och deras...
Nötfärs ligger väl på typ 80 kr kilot nowadays? Den svenska i varje fall. Själv tycker jag dansk/irländsk för en spottstyver funkar minst lika bra. ;)
Gurka är väl ca 15 kr kilot. Det du skrev låter som typ eko-gurka. Maxi här har fastpris på gurka oavsett vikt. Man får skanna en streckkod för...
De brukar kosta runt 12 kr per gurka (oavsett storlek) här på Maxi. Ibland såpass billigt som 5 kr gurkan. Sent from my HTC One using Tapatalk
Olagligt. Läs Brottsbalken 17 kap. 8 §, första stycket. Sent from my HTC One using Tapatalk
Den mest maskulina... ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Haha :cool:
Får väl gå in med idén att alla mobiler är buggigt skräp. Då kan man endast bli positivt överraskad.
Man kan verka hur lycklig som helst utåt medan man inombords mår rent skit. Säger inte att hon begick självmord, dock...
SD kör ju på sossarnas gamla politik så inte kan de vara speciellt mycket höger...
Självmord?
Jo, tanken har slagit mig att köpa en Sony. Sen läser man alla skräckhistorier om Z2 och kvalitetsproblem. Får en att tänka på hur resan med HTC...
Pris är ovidkommande. Jag vill ha en bra kamera, så M8 faller tyvärr bort. Citera mig gärna istället för att bara svara "rakt under".
Förvånad? Det är LG, klantarna som inte vet hur man gör en stabil mjukvara. Buggigare än en tidig alpha från CM...
Sugen på en ny lur som sagt, men att hitta någon man gillar är svårt. Speciellt när man blivit lite bortskämd med dubbla fronthögtalare.... Och...
Valfri high end-Android. :teeth: Sent from my HTC One using Tapatalk
Fjuttboll kanske? Sent from my HTC One using Tapatalk
Trött på iPhonen eller ville du bara stilla köpsuget? ;) Köpte du 220volts röda N5? :p Sent from my HTC One using Tapatalk