Separate names with a comma.
I samband med Destiny. :)
Från mig lär du inte se mer "liv" om det. Skiter i vilket nu. Orkar inte leka låtsaspolis mer.
Stämmer.
Vi snackade väl om Stockholms stad, eller mer specifikt innerstan? ;)
Räcker med att du drar upp till Täby ;) :teeth:
Det kanske de kan, eftersom garanti är något helt och hållet frivilligt som tillverkare och ÅF erbjuder på en vara. Dock innebär inte det att...
Om du är långt norrut och ska hem, så åker du ju ner. ;)
Du bor väl redan där? :p
Inget. Många brukar ju gnälla när köttet är därifrån. Att man ska köpa svenskt, etc. Sent from my HTC One using Tapatalk
Ja, det är knappast billigt. Sent from my HTC One using Tapatalk
Ah, tack! Sent from my HTC One using Tapatalk
Är boende dyrt? Typ vandrarhem. Eller kanske jobba något för logi :p Sent from my HTC One using Tapatalk
Fan vad coolt. Synd att det är så dyrt att åka dit. Hur ska vi bekosta det, Barbie;? ;D Sent from my HTC One using Tapatalk
Usch. Varför kan det inte bara vara typ 15 grader ute? Så man inte smälter bort när man jobbar och sliter. :p
Efter denna värme vi haft de senaste veckorna? Huga :p
Äger damen din ingen parkas eller annan form utav anorak? :p
En Nord räds icke kyla ;)
Gör inget. :)
Det betvivlar jag inte. Jag tycker bara isländska verkar som ett coolt språk :D Jävligt coolt land med för övrigt och väldigt fin natur verkar...
Fallerar då de inte kostar 1000 kr.
Ursprung danmark/irland då? ^^
"Einn bjór, takk." = En öl, tack. "Þakka þú mjög mikill" = Tack så mycket. "Þakka þú" = Tack. ;D
Ljudmässigt är ATH-M50 de bästa jag haft, och de funkar än efter 2+ år, men de är så tunga och klämmer åt på min feta skalle att de blir jobbiga...
Gärna, billigt kött är bra. ;) :teeth:
Får nog lära mig isländska istället. ;D
Inte för att verka sur men du kanske skulle läst förstaposten fullt ut. Har nämligen ett par ATH-M50 som dammar i skåpet. Ljudet i dem är bra...
På tal om japanska. Det är ett språk jag skulle kunna lära mig. Sent from my HTC One using Tapatalk
Hatar hardcodat. Minns för några år sen när jag + familjen och en kompis kollade på en film på nyårsafton. Filmen i fråga var Warrior från 2011...
Vilka är de bästa hörlurarna man kan få för 1000 kr? Headset funkar också. Några krav: de SKA omsluta öronen. Inget Beats-liknande trams som...
Tar detta här istället för att inte posta för mycket OT. Texten är ett störningsmoment som man ibland måste tvingas leva med. Som på bio. Verkar...
Där man antingen har pisskvalitet, lagg-problem eller tvingas ha äcklig text? :p
Okej. Det finns inte ens på min världskarta att begära utkörning på pizza dock. Vill jag ha det så åker jag och hämtar den själv. :p Kan dock...
Kan man inte säga en viss tid man vill att pizzan ska komma?
Jo jag märkte det efter jag postat. Kanske skulle kollat upp det innan. Men men, hatet får gärna flöda för min del ;) Sent from my HTC One using...
Du vet väl by now att den store Ascii inte är som alla andra? ;) :teeth: Utmärkt :teeth: Sent from my HTC One using Tapatalk
Säkerhetsskäl? Sent from my HTC One using Tapatalk
Menar du subjekt/objekt-listan? Subjekt gör ju något med objektet (som blir utsatt). [IMG] Något som många också verkar göra fel på är t.ex. "de...
Föga förvånande. Det är nog en av de (see what I did there?) saker jag stör mig mest på. Eller så kan man gå på varje svensklektion och inte...
Hellre det än att felaktigt använda de/dem.
Du ska inte ta bort hela titeln, utan endast lägga till "[SÅLD]" innan. Samt ska du heller inte ta bort hela inlägget som du just gjorde. Jag...