Separate names with a comma.
@Nimdjid glömde dig också, så taggar dig här, se inlägget ovanför detta. Har nu betalat 19.26 euro för frakten och det blev GLS här med....
@criced @sebastiaan @AndliN Då har paketet kommit till ColisExpat. Intressant dock att det står att det kommit i från Ingram Micro Services, det...
30euro känns som o ta i. När jag beställde en 3a via Mediamarkt och MalboxDE, kostade frakten ca 20 euro i frakt och hanteringsavgiften
Ah, Aqara Hub (om du använder första versionen) kan användas i Mi Home appen och då kan man automatisera både Aqara och Xiaomi produkter, och...
Jag kommer göra det, högre upp i denna tråd ser du att jag köpt en Aqara Hub :). Något speciellt du undrar över?
Ännu mer prylar till lägenheten. Denna gång Aqara dörr och fönster sensorer, samt Aqara Rörelsesensor [IMG]
Stämmer
Jag skulle säga att det är hanteringsavgiften, ungefär som MailboxDE fast deras är 2 euro, alltså för att ta hand om paketet Ja, det stämmer....
Ska bli intressant o se när ColisExat tar emot paketet
Samma här, franska delen för mig
Hur mycket får du tillbaka/behöver du betala?
På den där bilden så har du dock laddat telefonen en litet tag (iallafall enligt det blåa "sträcket")
Jag får tillbaka 432:- i år igen. Ungefär samma som förra året
Inte SweDroid iallafall, jag kan gå tillbaka o kolla på alla PM jag sparat. Vet inte hur Tapatalk appen fungerar där
Ungefär samtidigt som jag flyttar då
Hur lång tid har du kvar i den där bostaden?
Inget hos mig än, men din ansökan blev också godkänd ca 11 dagar före mig
Beror på storlek, men kanske i den storleken. Men man kan ju också köpa hårddisk beggad (från t.ex. SweClockers / SweDroid) borde inte kosta...
Enligt min EGS så står det Uninstall 29.90GB Alla spel behöver inte vara installerad på en SSD imo
Windows tar typ 20GB. och Fortnite tar 30GB enligt EGS. Jag har mitt OS på en 250GB sticka och jag har 139GB ledigt och då har jag nog lagt alla...
Går också o skaffa en mekanisk hårddisk, för spel som inte gynnas av SSD eller program som inte behöver ligga på en SSD
Du betalar hos forwardingtjänsten när de tagit emot din försändelse. Du får ett mail när de tagit emot ett paket
Det skulle absolut fungera. Vad skulle det där kosta? Skaffa en Windows 10 licens för några hundra kronor från t.ex. livekort Windows 10 Pro...
Om du kollat på mailboxde så kostar det inget o skapa ett konto. Du betalar 2 euro + fraktkostnaden från forwarding tjänsten till din adress i...
hmmm. Kanske finns på Media Markt Tyskland eller Google Store Tyskland (observera att med Google Store Tyskland måste du använda en forwarding...
Kolla om Fnac har Pixel Buds (vet ej om det har) de är inom EU och skickar direkt till Sverige
Hur många semlor har du ätit i år @bernard Min typ 12 i år [IMG]
Nej, jag tycker det är lika mycket.
Kolla med Reddit, och Roborock delen, de brukar kunna hjälpa till också. Det var där jag lärde mig om att vissa robotdammsugare har problem med...
Mer teknikprylar till lägenheten. Denna gång en router [IMG]
Ja, iPhone 5
Yes, as you need to unlock the bootloader and when you unlock the bootloader it's automatically done
Har 2st 2GB DDR3 RAM PC3 - 10600S modellnr: HMT325S6BFR8C Hastighet 1333 MHz Prisjakt länk Hynix SO-DIMM DDR3 1333MHz 2GB (HMT325S6BFR8C-H9N0)...
Jo, om man har kvar det, men säg att man får problem efter 9 månader, då har nog inte alla kvar det :)
För att inte tala om att hitta något bra paket o skicka den i
Jag skulle nog räkna med att de vill att man ska skicka tillbaka den till säljaren
Bank-ID har iallafall inte under de 10 åren jag hållit på med root gnällt en enda gång om root
Du behöver inte ens gömma root för Bank-ID, Bank-ID bryr sig inte om root. Och jag tror inte våra bankers appar gör det heller. Däremot gör...
Våra svenska operatörer har Edge stöd i 2G nätet, men de gånger jag haft Edge anslutning så har jag inte kunnat ha datatrafik och samtal samtidigt
Räkna med runt 17-20 euro inklusive deras hateringsavgift Observera att då det är en telefon du skickar så måste du välja UPS som fraktval, då...