Separate names with a comma.
Har inte skapat problem för mig (dock så har jag inte kört med någon Samsung telefon), kan det vara ett Samsung problem?
Troligtvis Facebook-grupper
Ska bli väldigt intressant o höra skillnaden. Jag kommer hämta ut den S21 jag beställt imorgon
"bara" -11 i Stockholm
Nej, det medföljer inte SIM-kortet vad jag vet, däremot brukar APN-inställningarna finnas i telefonen, om det inte är en ny operatör
Absolut. Det jag menade mer var med tanke på att detta är Ultra tråden, att jag inte läst så många med Ultra som fått detta problem, utan att det...
Här på forumet tycker jag iallafall att det bara är S21 folket som klagar på batteritiden och inte de med de större modellerna. Men som alltid med...
Mycket tråkigt o se att batteriet redan börjat nå livslängden och då är den inte ens mer än lite mer än 1 år gammal
Då börjar väl jag: Min Xiaomi Redmi Note 5s batteri är ca 2 år gammal och har ibland dragit onormalt mycket ström, ca 25-30%, för att nästa dag...
Jag har inte varit med om att telefonen installerat någon sådan uppdatering vid konfiguration. (det gjorde iallafall inte Pixel telefonen eller...
Går det enkelt o avböja en uppdatering. Eller iallafall se till så att den installerar den automatiskt?
Ska man välja att avstå att installera februari uppdateringen på den S21 jag kommer hämta ut under helgen?
Gymnasie eller grund skolor?
Japp, det hade jag
Jag fick aldrig någon rabatt så jag skulle varit glad om jag fick någon rabatt
Ah, ja, möjligtvis. Det behövs väl ingen auktion för 700 bandet? Utan man får väl själv välja vilken nättyp som man vill använda (4G eller 5G)?
Tele2 verkar ha ändrat hur de visar 5G eller något, för nu ser täckningskartan ut så här i Stockholm [ATTACH] vilket den inte gjorde tidigare....
Självklart inte
Problemet är nog att du inte valde Internationell prioritet. Denna går med tysklands motsvarighet till PostNord och då kan det bli rejält stökigt.
Går det ens o avinstallera Chrome helt?
Kan du testa med något annat SIM-kort? Någon väns? Spelar ingen roll om det är samma operatör eller inte. Tänker om det är något med SIM-kortet...
Fick idag följande mail: "Bonjour, Merci pour votre participation à la promotion des écouteurs Google Pixel Bose. En raison de la très grande...
Att den stänger av sig i kylan är mer klassiska tecken på att batteriet nått sin livslängd snarare än telefonen. Jag tror ingen telefon har det...
Hos telefonshoppen kostar 4a 5590:- Om du köper ifrån Fnac så kostar det 349 euro + 11 i frakt vilket blir ca 3800:-
Må vara tryggare, men kostar väldigt mycket mer
Jag skulle också starkt rekommendera en Pixel 4a. Tyvärr går den inte o köpa i Sverige, men det är väldigt enkelt o beställa från Fnac enligt mig....
Nej. Detta är något som beslutades för något år sedan. Sedan har de också sänkt priset förra året på vissa biljetter, så som vad det kostar o köpa...
Det borde inte spela någon roll att du köpt med abonnemanget. Det räknas från att du hämtar ut paketet, då du köpt abonnemang och telefon, inte...
Ja, man brukar kunna använda vilken operatör som helst när man roamar. Iallafall så har jag kunnat ansluta mig till vilket nät som helst som...
Samma här också. Tänker maila personen som svarade mig sist när det gått 60 dagar, vilket är på torsdag
Även om du gör en total återställning så återställs aldrig Android versionen som är installerad.
Det paket jag fått från Comviq till ombudet igår måste hämtas senast 22 februari
I Instagram så tryck på volym upp eller ned så ska det komma ljud
Undra om de hämtar priserna från Waze appen?
Min dök upp igår
Vad jag vet, går det inte o göra det i telefonen. Däremot så finns det nog hos din operatörs min sida. Det gör det iallafall hos Tele2
Kan vi återgå till ämnet, dvs att prata om Fello
Om jag inte minns fel, så har @6150 sagt att för några år sedan inte fick ansluta till något annat nät än Telia i Finland, möjligtvis att det kan...
Behövs ingen Tasker för detta.
Jag har beställt en S21 som finns nu o hämta på ombudet (kommer hämtas under helgen) och nu börjar jag bli orolig för hur batteritiden kommer vara...