Separate names with a comma.
Han skrev ju att han var inne i butik, och att det var billigare där än på webben. Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag slapp också ta moppekort iom att jag är 1993a Sent from my HTC One using Tapatalk
Yes. Sent from my HTC One using Tapatalk
Låter som alkoläskar? Men nej, jag minns ingen av de ovannämnda. Jag är bara 1993'a.
Det existerar alltså inte i din värld att nämnda företag kan ha ändrats? Det vet du inte eftersom du inte ens testat en LG G3.
:(.
Får jag skåla med läsk?
10530 är mitt medlemsnummer. Får jag en invite lottar jag nog ut den.
Jag kan i alla fall aldrig komma över hur hoptryckt M8 ser ut på framsidan. Inte lätt att stoppa en pandemi. :p
Inget slår Oskarshamns skärgård. ;)
På tal om att falla för PR-snacket... G3ans kamera sopar mattan totalt med M8's kamera.
Om du söker riktigt stora projekt kanske bilrenovering vore något? Typ köp en rostig gammal härk och fixa till den och sälj den för mer pengar....
Gulag?
Häll en hel burk cola på kontrollbordet, sen luta tillbaka och sov ;)
Jo förvisso. Därför kanske du kunde börja med något lätt för att få ett hum om hur saker och ting fungerar. Tex.
Hmm. Köpa trasiga/halvfungerande objekt och fixa till dem och sedan sälja dem för en vinst? Inte nödvändigtvis mobiler utan det kan ju vara lite...
Utbytbart, ja.
Du kanske kommer hata den, vad vet jag Grym CGI och massa fightscener får mig alltid på fall och jag älskar transformers. Sen är Michael Bay bra...
Såg nya Transformers nyss. Förstår inte allt hat. Den, var ju asbra i min åsikt Sent from my HTC One using Tapatalk
Har du hört DotEXE's remix? Den är grymt bra. <iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:5KmhARDh8FEU3Lj2UKYwqU" width="300"...
Bolaget snart då? ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Helg :D Sent from my HTC One using Tapatalk
Tänk på att Svensk momssats är 25%, sen vill ju så klart Bazula kunna betala ut lön till sina anställda. Helt deras fel är det inte. Utöver den...
http://open.spotify.com/track/6cIgL0L5CxqitAuFx8puKB Nightwish <3 Tror dock jag föredrar Tarja över Floor.
Imorn ska man se nya Transformers. Trailern fick mig på fall och jag bara måste se den. Sen får man säga vad man vill om storyn. Jag...
Nej fy. Gillar inte hundar. Är mer en kattmänniska men både katt och hund tar död på mig p.g.a. allergi. Varje dag i gymnasiet frågade mina...
Jo det kanske skulle vara kul. Typ långkörning med tvåförarsystem med en polare. Köra land och rike runt, etc. Köra är ju kul, det är inte det som...
Yes. :) Btw, ner med ölburken och fram med modhammaren. Har en regelbrytare i KoS ;)
Hur många bumps trodde du var tillåtet? Post nummer 7 var tredje bumpen och post nummer 8 var fjärde bumpen. Det finns en redigera-knapp vid alla...
Jag gör inte allt för pengar. Har hellre ett jobb jag kan trivas med än ett där man tjänar några Linnés mer i månaden.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=4555 Läs MyTrendyPhones omdömen på Prisjakt och se om du vågar lita på dem. Det är lite som att ladda en...
Fjuttboll* ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Robben kan inte varit Gladen över den förlusten :teeth: Sent from my HTC One using Tapatalk
Imorgon går jag hem vid tolv ;D Visserligen gör jag det varje fredag :teeth: Sent from my HTC One using Tapatalk
Mitt intresse glömde jag säga :p Sent from my HTC One using Tapatalk
Några tryck på tackknappen är nog inte för mycket begärt så mycket som han hjälpt ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Nej, vill inte plugga vidare. Är så sjukt trött på skolan och plugg och allt vad det innebär. Ska nog söka budbilsjobb eller nåt. Så sjukt synd...
Tradeoff med metalltelefoner, tyvärr. Nu kommer ju inte forumets HTC-fanboys erkänna det men så är det. Metall dödar signaler rätt bra och de...
Jag jobbar tre veckor till, sen är jag arbetslös. Sommarjobb :) Sent from my HTC One using Tapatalk
Här has ingen semester. Här jobbas det och slits det. :teeth: Sent from my HTC One using Tapatalk