Separate names with a comma.
"Lollipop har visst snott en del från Sense 6" Som "Sense 6" i sin tur "snott" från iOS, om man ska vara petnoga.
Haha, då är du nog den första! :p Just det jag menar med oigenomtänkt design. Jag förstår att HTC ville vara "olika" med en sådan design, men...
Turkos?! Men fy fan! o_O
Det hjälper ju mycket för de som inte flashar/mixtrar med sina mobiler. :p Jag fick hem min Pressy idag med. Känns som de kunde arbetat lite...
Nej, långt ifrån. M8 är så sjukt överhypad att det finns inte. Enligt min åsikt är den ful (fronten ser riktigt ihopmosad) och generellt...
Kommer inte bli mer Nexusar. Har du läst om Android Silver? :)
Min Pressy kom i posten idag. Broder Facemeat; fick sin med. :D
Och precis vid 18.00 slutade detta att gälla. Det gällde bara i en timme, mellan 17-18 så det gäller att vara snabb.
Se upp med hur du håller telefonen! [IMG] Ping bvb; :teeth:
Det riktigt osar arbete i denna måste jag säga. Rent spontant känns det som de suttit länge med denna design och det behövdes verkligen! Den förra...
Jävlar vad trevlig Telenors nya app är! Ping Cupcakes; bara för att
Gör så du så fortsätter jag köpa mitt billiga griskött. :)
Nästa vecka börjar man köra sopbil ensam. Ska bli kul :) Sent from my HTC One using Tapatalk
Det är väl nästan till och med fakta. Apple har hårdare kvar för att en app skall få publiceras medan Google är mer laid back. Sent from my HTC...
4s är den äldsta iPhone som får iOS. Dock utan det lullull 5 och 5S. Sent from my HTC One using Tapatalk
I höst detta år. Inget specifikt datum. Sent from my HTC One using Tapatalk
nh5wq-QIMAg :teeth: :teeth: :teeth: :teeth:
Max, och så tar man en lyxshake till efterrätt ;)
Om du går in i kameran och börja röra den åt nått håll och då vill fota, eller fota ett rörligt objekt som en bil så säckar G2s kamera ihop...
Bra punkter. Det med spelen på 4S, dock, är nog så just för att upplösningen är så låg. Du får ju tänka på att G2 har 1080p-upplösning medan 4S...
Kan ju testa den om jag någonsin får en knäpp i skallen och gör en helomvändning. Sent from my HTC One using Tapatalk
Det får du ju tycka om du vill ;)
Lät onekligen jäkligt äckligt. :p
Facemeat;s Gnexus?
Ja, det viktiga är ju att alla har rätt till sina åsikter. ;)
Lösning 1: Köp ny docka Lösning 2: Köp ny mobil
Klart det är hemskt det som händer i videon, något annat minns inte jag att jag skulle ha påstått, men sen då? Vad kan VI göra åt detta, tror du?...
Watch dogs på absolut lägsta kanske? Gta IV är alltid bra. Skyrim. Etc Sent from my HTC One using Tapatalk
RAM? Sent from my HTC One using Tapatalk
Så ointressant det är med fotboll :p Sent from my HTC One using Tapatalk
Jag kör inte idag, åker bara med. Köra kan jag så det är bara biten att komma ihåg allt :p Femtioelva nycklar finns det med. Sent from my HTC...
Skulle inte vara fel att få sova lite nu.... ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Lunch. Har precis tryckt i mig en pizza. Eller ja, nästan en hel. Snart blir det tillbaka in i sopbilen. Sent from my HTC One using Tapatalk
Det behöver du inte ha root för. Bara gå in på Play och köp en app. Det var dock inte det du menade, antar jag. Jag tror du syftar på warez...
Det var så lite, så. :)
G2's kamera är hårdvarumässigt sett total smörja om du fotar rörliga objekt. Sent from my HTC One using Tapatalk
Bra val! Sent from my HTC One using Tapatalk
Nä, men HTC :p Sent from my HTC One using Tapatalk
Verkar som AnderWeb gått och dött eller nåt för denna buggiga skräphemskärm har inte fått en uppdatering på snart ett år. Buggfylld och folk är...
Räkna med lösa knappar och andra småfel.