Separate names with a comma.
Nej, det påverkar inte Timeline överhuvudtaget. Timeline går efter position, däremot kan den använda sig av Wi-Fi och Bluetooth och har någon...
Nu var det ett tag sedan, men det händer också mycket annat intressant i världen så
Men när du använder den normalt så känner du inte av något touch problem förstår jag dig som
Inte känt/märkt av touch problem? Jag var/är sugen på denna, men touch problemet har gjort mig väldigt orolig. Finns inte så mycket på nätet om...
Om det är Amazon som hanterar frakten så ser jag iallafall att de beräknar import avgifter så de verkar iallafall veta det.
Du behöver inte tänka på det alls. Inget du behöver räkna
Ja, jag ser ingen anledning till varför det inte skulle fungera
Då skulle jag vilja säga att det är 99% chans för tull/moms
Det är Power Delivery på Pixel telefonerna :)
Hmm... Intressant. Är Amazon säljare av varan? För när jag handlade där sist, då har de specificerat allt. Dock är det ta från 2015, men så här...
Ok. Kolla efter Import fee deposit? Om det är Amazon som hanterar frakten på din beställning
Nej, Android kommer anpassa sig efter hur mycket RAM som finns. Har du t.ex. 8GB RAM, så kommer Android använda sig av mer RAM än om du har en...
Själv är 2 av brorsbarnen hos oss (jag bor hemma hos föräldrarna) och det låter en hel del det också
I o med att paketet skickats efter den 1:a januari så är det stor risk för tull om inte Amazon hanterar tullen Hur der det ut på din...
Behöver man så snabbt? :) SJälv har jag 100/100 och det räcker iallafall för mig
.com sidan har haft det länge. Så länge det är Amazon som hanterar frakten Dock så är det en hel det i Norge som regleras av EU lag, t.ex....
Det borde inte vara några problem. Android är byggt för att använda RAM-minnet (oanvänt minne är sämre). Min telefon brukar använda runt 3.2GB av...
Nej. Det har vi inte.
Äntligen fick Trump kicken från Twitter och Facebook
Jag får upp Swedroid lite då o då i Discover
Kolla apkmirror.com
Ja, det skulle jag tolka det som
Starta en chatt igen och sedan rulla uppåt så ser du sina föregående chattar där
Samma nät ja, men det är inte samma ägare som äger Comviq som äger Katshing
Han har inte kvar den så han kan inte svara på det.
Ah, ett av mina Amazon paket går via Toftanäs istället för Köge. Ska vi se om det kan komma till Stockholm imorgon
OM det är en reklamation så JA, enligt EU lagen så är det så! (Tydligen, länk finns högt upp i denna tråd) Både fram och tillbaka
Aja baja ;) Säljes görs i K&S delen :)
Då bör du kunna söka på språningsnumret du har från DHL hos PostNord, det kan däremot vara så att det inte hittas idag hos PostNord, ibland kan...
Tror inte det är något som SweDroid kan göra något åt.
Hur lyckades du?
Och nu har mitt paket gått från Segeltorp till Veddesta för att nu åka tillbaka till Segeltorp va i hela friden sysslar PostNord med?
Samma här, eller snarare använder en laddare som inte har stöd för snabbladdning då det är väldigt få telefoner där du kan stänga av snabbladdning...
Vad jag vet stödjer väl inte OnePlus snabbladdning utan deras egna laddare o kabel? Ja, där håller jag helt med dig. OnePlus t.ex. med deras Warp...
*Ringer PostNord* Du har plats 308 i kön :eek::eek::eek:
Nope. Jag har då inte det
Ok. Mina 2 beställningar hos Amazon har gått igenom utan problem den 2 och 3 januari (båda lagda den 2:a januari) utan någon verifiering då...
Jag har iallafall inte lagt till den på någon whitelist och har ingen koll på vad som kan finnas med på whitelist. Har du för övrigt någon länk...
Nu använder jag väldigt, väldigt sällan snabbladdning så för mig spelar det ingen roll i sej, men om man bara kan snabbladda med tillverkarens...
Jag tycker att om man använder en proprietär snabbladdning, så som OnePlus, så ska man skicka med en laddare. Använder man dock en öppen/en som...