Separate names with a comma.
Det är olika mjukvaror för olika regioner. NEE är nordic edition, dvs telefoner som officiellt säljs i Sverige (och som inte är importerad från...
På Samsungen kan du i inställningarna för Wi-Fi samtal välja att telefonen ska prioritera Wi-Fi än mobilnätet så det borde lösa problemet på...
Router brukar ha bättre antenner än en telefon, men om du har bra mottagning med telefonen så kanske det inte gör så mycket
De måste ha aktiverat/uppdaterat täckningskartan efter 14:00 idag, då den bilden i nyheten är tagen mellan 13-14 idag och då hade de inte så...
Ja, det där är orsaken
hahahaha, ja den var passande :D
Det är ett alternativ, eller använda sig av t.ex MailboxDE
Se på fan.
Jag fick frågan om jag ville ladda upp en bild på min box under tiden när jag fyllde i ansökan, vilket jag också gjorde då
VoLTE har ju inte Fello än, så det borde inte fungera där
Ja, det var inte mycket till 5G täckning. Den största staden med 5G vad jag kan se är Halmstad lite otippat.
Det är inte för sent. Du kan ansöka upp till 45 dagar efter beställningsdatumet iallafall om det gäller 4a 5G
Vad jag förstår det som, så fattas IMEI nummer enligt mailet du fick
Täckning är så väldigt individuellt så. Testa o ställa in Wi-Fi samtal på o prioritera Wi-Fi än mobilnät
Allt jag hört är att Sverige också tänker göra det under dagen Reseförbud väntas – ingen plan för resenärer
Nej! Huawei:n identifieras som Huawei, och Xiaomin identifieras som Xiaomi på bilden! Det jag menade var att min custom rom inte borde ha med det...
Om du kollar på bild nr 2 så ser du att den bockar alla mina andra enheter. Min Huawei L09 t.ex. den kör Android 8.0 och på officiell rom. Den...
Japp. [ATTACH] Så här säger Google Play Store på nätet [ATTACH] Källa:...
Jag kan installera AA från svenska Play Store och har kunnat göra det i flera månader nu
Jag skulle vilja säga att en Pixel telefon också kommer göra det. Eller för den delen andra telefoner också, iallafall 3 år. iPhone SE har dock en...
Jag har den på svenska iallafall så tror inte det [ATTACH]
Om man bara ska flytta över till en ny telefon, behöver man göra disable chat/stänga av RCS i telefonen eller kan man bara välja o aktivera det på...
Beroende på vad som krävs, samt prisklass och om ni vågar importera från ett annat EU land men jag kan rekommendera Pixel 4a. Kostar ca 3600:- och...
AA ska fungera på Android 9 om man själv installerar den vad jag vet. Jag kan installera AA från Play Store på en telefon med Android 9 För att...
Ja, då har du testat ett annat nät också. (Ja Fello kör på Telias nät). Låter väldigt märkligt
Låter ju typ som om radio delen i telefonen gått sönder, i o med att du både testat utan SIM-kort och med ett annat SIM-kort och att det inte...
Ah! Ok. Tänkte om du skulle använda den själv, så finns det högre :) Men alright
@Rospigg Däremot finns det Android 10 custom roms och till o med så har det börjat komma Android 11 roms
Vad jag vet, så ja 9, däremot MiUI 12 ska komma till den
Officiellt eller inofficiellt?
Under helgen så rör sig paketet inte då de inte arbetar på helger
Ah ok. För mig låter det mer som om något gått fel gällande låset på telefonen, för det ska som sagt automatiskt tas bort efter X antal minuter...
Du ska ha gjort det i Sverige eller EU innan du stoppar in ett SIM-kort utanför. Supporten verkar inte veta hur låset fungerar helt. Om du gjort...
Ringde du något samtal i Sverige? Om jag minns rätt så måste man göra samtal som uppnår totalt 5 minuter (eller om det är 15 minuter kommer inte...
Innan du åkte till Indonesien, använde du din S20 Ultra något i Sverige (räknar med att det är i Sverige du köpt den)?
Min äldsta hårddisk, en WD Green 1TB, börjar bli till åren om man ser till körtiden på disken [ATTACH] Fick den i födelsedagspresent år 2009...
Med tanke på att du kan ringa i flygplansläge så betyder det att Wi-Fi Samtal fungerar. Vet inte om man kan ställa in detta på iPhone, men på...
Det borde inte spela någon roll alls. Inte heller det borde spela någon roll, då du inte använder mobildata vid Wi-Fi samtal. Vad händer om du...
Det är ingen operatör i USA som har det, utan det är en Google funktion i Android som fungerar i USA