Separate names with a comma.
Klart. Såna godsaker hittar man alltid. :teeth:
Läs min edit, pojkspoling. ;)
Jag har ingen läsk :( EDIT: Nu har jag ^^
Beror på suppliern. Senast jag kollade upp dem till M7 låg de på allt från $600-$1500 beroende på supplier som sagt och hur många credits de innehöll
Då ska det vara bra. Z2's 4K-inspelning kräver runt 50 mbit/s, vilket blir runt 6.25 MB/s.
Köper du dem från aliexpress är de säkerligen tomma, och du behöver ha speciella HTC-nycklar för att kunna använda kortet. De kostar runt $1500...
Vad menar du egentligen? Menar du att det bara ger 10-13 megabit per sekund? Eller ger det 10-13 megabyte per sekund? Megabit blir Mb, megabyte...
Klass 10 UHS-I räcker mer än väl, iaf de från Sandisk.
Jag läste precis att det är batteriet som överhettas. Kan det stämma?
Låter som att ditt exemplar har problem med kylningen. Z2 har ju vattenkylning och det kanske är något strul med det i ditt ex?
Majoriteten av folk förstår nog inte vad 4K faktiskt innebär och hur hårdvarukrävande det är. Alla verkar tro att man minsann ska kunna spela in...
köp en N7 2013, då. :) 3179 på NetOnNet/MediaMarkt/CDON.
jnsson; Du kanske kan kolla på en sån där huawei mediapad x1? Har för mig fluppen; haft en sån och kanske kan ge input om den och ev pris.
Visst är det läckert? :)
Nej, det är inte dumt. Det är en riktigt prisvärd platta! Dumpa äppelskrutten och köp en Nexus ;)
På tal om att "flytta" till USA. Hon Iggy Azalea drog dit när hon var 15 och levde på ett 90-dagarsvisa i 6 år (d.v.s. hon reste ut ur USA efter...
Hmm.. Har förvisso en PS3-kontroller. Kan testa nån gång hur det blir.
Någon som är cool nog att spela ETS2 med piltangenter? Förutom jag då ;)
Kolla om mitt PM hjälpte. :)
"Loans: 0€" Verkar icke som det. Sent from my HTC One using Tapatalk
Nej då, tvärtom. Allt beror på din CPU-revision. Får du "whelp" med firewater så kan du icke få S-OFF. 1.57 går icke att S-OFF'a. Sent from my...
Battlefield 3 är gratis på origin nu i en begränsad tid. Du köper det altså för 0 kr och det är ditt livet ut - Origin bjuder. Ordinarie pris 149...
Mycket möjligt. Blir ju lättare för NSA och FBI att sortera genom snapparna då
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:62Ws7Zl0LCVpj5JAwjTFZw" width="300" height="380" frameborder="0"...
Internetserver-problem, skulle jag tro. ;)
Aha. Min mobil har gått via telecare så den har som sagt aldrig lämnat sverige. :)
Cash som du lägger på öl då, ju. ;)
Varför Kalmar? :p Min mobil har f.ö. aldrig lämnat det långa landet falukorv.
Förslagsvis köper du inte en Samsung heller då. Köp en HTC One M8 om du gillar massiva fronthögtalare och en byggkvalitet/premiumkänsla som...
Du har tagit en del järn ikväll. ;) Hehe. :teeth:
Så där ja, nu börjar det likna nåt. :teeth: Bara en öl till ;) Höhö, järn flyter inte så bra. ;)
Inte mitt bekymmer. :)
vad för LG? En 4X, eller?
Ger inte pengar till tiggare. ;)
Den duger inte för den store Ascii ;) :teeth: Drick tre öl till så får vi se ;)
:teeth: Hörru, lite säker är jag allt. :cool: :teeth:
priv-app heter det. ;)
Har du stängt av dom som enhetsadmin? D.v.s. inställningar och sen säkerhet.
Det är bloat och inget annat. Ren android har inte det, alltså är det en i mängden Samsungskräp.
Yes, heltid timlön. 7-16.