Separate names with a comma.
Bytte det direkt när jag läste det för några timmar sen
Iofs, men Sense är mer än bara launchern och det vet du..
Köper folk mobiler enbart för launchern? Yikes. Det är det första skitet jag byter bort. :p
Testade lite på idrotten i gymnasiet och det var sjukt tråkigt.
Nova kanske? Då har du inte htcs widgetar dock
Testa byt hemskärm då?
Bara bit ihop! Du har ju lidit igenom 8 (?) olika HTC Ones. ;)
Haha. Kan börja med att dra ner på socker. Den biten kommer bli svår. :p
Undrar om någon skickat in sin mobil för digitizer-byte för de tröttat ut den efter allt "sök nu"-klickande. ;) :teeth:
Haha, lite roligt egentligen. Är det bara Apples servrar som grejar sånt här eller?
Hade du haft S-OFF hade detta varit avhjälpt. ;)
Vart läste du det? :eek:
Ja styrketräna kommer jag nog aldrig göra. Det verkar sjukt tråkigt. Kraftig? Bara 104 kg på 175 cm :teeth:
Börja med att skaffa S-OFF, annars får du inte in OTAn manuellt. Fråga mig inte varför det är så för jag är förbryllad själv... Sent from my...
Oh fan. Men jag kommer inte börja röka oavsett, haha. Eller dricka (alkohol), eller snusa. Inget sånt där skit Sent from my HTC One using Tapatalk
Kan börja dricka kaffe ;D Ska aldrig börja röka. Aldrig aldrig Sent from my HTC One using Tapatalk
Nja. Skulle inte påstå att jag äter mycket skräp :p eller det kanske jag gör Haha Äter inte så jättemycket dock som vanliga tjockisar gör. Är...
Aha, oh fan. Vad innebär äta strikt? Sent from my HTC One using Tapatalk
Nja. Gör typ ingen nytta om man ska gå ner i vikt. :p Gjorde det mest bara för att det var sånt fint väder
Vet inte. Känner alltid så typ. Sent from my HTC One using Tapatalk
Hmm. Får känslan av att vilja dra stock och orootat.
Du måste ha S-OFF för att installera manuellt via recoveryn. Ja, det låter skitkonstigt, jag vet, men så är fallet. Någon länk på det har jag...
Nä. Jag ska försöka få ut ljudfilen. Jag vill inte ha massa störande bakgrundsljud och skit. EDIT: Lyckades. Nu ska jag bara peta ihop filerna i...
Jag har denna: http://youtu.be/SZaE7QkME38?t=1m40s Försökte klippa till Vindicate-låten i audacity så den låter snarlikt men jag skulle fan...
Gjorde någonting olikt mig idag. Tog en timmeslång promenad. :p Jävla fint väder, dock.
Ingen aning. Blir förmodligen PP till EU-valet och sen kanske sossarna till de andra valen.
Beror ju på enhet som sagt. Vissa väljer att paketera den som flashable och andra inte.
Rätt stora händer för att vara kvinna ;) :teeth:
Wat. När jag körde CM på gnexen funkade uppdateringsfunktionen finfint med twrp. Inga problem där och jag behövde inte installera det själv....
CWM är värdelöst. ;) Slutade använda det för något år sen och endast kört med TWRP sen dess. Testat Philz en gång med men TWRP slår högst....
Hmm. Kanske är fel på twrp? Testat flasha en nyare/äldre twrp?
Nästan varje gång jag anmält inlägg där har jag skrivit med att det är dags att dela ut varningar. Sent from my HTC One using Tapatalk
Det är kul :teeth: Haha, segt. Du kunde stannat i Sverige och sluppit problemen. ;) Sent from my HTC One using Tapatalk
Den layouten du har på inställningar är du fast med, bara att vänja dig. Alternativa SMS-appar finns på Play och just EvolveSMS är trevlig....
Yes. :teeth: Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:0rREXDgbyxmWBsbCdp7qFu" width="300" height="380" frameborder="0"...
Enkelt. Det var fult förut och nu är det snyggt. :D
Jag diggar mörka layouter. Älskar t.ex. spotifys nya layout.
Aha, det kanske ändrats då för senast jag läste om det (för Note 3) så hade en servicekille resettat Knoxflaggan som ingenting med ett visst verktyg.