Separate names with a comma.
Om man har Prime, inget jag har. För övrigt, var det inte något om att man måste bo i Tyskland för att kunna få fri frakt med Prime?
Jag hade väldiga problem o lämna tillbaka en Nexus 5 (på den tiden) när mamma inte gillade färgen. Tog mig 2 butiker och väldigt mycket tjatande...
Plus att det är billigare frakt om man beställer på svenska sidan än tyska
Det är dem alltid. Det jag menade med öppnat var om försändelsen kartong, som skyddar telefonens kartong såg ut o vara öppnad och sedan...
När du fick paketet, såg det ut som om någon öppnat det tidigare? För annars låter det lite otroligt att någon på lagret hos en återförsäljare...
Då är det svenska sidan som har han om returer ju :) då man inte kan gå in på tyska sidan för o hantera ordrar lagda på svenska och tvärtom
Ah! Right. Trodde det var SE Då är det nog inte Amazon som hanterar frakten på den ordern
Det är inte PostNord som hanterar returer, det är DHL enligt @keyser som har startat en retur hos Amazon Sverige
Ja, vi är säkra. Då mitt senaste paket gått från att inte ha skickats, till skickats under natten och för att vid 12 tiden på dagen vara framme...
Menar du att du köpt telefonen i Frankrike (hos Fnac?) och att du claimat hörlurarna genom att använda din svenska adress, eller är hörlurarna på...
Ja, enligt @bernard så spelar det ingen roll vart man skickar telefonen, man kan ange sin svenska adress (då Fnac skickar dit utan några trick)...
Så långt? Är ju 13 dagar bara?
Redo för UPS menas att de skapat en fraktsedel, det är motsvarande Elektronisk förhandsinformation mottag som PostNord säger. :)
Om du kan få MediaMarkt att skicka den till Sverige med schweden tricket så är MediaMarkt billigare, annars Fnac
Japp, jag länkade om det i Amazon tråden igår, eller om det var i förrgår
Värt att notera är att hos BetweenBox | Europe Shipping Address & Parcel Forwarding Service skulle det kosta 49 euro o skicka ett paket på 1KG med...
Om jag köper från Fnac. Vad hade ni gjort gällande hörlurserbjudandet? Försökt sig på sweden tricket eller använda en forwarding tjänst i...
Vad jag vet går det inte. Iallafall inte på den Volkswagen jag testat Android Auto med. Tror det till o med står i användarhandboken om att den...
På denna sida Google Promotions fanns inte 4a 5G med förut, men nu är de med där! Så det gäller
Kom ihåg att erbjudandet om hörlurarna för 4a 5G bara gäller i UK och IE. Inte i Frankrike eller Tyskland
Om du vill se leveransadressen, ja annars nej
Så länge varorna är köpta i samma order och att det är Amazon som hanterar frakten så kan du göra det.
Så då fortsätter det med DHL när det gäller returer Du kan be ombudet skriva ut fraktsedeln. Det har jag gjort några gånger. Däremot måste man...
Vad för bolag är det som hanterar frakten när du nu ska returnera en vara?
Om man låter det gå tillbaka efter x antal dagar, så kan återförsäljaren ta ut en avgift för ej uthämtat paket beroende på om återförsäljaren har...
DPD är PostNord i Sverige DPDgroup - Wikipedia
Är det Amazon som hanterar frakten, kan du hämta ut paketet och sedan returnera det utan någon fraktkostnad om du vill
Ok. Jag använde aldrig någon översättning, då jag hade en IRL istället. Jag fick iallafall inga felmeddelanden
Vilken butik är det du försöker köpa från?
Hur lyckades du med det?
Har fått det där på alla paket jag beställt på Amazon.se, men även sista paketet jag beställde från Amazon.de
Bockade du i "Fügen Sie eine andere Rechnungsadresse hinzu" och angav din faktureringsadress utan schweden trick? För det ska du göra för där kan...
Vart försökte du skicka varan till, och hur angav du leveransadress, samt faktureringsadress?
lol, alright :)
haha, kolla ditt ordernummer :D
Kunde inte tajmat det bättre. På fredag ska jag (eller skulle jag) på begravning. Nu får vi se om jag kan gå på den...
Amazon finns nu på prisjakt Amazon.se
Vad jag läste är det antingen näsa, eller mun. Jag hoppas på mun
Ska få göra ett covid test idag eller imorgon
Fått det på alla tre paket jag beställt den senaste 1.5 veckan