Separate names with a comma.
Du har gjort ett kanonval med Note 3. Den står sig bra än och det är inte mycket som ändrats med S5. Snarare att RAM krympt från 3 GB till 2 GB.
Arrow Vikings Agents of S.H.I.E.L.D. Game of Thrones Dexter etc etc
:teeth:
Posten har jag aldrig någonsin haft problem med. Det har alltid gått fort att skicka och superlätt att spåra - alltid. Posten <3
Jag googlade lyrics jag hörde och det ledde mig till henne. :) Testat det, men jag har ingen aning om vad för nummer som kan tänkas vara...
Kolla på EFS-mappen med en roothanterare. Det kan vara så simpelt att den har fel permissions och inte läses in.
https://www.youtube.com/watch?v=wy_cZ9V_EVU Kawehi verkar japanskan heta.
Yes men han hittar alltid ursäkter till att inte fota. Det kan vara legitima ursäkter, det vet jag inte. Han skickade ett spårningsnummer i sms...
Det är just det jag inte är, men han skriver att den är inlämnad på okq8.
DHL's spårning verkar allmänt kass, vilket jag ser nu efter att ha brukat min google-fu, men är kundtjänsten lika kass? Eftersom jag har ringt två...
Jag personligen skyr DHL som elden när det gäller att frakta med dem. Posten och Schenker är tusen gånger bättre. Synd bara att robban inte håller...
Om IMEI har försvunnit (iom att EFS-mappen tagits bort) så finns det inget du kan göra, annat än att skicka in telefonen på lagning. Hur den ska...
Ja, iofs. DHL är hopplösa. Dåligt Hanterad Last/De Hopplösas Länsförbund Aha, det förklarar saken. Susade bringare förbi hela tiden och vi hade...
Du låter säker :P Förresten magnus. Lossade du något på Alfa Laval i Staffanstorp i torsdags? Facemeat och jag såg en väldans massa bringbilar...
Haha, nä det kommer jag nog inte. Vi får dock se om nåt händer imorgon.
Haha ja, sturridge. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Det kan jag ju göra. :) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Jag tror jag är på tok för nojig. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Ja något står inte helt rätt till. Dagens undanflykt var att han inte kör 10 mil enkel resa för att fota ett kvitto. Han är swedroidare också....
Vet inte. Googlade förut och verkar som att DHL generellt är slöa. Speciellt ute på vischan Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Ja han ville skicka tillbaka imorgon om nexusen inte kommer men jag är säker på att den kommer denna vecka. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Kommer min Nexus imorgon tror ni? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Yes, jag glömde infoga ett "exakt" innan jag skrev mitt :p Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Byta en z1 mot g2 var ett misstag så den andra killen gjorde ett bra byte Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Den dyker nog upp imorn. :) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Höhö, roligt.. :teeth: Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Så kan det ju vara. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Hehe :teeth: Han verkar vara bonde så han är inte ofta hemma. Vi får se imorn vad som händer. Jag vill inte ha pengarna tillbaka utan jag vill...
Skulle han bluffa mig kan jag ringa hans far. Har alla uppgifter från ratsit :teeth: Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Han ogillar posten och deras slarv sa han och DHL tycker han roligt nog är pålitliga. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
I förmiddags skulle jag få ett foto på kvittot men i morse skrev han att han inte åker 10 mil enkel resa för att ta ett foto. :p Sent from my...
Ja han är infödd där. Yes, men när jag frågat om det har han alltid haft annat för sig. Vi får se om det kommer morgon då... Sent from my...
Fast jag vet inte just vart jag ska ringa. Han lämnade in det på OkQ8 men vart vet jag inte.. Han bor i hörby, men de okq8 som finns där verkar...
Han skrev till mig i SMS vart han lämnade in det. Kan jag ringa stället och höra?
Tror du butiken han lämnat in det på har chabblat? Ja, om han ens lämnat in det. Har bara fått en jävla massa undanflykter från honom och jag...
Nåt står inte rätt till. Ringde till DHL Express men de kopplade mig till DHL freight eftersom de inte hittade något. DHL Freight hittade ingen...
Haha! :teeth: :teeth: Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Så långt kommer det inte gå. Mobilen kommer komma och alla blir glada och nöjda :teeth: Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
eller inget alls.. :p Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk