Separate names with a comma.
Ja, och ännu märkligare är det att på denna sida (UK) står det att Pixel 4a 5G också gäller i Frankrike och Tyskland, men när man kollar på "Terms...
Så där har det inte fungerat hos LF. Hos LF har jag (med VISA kort) aktiverat i appen och då får man ett SMS med en sexsiffrig kod som man anger i...
Han svarade nog på denna fråga i inlägget han citerade "Vad skulle tullen och moms ligga på om man skulle åka dit?"
I o med att den snurrar , som han säger, när han ska göra ett köp, så har han gått igenom aktiveringsdelen
Ännu enklare, gå in i Inställningarna -> nätverk och internet -> Välj Tele2 och sedan precis ovanför APN så ska det finnas inställning för Wi-Fi...
Bara o länka till dem i den tråd som handlar om tillbehör till Pixel 4a :) Alltid trevligt så man enkelt hittar
Märkligt, har du senaste versionen av appen? Och du har gratisversionen? Hos mig står det 0kr/10 000 kr iallafall
Japp, inte förvånad, då Pixel 4a också har VoLTE och Wi-Fi med Tele2. Du borde ha VoWi-Fi stöd också
10k om du är gratiskund
Du kan ha sett det, men då var det för att Google gjort ett misstag o skrivit att det gällde Pixel 1 också.
Pixel 1 har obegränsad mängd man får ladda upp i original kvalité så länge telefonen fungerar det finns inget slutdatum för 1:a generationen....
Har du varit inne i redigeringsdelen, alltså där man kan redigera bilden? För där var jag (efter att personen sa vart vibrationerna kom) och jag...
Är väldigt sällan inne i editering så har inte märkt av det. Nej, det stämmer att den vibrerar när man är inne i editeringen.
Min har inte vibrerat någon gång, när gör den det hos dig? Jag har inga problem med den senaste versionen
Ja, det är jag som skrivit en 0 istället för en 9. Fixade felet :)
Det står på lådan. Om du håller lådan framför dig, så är det på kortsidan som IMEI numrera står
Och hur vet du att det inte var ID-krav på försändelsen?
Det säger ju inget fortfarande. Så länge du inte kan komma med någon källa på ditt påstående så klassar jag det du säger som spekulationer
Du kan dock välja att Google ska ändra alla bilder som finns i Google Photo till Hög kvalité så du får utrymme tillbaka om du vill. Fun fact: Jag...
Du svarade ju själv på din fråga, men det är från Fnac 629 euro + 12 euro i frakt
Du vill inte använda "Hög kvalité" alternativet hos Google? Skulle inte jag vilja säga, då Google One kostar pengar
Valde "Annan" då jag använder i första hand Google Photos + Google Drive (dock inte mycket på drive)
Ja, Google har kört med DHL i stort sett hela tiden
Var ett par år sedan, men då ville den iallafall bara acceptera antingen eller. Kunde inte ha 2 anslutna samtidigt iallafall
Går väl inte o ansluta 2 bluetooth enheter samtidigt fortfarande i iOS? Tänker en anslutning till bilen, och en anslutning till ett par hörlurar....
Tror inte de skickas med franska posten, eller för den delen skickas inom landet, utan paketet kommer nog skickas ifrån Nederländerna (där Google...
Om du också tar en bild på föregående sida, där det står skärmanvändning så hjälper det :) den räknar bara skärmtid när du inte har laddaren i
Gå in i Inställningarna -> Batteri -> tre prickarna i höger hörn -> Tryck på visa batterihistorik och ta en skärmdump och gör ett inlägg i...
Nej, det har inte Fello Hur menar du med på plussidan?
Vad jag vet, nej. Det är något jag också saknat när jag använt iOS
I o med att Comviq är ett varumärke hos Tele2 så är jag inte förvånad då 4a fungerar VoLTE och Wi-Fi med Tele2 :) Men visst det är roligt när det...
Sedan COVID-19 kom så har hemleveranserna jag haft med PostNord fungerat utan anmärkning. Senast var i tisdags. Jag var inte hemma, men mamma var...
Den visar väl bara vart man var senast man öppnade appen?
Jo då. Fnac säljer 5:an också
Ja, det förvånade mig också att G8 Power inte har stöd för Wi-Fi 5
Ah, såg det nu. Synd.
Du får rätt strömkontakt från Fnac också, givet att de säljer nätverksadaptern
Det där lät väldigt dyrt för frakten. MailboxDE tar ca18 Euro för frakt från deras ställe till Sverige med UPS.
Jag testade på 4a (vilket har ungefär samma storlek fysiska mått) och jag älskar det mindre formatet. Går o använda telefonen med 1 hand enkelt
Än så länge skulle jag avvakta. Du har upp till 45 dagar efter köpdatumet att claima hörlurarna så du har tid kvar. Ska dock sägas att jag inte...