Separate names with a comma.
18 månader för Nexusar. Andra tillverkare som Samsung brukar erbjuda två år. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Yes, översatte det lite dumt då det på engelska heter "statutory warranty". Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Du är inne i rebootRUU-läget, va? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Kameran är bra men ha i åtanke att den bara har 4MP Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Konstigt att sunkäpplet ska tilldelas alla konstiga patent :teeth: Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Zedge?
Det där med garanti ska man ta väldigt löst i Sverige/Europa. Du kan vara lugn, du har ALLTID garanti för hårdvaruproblem så länge det du gjort...
Roligt hur han direkt efter frågade sin kompis om luftrenare. :p
Precis, låser du upp bootloadern förlorar du DRM-nycklarna. Enda du kan göra om du vill behålla dem är att vänta på en root som inte kräver...
aha, okej. :) Yes, men hur skulle det låta om man började läsa det på kantonesiska? Det skulle väl låta rätt konstigt/grammatiskt fel? Om jag...
Naturligt urval... :teeth:
Garry's Mod. ;)
Sandlådan har haft åtta tidigare iterationer, den skulle inte fått sig så många om anarki råder. :teeth:
Sandlådan är inte regelfritt.
Om man nu kan kalla Swedroids regelverk för lagar. :p
Som sagt skyll på HTC för att de ens har sdkort. Du vet mycket väl att Google slutade stödja det sen Android 4.0 vilket var ett tag sen nu så...
Jag bör se andra halvan av Lone Survivor nån gång när jag orkar...
Haha, HTC's, då? I stort sett varenda One M7 har någon form av glapp/ojämnheter samt färgstick på kameran i lägre ljus. Det tog HTC över ett år...
Omega är typ motsvarigheten skulle jag våga påstå. Alla mobiler är lätta att bricka om man inte läser på tillräckligt innan. ;)
någon som vet om man kan "osvara" frågor på facebook? Tycks bara funka på såna man kan ge olika svar på. :S
Vårstädar på Facebook. Tar bort all gammal skit äldre än 2014. Precis allt, kommentarer, poster, taggar :P
tl;dr
Z1 Compact som svar på alla frågor.
Köpte det där för typ två år sen. :teeth: Live For Speed kanske?
[IMG] Ett sånt här har räddat mig mången gång ;) sparade också några hundralappar då jag beställde det från USA :teeth: Sent from my Galaxy...
64 GB USB-minne. :D
När jag väl får tillbaka min One utan tint så är väl Sense 6 ute på riktigt till M7. :teeth:
Jaha, haha! :p
Vad menade du med det du skrev igår, som jag bl.a. har i min sig? "det är torsdag? rosa tillochmed" :teeth:
indika; Nyktrat till nu? ;)
Tror inte det bli märkbar skillnad. Ang vattenkylning så har jag en CM Seidon 120M och den är bra.
En galen människa som spikades upp på ett kors och dog. Inget speciellt, alla extremgalningar blir dödade förr eller senare! :teeth: Sen att de...
Det är alltså som en Söndag idag? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Och hur många svenskar i Sverige förstår mandarin / kantonesiska? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Hett tips: Finns en sökmotor som heter Google. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Det löser sig iom att du slipper det. Låt det bli någon annans huvudvärk Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Vi bara jävlas lite med vår favoritmod :-*
Dra upp OS X i VMWare istället. Funkar riktigt bra. ;)
Vi vet ju en viss mod som kommer susa gott snart... :teeth: :teeth:
Till vilken nytta? :p