Separate names with a comma.
Vad alla ska ha bråttom o få hem den.
Movistar och Orange är mobiloperatörer i Spanien, motsvarande typ Telia och Tele2. Mer än så kan jag inte svara på just nu.
Jag kollade lite för snabbt. Pixel 4a säljs i Spanien officiellt. Det är Pixel 5 och 4a 5G som inte gör det enligt sidan :)
Batterietikett kanske du måste gå till ett DHL/UPS kontor och be dem sätta på ett sånt, alternativt söka upp vart man kan hitta en sån etikett på...
Säljs ej officiellt i Spanien än: Device availability - Google Store Help Edit: Jag som inte kollat noga, 4a säljs officiellt, däremot inte Pixel...
Spelar nog ingen roll. Jag gillar UPS mer. Är det någon prisskillnad?
Ja, och jag svarade delvis på din fråga. Ja, de skickar ut, men brukar vara omkring när den släpps som även hands-on videor/recensioner kommer ut
Pixel 5 släpps officiellt 15 Oktober i EU och 30 oktober i US, så någon gång däromkring som senast
hmm.. Då kanske man får be MailboxDE o göra beställningen åt en, hade för mig att de har ett val om det, men kan inte hitta det, kanske om man...
Det blir dock rätt så mycket dyrare på Amazon (för att det är i pund) jämfört med om du handlar på ett ställe som är i Euro
Tyckte jag mig läsa att någon iallafall lyckats, men kan inte hitta inlägget. Hur betalade du? Kreditkort eller debitkort? Och vad skrev du på...
Bara kolla på hur bra batteritid Pixel 4a har från SweDroids test. Den har väldigt bra och Pixel 5, som i princip har samma hårdvara men större...
Inget annat. Dock så får du en laddare som du inte kan använda i Sverige. Utöver det inget speciellt. Inga trådade hörlurar, men det ingår bara om...
Vilka då? Och hur då? Fnac ligger inom EU så inga mer avgifter än det du betalar i kassan tillkommer
How did Google get the Pixel 5 to charge wirelessly through metal? Från artikeln: "Google tells us that the metal body of the Pixel 5 has a...
De borde kunna göra det, då DHL (tyska posten) har så där
hehe, jag har en likadan här hemma. Den fungerar dock så kan man inte använda "fick läge" i OxygenOS, för skärmen har släppt lite, så den tror att...
Det var någon i denna tråd som iallafall har lyckats köpa från MediaMarkt DE till MailboxDE. Igår stod det att Pixel 4a skulle komma in mellan del...
Hos mig är den kvar
Ja, skickas den inte inom denna månad så avbryter jag och beställer från Media Markt Tyskland.
Så länge du loggar in med Google kontot, vilket du ändå behöver göra för att få tillgång till Play Store. Och på iPhone lägger du till ditt Google...
Välj Google konto så spelar det ingen roll vad för Android telefon, eller om du väljer en iPhone det är, du har alltid kontakterna där. Och det är...
Tror inte det. Köpet för telefonen ska vara i samma land, som hörlurarna ska skickas till i landet
Nu när Pixel 4a kom ut. Har fungerat fram tills dess
Ah. Intressant. Ja jag betalade med debit/prepaid kort.
Inte bara dem två. Även t.ex. Amazon UK är med på listan som jag skrev ut lite ovanför ditt :)
Verkar inte som det. Följande butiker gäller: Carphone Warehouse, Currys PC World, IDMobile.co.uk, Amazon, Mobiles.co.uk, E2Save.com or Dixons...
Om man som jag, inte kommer få tillgång till 5G kommer den dra mer ström även om man stänger av 5G delen och bara låter telefonen leta efter...
Ja, det är separata leveranser, då du kan ansöka om hörlurarna 14 dagar efter att du köpt enheten
Däremot måste det finnas varningsbild på utsidan av paketet så att de vet att det finns batteri/batterier i paketet
DHL borde gå. Be din tyska person ringa o fråga DHL (och inte tyska posten) DHL är en del avbåde Tyska motsvarigheten till PostNord, och även DHL...
Om du vill göra det enkelt för dig, så välj Google Account, då finns kontakterna på ditt Google konto och när du byter telefon så får du med dig...
För att diskutera erbjudandet hänvisar vi till tråden i Pixel 5 forumet: Förbokningserbjudandet Pixel 5 och 4a 5G (Bose QC 35) För Pixel 4a 5G...
Ja, det skulle jag vilja säga
Du tänkte lite fel. Man använder en forwarding tjänst i Frankrike och hoppas på att Google accepterar den
Jo, men jag vill ha 3.5mm jacket gärna :)
Och jag hade gärna sett att den varit lika stor som Pixel 4a. Jag vill ha en mindre telefon än den jag har idag. 5G versionen är visserligen...
Jag chattade nyss och jag frågade hur det gick med min order och fick detta svar: "I see that the product has still not been stocked. But I assure...
Man ska ta Trustpilot med en skopa salt. Det är mest såna som inte är nöjda som skriver där. Elgiganten i Sverige har ungefär samma betyg på...
Ja, plus att både 4a och 4a 5G har USB 3.1 hastighet istället för 2.0 som 3a har, och även UFS 2.1 vilket inte heller 3a har